Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
+94
meisje
Star007
Bluestar
loesje
Guus
teletascha
Purpleflower
Highway
Lies
NoorA
smooch
Lilypie
Funk
Sanne
Spring
koNijntje
Jezzie
Linnie1985
Novalee
Blue flower
Alex
hellowkitty
Coco
rapa nui
Parel
Annie24
piertje
Diese
Jazzlyn
Twellie
Floor
Pussycat
Aagje!
Emmayes
Paper Crown
vlindertje
Flower_L
Sylvana
Limburg85
Smaragdje
Nijntje
sabje
Stuiterbal
Muis
MissD
Darius
Theezakje13
Pien
Monnie
CCC
kwak
Papillio
Parisienne
Steep
Kat1980
Lejow
_Jet
Bruintje Beer
Tania
Liadan
Didi
Mamsie
Laced
*Lookie*
-Ieniemienie-
Viva
holaagirl
maiadebij
Schism
moepie
_Lana_
Clapperdie
Vancity_girl
Amber-
Aimee
Happydobby
SarahKey
bolus26
vlinder-19
Fiwen
Pompoen
Coccinelle
M@niek
Linda
PiP
Jasmine
PapillonRose
Muppetje
Puggle
Océane
studiebol
Tiara
Printje
Flip Fluitketel
98 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
Een jumpsuit van Mexx (en hij staat zo ontzettend schattig )
Zomerjasje.
En nog wat andere t-shirtjes, truitjes en broekjes van Noppies. Is alleen nog iets te groot nu.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Leuke spulletjes allemaal.
Ik heb deze als laatst gekocht..
Ik heb deze als laatst gekocht..
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
We hebben net deze fiets gekocht (de linker jongensfiets). En nu mag ie heel lang op zolder wachten tot onze zoon 'm krijgt, maar hij was maar 30 euro en daar konden we 'm niet voor laten staan .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Iets totaal anders dan speelgoed of kleding, maar ik heb net dit spandoek besteld voor 6,21 (alleen verzendkosten). Alvast voor N.'s verjaardag!
Laatst aangepast door Parisienne op do 26 jul 2012 - 1:40; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
30 euro maar?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ja, stond met 50% korting hier in de winkel, was de laatste en ik heb 'm meteen maar meegenomen. Misschien dat ie bij jullie kruidvat ook nog wel staat.Printje schreef:30 euro maar?
Liadan- Ratel
Vanaf welke leeftijd zouden ze daarop kunnen denkje? Vanaf een jaar of 3?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Liadan schreef:Ja, stond met 50% korting hier in de winkel, was de laatste en ik heb 'm meteen maar meegenomen. Misschien dat ie bij jullie kruidvat ook nog wel staat.Printje schreef:30 euro maar?
Ik moet zo toch nog langs de Kruidvat en ga toch eens kijken dan, goeie tip!
Printje- Lady Post-a-lot
Mijn dochter kon erop fietsen toen ze 3 jaar was, dus ik denk dat ze er vanaf 2,5/3 jaar iets mee kunnen.
Liadan- Ratel
Liadan schreef:We hebben net deze fiets gekocht (de linker jongensfiets). En nu mag ie heel lang op zolder wachten tot onze zoon 'm krijgt, maar hij was maar 30 euro en daar konden we 'm niet voor laten staan
Alle Kruidvatjes in de omgeving hier al afgebeld de afgelopen week en mijn moeder + tante overal laten kijken, maar hier is hij nergens meer te krijgen. Hier = V.laardingen, S.chiedam en een deel van R.otterdam.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Liadan schreef:We hebben net deze fiets gekocht (de linker jongensfiets). En nu mag ie heel lang op zolder wachten tot onze zoon 'm krijgt, maar hij was maar 30 euro en daar konden we 'm niet voor laten staan
Alle Kruidvatjes in de omgeving hier al afgebeld de afgelopen week en mijn moeder + tante overal laten kijken, maar hier is hij nergens meer te krijgen. Hier = V.laardingen, S.chiedam en een deel van R.otterdam.
Maar dat is heeeeeeeeel ver bij mij vandaan, dus er is nog hoop voor mij hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Dan heb ik echt geluk gehad! Ik was er niet eens naar op zoek, maar het is zo'n leuk stoer fietsje .Annie24 schreef:Liadan schreef:We hebben net deze fiets gekocht (de linker jongensfiets). En nu mag ie heel lang op zolder wachten tot onze zoon 'm krijgt, maar hij was maar 30 euro en daar konden we 'm niet voor laten staan
Liadan- Ratel
Printje schreef:Annie24 schreef:Liadan schreef:We hebben net deze fiets gekocht (de linker jongensfiets). En nu mag ie heel lang op zolder wachten tot onze zoon 'm krijgt, maar hij was maar 30 euro en daar konden we 'm niet voor laten staan
Maar dat is heeeeeeeeel ver bij mij vandaan, dus er is nog hoop voor mij hahahaha
Dat is waar
Wij gaan maandag een midweekje naar Brabant en aangezien het toch rotweer wordt zullen we vast ook wel een Kruidvatje tegenkomen. Daar dus ook nog even spieken dan
Annie24- Ratel
Annie24 schreef:Printje schreef:Annie24 schreef:Liadan schreef:We hebben net deze fiets gekocht (de linker jongensfiets). En nu mag ie heel lang op zolder wachten tot onze zoon 'm krijgt, maar hij was maar 30 euro en daar konden we 'm niet voor laten staan
Dat is waar
Wij gaan maandag een midweekje naar Brabant en aangezien het toch rotweer wordt zullen we vast ook wel een Kruidvatje tegenkomen. Daar dus ook nog even spieken dan
Precies ahaha waar ga je heen?
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Annie24 schreef:Printje schreef:Annie24 schreef:Liadan schreef:We hebben net deze fiets gekocht (de linker jongensfiets). En nu mag ie heel lang op zolder wachten tot onze zoon 'm krijgt, maar hij was maar 30 euro en daar konden we 'm niet voor laten staan
Dat is waar
Precies ahaha waar ga je heen?
Naar Chaam Zie net op de Kruidvat site dat er daar ook 1 zit, dus bel zo wel even
Annie24- Ratel
Liadan schreef:Dan heb ik echt geluk gehad! Ik was er niet eens naar op zoek, maar het is zo'n leuk stoer fietsje .Annie24 schreef:Liadan schreef:We hebben net deze fiets gekocht (de linker jongensfiets). En nu mag ie heel lang op zolder wachten tot onze zoon 'm krijgt, maar hij was maar 30 euro en daar konden we 'm niet voor laten staan
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ga me nog even een partij jaloers zitten maken
Annie24- Ratel
Sorry, haha. Maar ik hoop dat je er ook nog ergens 1 kan vinden! Ik heb 'm ook in Brabant gekocht, dus misschien heb je geluk .
Liadan- Ratel
Ik heb ook nog gekeken voor die fiets maar hier helaas ook nergens meer te krijgen. Nu heb ik deze fiets gekocht bij de Blokker voor 70 euro. Die krijgt ze voor haar 3e verjaardag over 1,5 week.
Ik vond de het fietsje van Lief! heel erg leuk maar ga geen 150 euro aan spenderen voor iets waar ze nog geen waarde van inzit.
Ik vond de het fietsje van Lief! heel erg leuk maar ga geen 150 euro aan spenderen voor iets waar ze nog geen waarde van inzit.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Hier was dinsdag nog wel de meidenversie te koop, hrlaas geen jongens
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb hier 3 kruidvats (in Rdam vlakbij Alexandrium), als ik nog voor iemand moet kijken hoor ik het wel.
Vraag 2 is alleen, hoe krijgen we het dan bij jou
Vraag 2 is alleen, hoe krijgen we het dan bij jou
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Parisienne schreef:Iets totaal anders dan speelgoed of kleding, maar ik heb net dit spandoek besteld voor 6,21 (alleen verzendkosten). Alvast voor N.'s verjaardag!
Leuk! Waar?!
Gast- Gast
Anniej, hij komt van Vistaprint. Ik herken het printje van een uitnodiging die wij daar ooit gemaakt hebben!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik denk dat Parel het laatst wat voor mij gekocht heeft!! Namelijk een superschattig roze blazertje!! Zodra ik hem binnen heb zal ik showen...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Anniej_S schreef:Parisienne schreef:Iets totaal anders dan speelgoed of kleding, maar ik heb net dit spandoek besteld voor 6,21 (alleen verzendkosten). Alvast voor N.'s verjaardag!
Leuk! Waar?!
Leuk, ik heb de vorige keer dat deze aanbieding was ook voor dit motiefje gekozen!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
gister stond hier ook nog een jongensfietsje, hier is omgeving twente
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Show hier de foto's van je kindjes!
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: