Flessenwarmer
+7
-Ieniemienie-
mauwmauw
SarahKey
MissD
Fearie
Happydobby
Sanne
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Flessenwarmer
Ik ben op zoek naar een goede flessenwarmer, vooral bedoeld voor mijn vriend. Hij vindt het handig dat hij de borstvoeding gemakkelijk kan opwarmen en niet hoeft te twijfelen over de juiste temperatuur. Op Bol.com las ik over de Avent flessenwarmer dat hij de melk niet op de goede temperatuur brengt. Wat zijn jullie ervaringen?
Welke flessenwarmer heb je? Passen er verschillende soorten flessen in? Brengt hij de melk op een goede temperatuur? En kun je ook bevroren melk in de flessenwarmer doen? Of moet het eerst ontdooid zijn?
Welke flessenwarmer heb je? Passen er verschillende soorten flessen in? Brengt hij de melk op een goede temperatuur? En kun je ook bevroren melk in de flessenwarmer doen? Of moet het eerst ontdooid zijn?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Flessenwarmer
Ik heb een avent, ben er wel tevreden over. Maar ik warm er flesvoeding en potjes in op, geen borstvoeding. Geen idee of het verschil maakt
Gast- Gast
Wij hadden die van prenatal huismerk, de melk werd goed warm alleen de flessen van difrax konden er niet tegen. Hij kon ook potjes verwarmen maar 1 keer geprobeerd maar dat potje was nog koud.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook de Avent, tweedehands gekocht en ben er tevreden over
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Happydobby schreef:Wij hadden die van prenatal huismerk, de melk werd goed warm alleen de flessen van difrax konden er niet tegen. Hij kon ook potjes verwarmen maar 1 keer geprobeerd maar dat potje was nog koud.
Heb er ook 1 van prenatal... maar dan eentje die 24 jaar oud is en hij werkt perfect, voor flesjes in ieder geval. Potjes zou ik niet weten want die geef ik niet.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ikmaak de groentehap zelf en doe het in van die plastic potjes, dat gaa prima in de flessenwarmer. Ik heb er nog nooit glazen potjes in gedaan, ik maak alles zelf.
Gast- Gast
MissD schreef:Happydobby schreef:Wij hadden die van prenatal huismerk, de melk werd goed warm alleen de flessen van difrax konden er niet tegen. Hij kon ook potjes verwarmen maar 1 keer geprobeerd maar dat potje was nog koud.
Heb er ook 1 van prenatal... maar dan eentje die 24 jaar oud is en hij werkt perfect, voor flesjes in ieder geval. Potjes zou ik niet weten want die geef ik niet.
Ik alleen buiten de deur maar geprobeerd met het potje van mijn schoonzusje.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een goedkope, avecto.
Gekocht bij de expert.
Flessen opwarmen gaat goed, precies goede temperatuur.
Potjes nog niet geprobeerd.
Nu geef ik wel flesvoeding ipv borstvoeding.
Gekocht bij de expert.
Flessen opwarmen gaat goed, precies goede temperatuur.
Potjes nog niet geprobeerd.
Nu geef ik wel flesvoeding ipv borstvoeding.
wij hebben deze,en ben er erg tevreden over,je kan hem instellen op,bevroren,koelkast of gewoon temp de hoeveelheid.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Van de prenatal en werkt prima
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
We hebben er ook 1 van de prenatal, werkt prima (met alle flessen).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij hebben eentje van Avent, maar die is al 10 jaar oud ongeveer. Maar doet het verder prima, flesjes met borstvoeding, van die plastic bakjes met groentehap en ook gewoon potjes worden prima warm. Irritante is alleen dat er geen blieb opzit voor als het klaar is. Je moet dan telkens zelf kijken of het lampje al aan is.
Nu krijgt Pepijn wat van die grotere potjes, die doen we gewoon in een pannetje opwarmen. (we hebben geen magnetron)
Nu krijgt Pepijn wat van die grotere potjes, die doen we gewoon in een pannetje opwarmen. (we hebben geen magnetron)
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben dezelfde als Mauwmauw. Wel een handig ding, ik laat hem vaak wel wat langer lopen, dus zet de hoeveelheid wat hoger als wat er daadwerkelijk in de fles zit. Anders vind ik het soms nog wat aan de koude kant. Wij hebben overigens geen magnetron.
Gast- Gast
Even een vraagje, hoe lang doet jullie flessenwarmer erover om een flesje van ongeveer 200 cc op te warmen?
En is het bij jullie ook dat hoe meer water je in de warmer doet, hoe heter het wordt?
Ik dacht dat het automatisch een temperatuur kreeg van 37 graden?
Ik kan echt niet omgaan met die flessenwarmer.
En is het bij jullie ook dat hoe meer water je in de warmer doet, hoe heter het wordt?
Ik dacht dat het automatisch een temperatuur kreeg van 37 graden?
Ik kan echt niet omgaan met die flessenwarmer.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik warmde de flesjes gewoon in de magnetron op, hij kreeg fv trouwens.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik doe het nu ook in de magnetron.
Toen ik nog BV gaf, deden we het in een bak heet water.
Maar ik dacht laatst goh wat handig zo'n flessenwarmer. Ik heb er alleen dus echt het geduld niet voor.
Toen ik nog BV gaf, deden we het in een bak heet water.
Maar ik dacht laatst goh wat handig zo'n flessenwarmer. Ik heb er alleen dus echt het geduld niet voor.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: