Yes Awards!
+18
Terkina
Pompoen
Snoes
heartsdale
Kowalski
Poubelle
Bliss
ExpressoB
Oasis
Jeanette
Roza
Mamsie
Susan
Sugarfall
Guus
rapa nui
Stuiterbal
Bazinga
22 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Yes Awards!
Forumster schreef:Teveel om op te noemen...Pixie schreef:
Ah wat lief! Waarom vind je dat?
Haha nice! Toelichting mag via pm
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Zusje schreef:Powerbabe schreef:Heldin: Zusje (als ik het goed heb was zij degene die de actie voor sterremaan een aantal jaar terug op touw heeft gezet. Dat vond ik echt tof)
Nee, dat klopt niet. Mamsie kwam volgens mij op het idee en Doedel heeft het toen opgepakt geloof ik.
Klopt ik kwam op het idee en het geld is toen naar Doeldel gegaan en zij ging nog proberen wat speciaals te regelen via haar contacten. Ja dat was de 1e actie!! Was echt tof.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Haha leuk, ja dat had je niet gedacht hè voor dat je zwanger was dat je toch wel een "echte" moeder zou worden.Charlie schreef:Ik vind het echt geweldig als mama te worden bestempeld .
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Wie nomineer jij voor de volgende awards?
IJdeltuit: Punk'd
Lolbroek: Kowalski, Zero
Flapuit: ExpressoB
Dramaqueen: CBL
Brainiac: Supergrover, Nour, RYW, Hadewijch, Antibes
Keukenprinses: Lejow, Minoessepoes
Mamma: Susan, Minneke, Mamavan2
Reller: Reva, Noem mij maar mevrouw, Discordia, Muurvlindertje
Heldin: -
Werker: -
Lover: Sweety
Dierenliefhebber: CBL
Klusser: Rioolspook
Beautyqueen: Punk'd, Goochempie, Powerbabe, Sugarfall
Nieuwkomer: Kowalski
Trailblazer: ??
Samaritaan: Pippa
Doorzetter: Stuiterbal, Dropdraakje
IJdeltuit: Punk'd
Lolbroek: Kowalski, Zero
Flapuit: ExpressoB
Brainiac: Supergrover, Nour, RYW, Hadewijch, Antibes
Keukenprinses: Lejow, Minoessepoes
Mamma: Susan, Minneke, Mamavan2
Reller: Reva, Noem mij maar mevrouw, Discordia, Muurvlindertje
Heldin: -
Werker: -
Lover: Sweety
Dierenliefhebber: CBL
Klusser: Rioolspook
Beautyqueen: Punk'd, Goochempie, Powerbabe, Sugarfall
Trailblazer: ??
Samaritaan: Pippa
Doorzetter: Stuiterbal, Dropdraakje
Gast- Gast
Ohh, nou dan nomineer ik jullie haha!Mamsie schreef:Zusje schreef:Powerbabe schreef:Heldin: Zusje (als ik het goed heb was zij degene die de actie voor sterremaan een aantal jaar terug op touw heeft gezet. Dat vond ik echt tof)
Nee, dat klopt niet. Mamsie kwam volgens mij op het idee en Doedel heeft het toen opgepakt geloof ik.
Klopt ik kwam op het idee en het geld is toen naar Doeldel gegaan en zij ging nog proberen wat speciaals te regelen via haar contacten. Ja dat was de 1e actie!! Was echt tof.
Gast- Gast
Mamsie schreef:Haha leuk, ja dat had je niet gedacht hè voor dat je zwanger was dat je toch wel een "echte" moeder zou worden.Charlie schreef:Ik vind het echt geweldig als mama te worden bestempeld .
Nee, zeker gezien het feit dat ik een echte workaholic was!
Gast- Gast
En hé, je wordt ook genoemd bij "klusser". Men heeft het toch opgemerkt dat jij ook al een hele tijd aan het verbouwen/renoveren bent!Charlie schreef:Mamsie schreef:Haha leuk, ja dat had je niet gedacht hè voor dat je zwanger was dat je toch wel een "echte" moeder zou worden.Charlie schreef:Ik vind het echt geweldig als mama te worden bestempeld .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:En hé, je wordt ook genoemd bij "klusser". Men heeft het toch opgemerkt dat jij ook al een hele tijd aan het verbouwen/renoveren bent!Charlie schreef:Mamsie schreef:Haha leuk, ja dat had je niet gedacht hè voor dat je zwanger was dat je toch wel een "echte" moeder zou worden.Charlie schreef:Ik vind het echt geweldig als mama te worden bestempeld .
Ja, ik mag niet meer klagen!
Gast- Gast
Charlie schreef:Mamsie schreef:Haha leuk, ja dat had je niet gedacht hè voor dat je zwanger was dat je toch wel een "echte" moeder zou worden.Charlie schreef:Ik vind het echt geweldig als mama te worden bestempeld .
Ik vond die stuiterreactie zo leuk om te lezen. Ik zat me eigenlijk vanavond af te vragen hoe je dat straks na de bevalling gaat doen met werken en je carriere vooral omdat je er eerder zo veel tijd en energie in stak. Was ik wel benieuwd naar omdat me dat best wel lastig lijkt met 2 ukkies.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb je met plezier genoemd in het vorige 'lijstjestopic' hoor, geen dank Haha nee serieus, ik vind dat jij de oprechte winnares moet zijn van die award!Charlie schreef:Snoes schreef:En hé, je wordt ook genoemd bij "klusser". Men heeft het toch opgemerkt dat jij ook al een hele tijd aan het verbouwen/renoveren bent!Charlie schreef:Mamsie schreef:Haha leuk, ja dat had je niet gedacht hè voor dat je zwanger was dat je toch wel een "echte" moeder zou worden.Charlie schreef:Ik vind het echt geweldig als mama te worden bestempeld .
Ja, ik mag niet meer klagen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jeej, als het zo door gaat win ik misschien wel de award van lollige keukenprinces !
VOTE ME! VOTE ME!
VOTE ME! VOTE ME!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Lollige keukenprinses: Pompoen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
rapa nui schreef:Charlie schreef:Mamsie schreef:Haha leuk, ja dat had je niet gedacht hè voor dat je zwanger was dat je toch wel een "echte" moeder zou worden.Charlie schreef:Ik vind het echt geweldig als mama te worden bestempeld .
Ik vond die stuiterreactie zo leuk om te lezen. Ik zat me eigenlijk vanavond af te vragen hoe je dat straks na de bevalling gaat doen met werken en je carriere vooral omdat je er eerder zo veel tijd en energie in stak. Was ik wel benieuwd naar omdat me dat best wel lastig lijkt met 2 ukkies.
Ik heb mijn master opgegegeven en mijn carriere voorlopig ook. Ik sta er niet achter alledrie te willen, én kleine kids (laat staan 2) én een studie én een carriere. Dan moet er altijd iemand inleveren en ik wil niet dat mijn kindjes de eerste tijd moeten inleveren. Ik wil dat ze alle warmte, rust, regelmaat en aandacht krijgen die we kunnen bieden. En dat betekent ik 2 dagen werken en mijn man 4. 1 dag oma en opa. Er zijn vast mensen die dat allemaal kunnen combineren, maar ik niet. Ik ken mezelf, ik zou binnen no-time weer lopen te stressen en dat wil ik niet.
Gast- Gast
Kowalski schreef:Lollige keukenprinses: Pompoen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
IJdeltuit: Punk'd, Paper Crown, Carrie
Lolbroek: Zero, Charlie, RYW, Tris
Flapuit: Noem mij maar Mevrouw, Discordia, Smikkell
Brainiac: Antibes, SuperGrover, Nour, Powerbabe
Keukenprinses: Marin (en geen idee verder, ik waag me niet in die pijler haha)
Mamma: tja, dat zijn er héél veel hier en in die pijler kom ik ook nauwelijks, dus ik nomineer Charlie hierbij nogmaals
Reller: Noem mij maar Mevrouw, Discordia, Charlie
Heldin:
Werker: Youandi, Minneke
Lover: Lady
Dierenliefhebber: Tris
Klusser: geen idee
Beautyqueen: Sugarfall, Powerbabe
Trailblazer: ?
Samaritaan: Kenya, omdat ze Mitzi heeft overgenomen van Marin
Doorzetter: dat zijn er ook een heleboel!
Lolbroek: Zero, Charlie, RYW, Tris
Flapuit: Noem mij maar Mevrouw, Discordia, Smikkell
Brainiac: Antibes, SuperGrover, Nour, Powerbabe
Keukenprinses: Marin (en geen idee verder, ik waag me niet in die pijler haha)
Mamma: tja, dat zijn er héél veel hier en in die pijler kom ik ook nauwelijks, dus ik nomineer Charlie hierbij nogmaals
Reller: Noem mij maar Mevrouw, Discordia, Charlie
Heldin:
Werker: Youandi, Minneke
Lover: Lady
Klusser: geen idee
Beautyqueen: Sugarfall, Powerbabe
Trailblazer: ?
Samaritaan: Kenya, omdat ze Mitzi heeft overgenomen van Marin
Doorzetter: dat zijn er ook een heleboel!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik hou niet van dieren :/ Ik hou van Fritsie
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Tris schreef:Ik hou niet van dieren :/ Ik hou van Fritsie
En wat is Frits voor wezen?
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Tris schreef:Ik hou niet van dieren :/ Ik hou van Fritsie
En wat is Frits voor wezen?
Ja. Maar. Nee juf, niet bijdehand doen DierEN vind ik niks. Ja, gebakken of gefrituurd of zo. Maar Fritsie is een bijzondere uitzondering
Bazinga- Ratel
Bliss schreef:
Bliss- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:
Ik heb mijn master opgegegeven en mijn carriere voorlopig ook. Ik sta er niet achter alledrie te willen, én kleine kids (laat staan 2) én een studie én een carriere. Dan moet er altijd iemand inleveren en ik wil niet dat mijn kindjes de eerste tijd moeten inleveren. Ik wil dat ze alle warmte, rust, regelmaat en aandacht krijgen die we kunnen bieden. En dat betekent ik 2 dagen werken en mijn man 4. 1 dag oma en opa. Er zijn vast mensen die dat allemaal kunnen combineren, maar ik niet. Ik ken mezelf, ik zou binnen no-time weer lopen te stressen en dat wil ik niet.
Ik vind het heel knap dat je op deze manier je keuzes maakt. Je kunt lezen dat je er goed over nagedacht hebt en dat je jezelf erg goed kent. Dat kan lang niet iedereen, d'r grenzen zo goed aangeven en het ook doen. Ik ben er van overtuigd dat jij een super mama wordt!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Bliss schreef:Bliss schreef:
You're funny! Ga je met Zusje mee naar Doedels feest 21 juli?
Bazinga- Ratel
Nee, ik had ook een uitnodiging op FB, maar ik kan niet helaas! Ben dat weekend in de Achterhoek ivm de Zwarte Cross
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Nee, ik had ook een uitnodiging op FB, maar ik kan niet helaas! Ben dat weekend in de Achterhoek ivm de Zwarte Cross
Ja ik zag je naam staan, daarom check ik 't nu ook Jammer!
Bazinga- Ratel
Tris schreef:Bliss schreef:Nee, ik had ook een uitnodiging op FB, maar ik kan niet helaas! Ben dat weekend in de Achterhoek ivm de Zwarte Cross
Ja ik zag je naam staan, daarom check ik 't nu ook Jammer!
Dan moeten we een keer een baasjes-van-Frits-meeting houden!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: