Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

stups schoentjes

4 plaatsers

Ga naar beneden

stups schoentjes Empty stups schoentjes

Bericht  koNijntje wo 20 jun 2012 - 6:11

ik zou graag wat advies willen voor schoentjes.
- ik heb leuke sneakers gezien van stups, heeft iemand ervaring met dit merk?
- welke maat zouden jullie adviseren? deze schoentjes beginnen bij maat 18 en t loopt nog (lang) niet..
ik heb slofjes maat M van aapies en die worden nu te klein, volgens mij heeft t gemiddeld wel iets grote voetjes..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

stups schoentjes Empty Re: stups schoentjes

Bericht  Annie24 wo 20 jun 2012 - 6:40

Ik heb een tijdje terug Stups besteld voor Y. voor op de opvang. Kon ze direct weer terugsturen, want hij kwam er niet eens in Laughing

Y. heeft een brede voet met een hoge wreef, dus daarbij zijn ze geen succes.

Ze zijn trouwens totaal niet geschikt als 1e loopschoentje hoor, want ze zijn behoorlijk stug. Op internet zijn er plaatjes te vinden dat je ze tussen wijsvinger en duim dubbel kan vouwen, maar dat lukte zelfs mijn vriend niet. Rolling Eyes Voor de 'sier' in de wagen kan natuurlijk wel. Dan kan je misschien langs een goede schoenenwinkel om zijn voetjes op te laten meten.

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stups schoentjes Empty Re: stups schoentjes

Bericht  TukTuk wo 20 jun 2012 - 6:42

Ik zou nog geen schoentjes gaan aan doen als je kindje nog niet loopt. Het beste is om te wachten met schoentjes tot ze enkele weken echt zelfstandig lopen. Dit is voor de ontwikkeling van de voet het beste.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

stups schoentjes Empty Re: stups schoentjes

Bericht  Roodkapje wo 20 jun 2012 - 8:36

Mijn oudste dochter heeft Stups schoenen ( mt 31) dus die loopt al aardig goed;) Maar ze zitten goed bij haar, ze heeft smalle voetjes. Ik heb ze via Zalando besteld.


Ik zou geen maat adviseren maar het toch nog even houden op de slofjes in een groter maatje. Mocht je die schoentjes zo leuk vinden dat je ze echt wil zou ik voor maat 21 gaan. Als hij die maat heeft zal hij zeker wel lopen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

stups schoentjes Empty Re: stups schoentjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum