The shape of a mother
+24
Rouge
Liz
Fearie
koNijntje
Thunder
Smaragdje
Happydobby
Mamsie
loesje
PapillonRose
Tania
MissD
Susan
PiP
Linda
Floor
Sanne
superwoman
Annemie
_Lana_
Roodkapje
MamaDaan
Filoria
Muus
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: The shape of a mother
Ik ben ook niet bepaald blij met de strepen die ik erbij heb gekregen. Ik vind het nu al minder erg dan in het begin, maar ik draag geen bikini meer, nu draag ik een tankini, daar voel ik mij beter in. Ik moet wel zeggen dat ik mij in kleren nu wel beter voel dan eerst, omdat ik nu slanker ben dan voor mijn zwangerschap.
Dat gevoel komt vanzelf weer wel goed, al hoop ik dat er bij een volgende niet nog meer strepen bijkomen.
Dat gevoel komt vanzelf weer wel goed, al hoop ik dat er bij een volgende niet nog meer strepen bijkomen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb altijd wel een buikje gehad. Hij is nu alleen iets dikkerder, heb een hangbuikje en is bekleed met een mooie streepjes print. Ach met kleren aan ziet niemand het
Voor de verder rest ben ik weer helemaal de oude en tja dat buikje dat wist ik eigenlijk wel een beetje van te voren
Voor de verder rest ben ik weer helemaal de oude en tja dat buikje dat wist ik eigenlijk wel een beetje van te voren
Gast- Gast
Ik ben helaas weer aangekomen sinds de bevalling. Ik was heel wat extra kilo's na de tweeling kwijt, maar helaas. Ik heb toch echt wel aanleg om dik te worden. Blijkt maar weer.
Gelukkig is alles wel redelijk in verhouding. Waar ik wel eens van baal is mijn buik, die is echt dik. Niet eens alleen slap vel, maar mijn hele buikwand is uitgerekt. Kreeg gisteren van een kind nog de opmerking dat mijn buik weer dik was=baby.
Trainen helpt niks, alleen een correctie, maar dat vind ik dan weer een stap te ver.
Gelukkig is alles wel redelijk in verhouding. Waar ik wel eens van baal is mijn buik, die is echt dik. Niet eens alleen slap vel, maar mijn hele buikwand is uitgerekt. Kreeg gisteren van een kind nog de opmerking dat mijn buik weer dik was=baby.
Trainen helpt niks, alleen een correctie, maar dat vind ik dan weer een stap te ver.
Gast- Gast
Ik geloof dat het van mij algemeen bekend is hoe ik over mijn lichaam denk. Ik heb strepen vanaf mijn bovenarmen, zo door naar beneden, tot aan mijn kuiten. Alles wat daar tussen zit is bezaaid met striae. Ik ben inmiddels 12 kilo afgevallen en weeg nu net zoveel als toen ik zwanger werd van de jongste. Ik heb vooral heel erg slap en los vel op mijn buik en benen en als ik het geld had liet ik me vandaag nog helpen.
Edit: Qua kleding draag ik zowat wel alles wat ik wil dragen. Mouwloze shirts, korte broeken (tot aan de knie dan ). Zwemmen doe ik ook gewoon al is dat tegenwoordig dan in badpak of tankini.
Edit: Qua kleding draag ik zowat wel alles wat ik wil dragen. Mouwloze shirts, korte broeken (tot aan de knie dan ). Zwemmen doe ik ook gewoon al is dat tegenwoordig dan in badpak of tankini.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had er na mijn bevalling ook enorm moeite mee. Toen las ik in een boekje (relax mama! elsbeth teeling.. aanrader voor elke moeder) "je bent voorlopig nog niet de oude ik, je bent voorlopig nog wel even je nieuwe ik". Dat vond ik wel een mooie relativerende zin. Waarom verlangen naar je oude lijf? Je kan er natuurlijk je uiterste best voor doen om weer slank, gezond en verzorgd eruit te zien dat staat er natuurlijk los van. Maar de heupen, de borsten en de platte buik die ik had als tiener die zie ik voorlopig niet meer terugkomen nee. En eigenlijk, vind ik dat ergens ook niet erg. Ik ben ook geen 16 meer. Ik ben nu een moeder. Wel een moeder die zorgt dat ze ook leuke kleren voor zichzelf koopt, naar de pedicure gaat, op tijd naar de kapper en zorgt voor een gezond gewicht. En dat daar een ander vorm lijf bij hoort, het zij zo..
Gast- Gast
Mooi gezegd, Nicci!
Mijn lijf is niet heel erg veranderd, alleen ik heb wat meer puistjes-vetbultjes op mijn onderarmen, en dat hoeft niet echt...
Ik heb wel meer sproeten en moedervlekken gekregen, dat vind ik wel weer lief staan! Houdt me jong haha
En die buik, tja .. dat is een verloren zaak! Ben weer druk aan het afvallen in de hoop dat hij weer strak wordt, maar voorlopig is het echt los en een flinke rol!
Ik hoef echt niet meer zoals voorheen te worden, maar ik wil mezelf gewoon weer op en top aantrekkelijk voelen.
Mijn lijf is niet heel erg veranderd, alleen ik heb wat meer puistjes-vetbultjes op mijn onderarmen, en dat hoeft niet echt...
Ik heb wel meer sproeten en moedervlekken gekregen, dat vind ik wel weer lief staan! Houdt me jong haha
En die buik, tja .. dat is een verloren zaak! Ben weer druk aan het afvallen in de hoop dat hij weer strak wordt, maar voorlopig is het echt los en een flinke rol!
Ik hoef echt niet meer zoals voorheen te worden, maar ik wil mezelf gewoon weer op en top aantrekkelijk voelen.
Gast- Gast
nu ik een aantal kilo's kwijt ben, ben ik best tevreden. mijn buik was voor de zwangerschap al niet plat/strak, dus ik heb ook niet de illusie dat dat nog gaat gebeuren. mijn heupen zijn wel iets breder van voorheen (denk ik), maar daar doe je ook niets aan..
als ik mijn buik en benen strakker wil krijgen zal ik er ook écht wat voor moeten doen en daar heb ik nog geen discipline voor..
soms heb ik nog wel momenten dat ik baal van mijn lijf en me MEGA voel maar over het algemeen mag ik niet klagen en probeer ik dat ook niet te doen..
als ik mijn buik en benen strakker wil krijgen zal ik er ook écht wat voor moeten doen en daar heb ik nog geen discipline voor..
soms heb ik nog wel momenten dat ik baal van mijn lijf en me MEGA voel maar over het algemeen mag ik niet klagen en probeer ik dat ook niet te doen..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij mijn lijf. Ik heb weinig strepen op mijn buik maar wel echt een spekbuikje overgehouden aan de zwanger. Weeg nu 5 kilo minder als voor de zwangerschap, dus wat dat betreft geen klachten.
Alleen hetgeen wat ik echt jammer vind is dat mijn borsten zo zijn gaan hangen. Ik vind ze niet meer echt mooi en kan me er ook wel een beetje aan irriteren. Binnenkort maar eens op zoek naar een paar setjes mooie bh's die de boel een beetje mooi op orde houden.
Toch is mijn zoontje het helemaal waard geweest en ik zou zo voor een 2e kindje gaan. Maar soms veroorzaakt het minder mooi worden van je lijf nav zwangerschap toch wel een deukje in mijn zelfvertrouwen/zelfbeeld.
Wie van deze dames zou er wat aan laten doen dan als je de kans zou krijgen (en mocht het (financieel) mogelijk zijn)?
Alleen hetgeen wat ik echt jammer vind is dat mijn borsten zo zijn gaan hangen. Ik vind ze niet meer echt mooi en kan me er ook wel een beetje aan irriteren. Binnenkort maar eens op zoek naar een paar setjes mooie bh's die de boel een beetje mooi op orde houden.
Toch is mijn zoontje het helemaal waard geweest en ik zou zo voor een 2e kindje gaan. Maar soms veroorzaakt het minder mooi worden van je lijf nav zwangerschap toch wel een deukje in mijn zelfvertrouwen/zelfbeeld.
Wie van deze dames zou er wat aan laten doen dan als je de kans zou krijgen (en mocht het (financieel) mogelijk zijn)?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Floor schreef:Ondanks dat ik onze zoon er voor terug heb gekregen baal ik inderdaad wel, ik sta nooit meer voor de spiegel, loop niet meer naakt door het huis, mijn man ziet met niet meer naakt, ja ik baal echt enorm van mijn lichaam.
Wat verdrietig om te lezen, ik heb je foto in badpak gezien en je mag echt trots zijn op je lijf. Je hebt een hele mooie taille (zandloper!) en daar kun je heel veel mee!!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Fearie schreef:
Ik ben wel van plan een borstvergroting te nemen als ik gestopt ben met bv. Ik wil hierna niet nog meer kinderen en wil ook niet de rest van mijn leven balen van mijn borsten. Na de 1e waren ze ook niet mooi meer dus verwacht nu ook niet dat er nog iets van overblijft. Ik wil dan geen grote borsten, maar wel dat ze gewoon vol zijn en natuurlijk eruit zien.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Fearie schreef:
Laatst aangepast door Muus op zo 24 jun 2012 - 7:41; in totaal 1 keer bewerkt
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Ik zou alleen iets aan mezelf laten doen als het gratis kon en met een toverstafje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik durf het niet om iets te laten doen. Als ik er echt heel erg met zou zitten dan zou ik het geld er wel voor over hebben. Maar ik ben als de doods dat er medisch iets fout gaat.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik het geld zou hebben dan zou ik een borstvergroting, liposuctie, hairextensions, nepnagels willen ... Maar ja, die geldboom heb ik niet!
Gast- Gast
Muus schreef:Fearie schreef:
Ik heb mijn borsten vorig jaar in december laten doen.
En blij met het resultaat??
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rouge schreef:
En blij met het resultaat??
Laatst aangepast door Muus op zo 24 jun 2012 - 7:41; in totaal 1 keer bewerkt
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Mijn buik en benen zou ik laten doen als ik er het geld voor had.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Susan schreef:Ik zou alleen iets aan mezelf laten doen als het gratis kon en met een toverstafje.
+1 maar eigenlijk boeit met me helemaal niet zo. Ik weet dat ik stevig ben maar hou teveel van lekkere dingen om te gaan lijnen, ik let wel op maar ga mezelf niet op een dieet zetten. Ik ben liever wat dikker en dat ik gewoon lekker kan eten dan dat ik op alles moet gaan letten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb best de pest aan mijn lijf nu. En vind het ook vreselijk als mensen zeggen, maar jij hebt een tweeling gedragen. Is natuurlijk wel zo, maar vind persoonlijk niet dat ik het dan maar moet accepteren. Ik ga er dan ook wel iets aan laten doen, twijfel alleen nog of ik dat dit jaar wil doen of na een volgende zwangerschap. Ik vind shoppen ook vreselijk tegenwoordig. En wil ook gewoon graag weer de kleding van voor de zwangerschap kunnen dragen, die nu op zolder ligt te verstoffen.
Misschien lekker kortzichtig maar ik zal mij een stuk gelukkiger voelen na de buikwandcorrectie (maar ben nu niet ongelukkig hoor:D).
Misschien lekker kortzichtig maar ik zal mij een stuk gelukkiger voelen na de buikwandcorrectie (maar ben nu niet ongelukkig hoor:D).
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Floor schreef:Ondanks dat ik onze zoon er voor terug heb gekregen baal ik inderdaad wel, ik sta nooit meer voor de spiegel, loop niet meer naakt door het huis, mijn man ziet met niet meer naakt, ja ik baal echt enorm van mijn lichaam.
+1 maar dan een dochter en een zoon.
Gast- Gast
Ik denk niet dat ik iets zou laten doen, al zou ik het geld hebben. Het blijft namelijk een operatie waar risico's aan kleven, en ik vind het toch wel eng om dan iets te laten uitvoeren waar je eigenlijk ook zonder kan, medisch niet noodzakelijk dus.
Als ik ooit iets zou laten doen dan zou het mijn buik zijn, maar ik acht die kans echt heel klein. Ik durf zoiets niet aan.
Als ik ooit iets zou laten doen dan zou het mijn buik zijn, maar ik acht die kans echt heel klein. Ik durf zoiets niet aan.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou niks willen veranderen, mijn lijf is eigenlijk weer zoals voor de zwangerschap. Daar ben ik heel blij om.
Ik weet ook niet of ik wel iets zou durven laten doen, mocht dit aan de orde zijn.
Ik weet ook niet of ik wel iets zou durven laten doen, mocht dit aan de orde zijn.
Gast- Gast
Wat vervelend dat zoveel meiden echt 'last' hebben van hun lichaam. Ik begrijp heel goed dat goedpratende woorden als 'je hebt er iets moois voor teruggekregen' of 'je hebt wel een kind gedragen' niks goed maken of het gevoel verminderen. Het is wel zo, maar dat betekent niet dat je het dan maar moet accepteren of dat je je dan ineens een stuk fijner voelt in je lichaam.
Ik heb weer een mooi lichaam al zeg ik het zelf (iets te dun momenteel, maar dat heeft andere redenen). Ik ben hier ook echt blij mee, weet dat het niet zo vanzelfsprekend is, zeker niet na het krijgen van een kindje. Ik weet niet of ik snel iets aan mijn lichaam zou laten doen, omdat dat nu (gelukkig) niet aan de orde is kan ik daar eigenlijk niks zinnigs over zeggen.
Ik heb weer een mooi lichaam al zeg ik het zelf (iets te dun momenteel, maar dat heeft andere redenen). Ik ben hier ook echt blij mee, weet dat het niet zo vanzelfsprekend is, zeker niet na het krijgen van een kindje. Ik weet niet of ik snel iets aan mijn lichaam zou laten doen, omdat dat nu (gelukkig) niet aan de orde is kan ik daar eigenlijk niks zinnigs over zeggen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Voor de zwangerschap durfde ik mij nooit volledig bloot te geven voor mijn man, toen nog vriend, omdat ik erg onzeker was over mijn buikje toen.
Achteraf volledig onterecht. Nu durf ik mij wel volledig bloot te geven, hij heeft mij zwanger gezien, is bij de bevalling geweest en op de vele strepen van de striae na is mijn buik weer redelijk teruggetrokken.
Wel bleven de kilo's eraan zitten, door mijn eigen schuld dat ik teveel gesnoept had.
Ik hoop heel erg dat het na deze zwangerschap ook weer allemaal bijtrekt.
Aan de zwangerschap van onze dochter heb ik wel grotere borsten over gehouden (ik had dan ook cup a daarvoor).
Van mij mogen ze dit keer nog wel wat groter (liever voller overigens) worden.
Wel wil ik per se een beugel bikini oid, want anders hangt het wel wat.
Kijk, ik had natuurlijk veel liever mijn lichaam van voor de zwangerschap gehad, zonder overal striae en dat soort dingen.
Maar goed, ik kan er goed mee leven.
Achteraf volledig onterecht. Nu durf ik mij wel volledig bloot te geven, hij heeft mij zwanger gezien, is bij de bevalling geweest en op de vele strepen van de striae na is mijn buik weer redelijk teruggetrokken.
Wel bleven de kilo's eraan zitten, door mijn eigen schuld dat ik teveel gesnoept had.
Ik hoop heel erg dat het na deze zwangerschap ook weer allemaal bijtrekt.
Aan de zwangerschap van onze dochter heb ik wel grotere borsten over gehouden (ik had dan ook cup a daarvoor).
Van mij mogen ze dit keer nog wel wat groter (liever voller overigens) worden.
Wel wil ik per se een beugel bikini oid, want anders hangt het wel wat.
Kijk, ik had natuurlijk veel liever mijn lichaam van voor de zwangerschap gehad, zonder overal striae en dat soort dingen.
Maar goed, ik kan er goed mee leven.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: