Hoe zie jij er nu uit ....
+51
Phileine
Printje
Lady4
doarg
Rose
Antibes
Cheesegirl
Zwerver
Blair
Tiana
sterremaan
TwistedAngel
slaatje
Snoes
Ayla
Raindrop
Rush
Jeanette
Guus
Gympie
Chocolate Cookie
Blond
VeryCherry
Sterre
Feline
Poubelle
loura
SoGood
Rumble
TNMN
Caro
Bazinga
Kowalski
Caroow
Discordia
Verde
Shy
Alex
Pompoen
Arwyn
Sugarfall
Carra
Marin
Jade
Oasis
Bliss
CCC
ExpressoB
Lotus_
Ibbeltje
Stuiterbal
55 plaatsers
Pagina 17 van 20
Pagina 17 van 20 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20
Re: Hoe zie jij er nu uit ....
doarg schreef:
Ben ik een toffe peer of niet?
Nope.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
doarg schreef:Lekker boeiend als je het maar snapt tog.
kom ondertussen al in een andere stemming hier.
Ben ik een toffe peer of niet?
Kleine moeite om gewoon Nederlands te schrijven toch? En als je hier alleen maar komt om complimentjes te vissen meneer de toffe peer, zou ik lekker wegwezen als ik jou was
Gast- Gast
Er is hier duidelijk iemand naar complimentjes aan het vissen
Gast- Gast
OMG ... echt ik krijg de kriebels van je taalgebruik. En nee ik vind je geen toffe peer.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dropdraakje schreef:Zo Pippa wat ben jij opeens streng?
Ken je dat niet van mij nog dan? Moet je bij me komen werken
Gast- Gast
Pippa schreef:Dropdraakje schreef:Zo Pippa wat ben jij opeens streng?
Nope! Teminste dat was mij niet zo opgevallen, ken je hier als een rustig persoon, maar je komt nu lekker fel over!
Gast- Gast
Welke forummer zit hier achter
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Dropdraakje schreef:Pippa schreef:Dropdraakje schreef:Zo Pippa wat ben jij opeens streng?
Nope! Teminste dat was mij niet zo opgevallen, ken je hier als een rustig persoon, maar je komt nu lekker fel over!
Haha
Gast- Gast
Maar, Doarg... Wat wil je nu precies?
We hebben in de afgelopen jaren veel mannen op het forum gehad. En als ze niet begonnen in de pijler seks, dan begonnen ze ook zeker niet in een fototopic...
We hebben in de afgelopen jaren veel mannen op het forum gehad. En als ze niet begonnen in de pijler seks, dan begonnen ze ook zeker niet in een fototopic...
Gast- Gast
doarg schreef:haha dit is tog een virtuele cafe??
Verhuis maar snel naar een dating site ofzo maar hier zit je niet goed als je een flinke dosis hormonen over je heen wilt krijgen !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Maura schreef:Maar, Doarg... Wat wil je nu precies?
Wat ik precies wil!,,, dat is een goeie. Aangezien het feit dat ik begon met posten in een fototopic wil niet zeggen dat ik iets zoek of te maken wil hebben met/in de pijler seks!! laat dat duidelijk zijn Het eerste wat ik zag na aanmelding was deze fototopic, vandaar.
Ik ben 30 jaar en ben ruim 7,5 jaar getrouwd heb 2 schatten van kids een zoon van 6 en een dochter van 4 dus eigenlijk heb ik mijn geluk al gevonden. THX omdat ik nu kan verwoorden waarom ik zo blij ben en mischien op andere mensen wat arrogant of als een peer overkom
Wat zoeken andere mensen dan in deze fototopic??????????????
doarg schreef:
Ik ben 30 jaar en ben ruim 7,5 jaar getrouwd heb 2 schatten van kids een zoon van 6 en een dochter van 4 dus eigenlijk heb ik mijn geluk al gevonden. THX omdat ik nu kan verwoorden waarom ik zo blij ben en mischien op andere mensen wat arrogant of als een peer overkom
Wat zoeken andere mensen dan in deze fototopic??????????????
Misschien is de pijler Zwangerschap & mama's iets voor je
Gast- Gast
Misschien is de pijler Mama's en zwangerschap iets voor je [/quote]
Haha grapje zeker he, wat ben ik blij dat ik die tijd al een tijdje achter me heb gelaten.
Ben gelukkig bij allebij m''n kinderen bij de geboorte geweest, lekker thuis en een mooie tijd!
Ben je zelf al wel zwanger geweest/geprobeerd?
Haha grapje zeker he, wat ben ik blij dat ik die tijd al een tijdje achter me heb gelaten.
Ben gelukkig bij allebij m''n kinderen bij de geboorte geweest, lekker thuis en een mooie tijd!
Kijk, heb ik toch nog iemand geholpen vandaag.
Er is geen vrouw op het forum aanwezig, die het niet leuk vindt dat een man meepost. We vragen ons alleen af waarom en vooral dan de manier waarop, kan ons kribbig maken. Maar je bent al heel lang getrouwd, dus je kent de vrouwelijke kribbigheid wel.
Er is geen vrouw op het forum aanwezig, die het niet leuk vindt dat een man meepost. We vragen ons alleen af waarom en vooral dan de manier waarop, kan ons kribbig maken. Maar je bent al heel lang getrouwd, dus je kent de vrouwelijke kribbigheid wel.
Gast- Gast
doarg schreef:
De tijd dat je zwanger/mama was?
Verder eens met Maura! Welkom en ik hoop dat je ook in andere topics mee gaat posten!
Gast- Gast
Maura schreef:Kijk, heb ik toch nog iemand geholpen vandaag.
Yup, maar blijf een man he! en die komen soms wat raar door de bocht!
Welkom, doarg. Al lees ik het steeds als dwarf. En dat vertaal ik dan weer naar Dwerg.
Vergeet niet mee te posten in de andere topics. Mannelijk advies is ook altijd welkom.
Vergeet niet mee te posten in de andere topics. Mannelijk advies is ook altijd welkom.
Gast- Gast
Maura schreef:Welkom, doarg. Al lees ik het steeds als dwarf. En dat vertaal ik dan weer naar Dwerg.
Dank je wel Maura!! je bent op dreef
Ik snap nog steeds niet wat mannen zoeken op een (overwegend) vrouwenforum.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Ik snap nog steeds niet wat mannen zoeken op een (overwegend) vrouwenforum.
Ik ben ook niet op zoek! ik snap nog steeds niet dat veel mensen niet hun eigen naam gebruiken op een forum die ze serieus nemen??
doarg schreef:Lady4 schreef:Ik snap nog steeds niet wat mannen zoeken op een (overwegend) vrouwenforum.
Ik ben ook niet op zoek! ik snap nog steeds niet dat veel mensen niet hun eigen naam gebruiken op een forum die ze serieus nemen??
Waarom zouden we wel onze eigen naam gebruiken?
Wij nemen het forum serieus, dat wat er besproken wordt ook, maar dat wat we hier bespreken, gaat buiten onze omgeving om en dus is daar 'een nick' geboren.
Gast- Gast
Pagina 17 van 20 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20
Pagina 17 van 20
Permissies van dit forum: