Fruitvliegjes
+9
Silver
Poubelle
Femmem
Ibbeltje
Muus
Caresses
Benthe
Rush
sanne-84
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Fruitvliegjes
Opzuigen en dan stofzuigzak buiten leeg halen. Want als je het weer opbergt, vliegen ze eruit.
Ik heb trouwens de tip met witte wijnazijn en beetje wasmiddel ook gebruikt. Ze vlogen er wel omheen, maar op het eind had ik er maar drie verzopen.
Ik heb trouwens de tip met witte wijnazijn en beetje wasmiddel ook gebruikt. Ze vlogen er wel omheen, maar op het eind had ik er maar drie verzopen.
Gast- Gast
Maura schreef:Opzuigen en dan stofzuigzak buiten leeg halen. Want als je het weer opbergt, vliegen ze eruit.
Azijn en afwasmiddel...we hebben er weer kei veel gevangen Moeten weer extra de zakken leeg maken denk ik.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Maura schreef:Opzuigen en dan stofzuigzak buiten leeg halen. Want als je het weer opbergt, vliegen ze eruit.
Azijn en afwasmiddel...we hebben er weer kei veel gevangen Moeten weer extra de zakken leeg maken denk ik.
Azijn kon ik niet vinden, dus heb ik witte wijnazijn gebruikt, wat op internet ook werd aangeraden. Maar goed, deze madame heeft ook lekker geurende schoonmaakazijn gebruikt. Daarin wilden ze helemaal niet zwemmen.
Heb er gelukkig dit jaar geen last van. *klopt af*
Gast- Gast
Maura schreef:Ibbeltje schreef:Maura schreef:Opzuigen en dan stofzuigzak buiten leeg halen. Want als je het weer opbergt, vliegen ze eruit.
Azijn kon ik niet vinden, dus heb ik witte wijnazijn gebruikt, wat op internet ook werd aangeraden. Maar goed, deze madame heeft ook lekker geurende schoonmaakazijn gebruikt. Daarin wilden ze helemaal niet zwemmen.
Heb er gelukkig dit jaar geen last van. *klopt af*
haha gelukkig maar dat je er nu geen last van hebt. Hoop dat t zo blijft.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wij kwamen terug van vakantie afgelopen vrijdag en hadden een huis vol. Mijn broer heeft hier in die week dat wij op vakantie waren 2x koffie gedronken en ze komen op de koffiepads af. Hij had ze in een plastic zakje gedaan waar al wat plastic in zat en dat zakje stond dus open naast de vuilnisbak ... nu bijna een week later tref ik er heel soms nog 1 maar hoop dat we ze niet vaker gaan hebben.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: