welke camera tas hebben jullie?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
welke camera tas hebben jullie?
ik heb een spiegel reflex camera, en daar destijds een tas bij gekocht, maar ik vind dat echt een onhandig ding. Heb denk liever een rugtas, maar misschien wel maar met 1 schuine band....
waar hebben jullie de camera inzitten? en bevalt die??
waar hebben jullie de camera inzitten? en bevalt die??
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Re: welke camera tas hebben jullie?
Ik heb een snuittas, een schoudertas, een damestas en een rugzak.
Die rugzak is overigens wel 'gewoon', ik kan niet omgaan met die halve schouder tassen...
Ik gebruik die rugzak alleen op reportages, meestal neem ik mijn snuittas of damestas mee.
Gast- Gast
Ik heb een cameratas van Tamron, die kreeg ik bij mijn camera, maar ik zou wel graag zo'n damestas willen, zo'n tas waaraan je niet kan zien dat er een camera in zit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe ziet die dames tas eruit??
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Alleen heb ik de rits wel gesloopt, had hem te vol gestopt moet ik nog steeds wat aan laten doen...
Gast- Gast
Ik heb deze tas Nog steeds super blij mee!
mina88- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 36
Registratiedatum : 23-11-11
Ik heb deze van Tamrac:
Niet echt vrouwelijk maar jammer dan... Ik vind een rugzak essentieel met lopen en dragen. Ik gebruik 'm voor hele dagen bruiloft of voor hele dagen door een stad lopen en dan heb ik liever een stevige rugzak die m'n rug goed doet, dan een schoudertas (ook zo'n slingshot aan één schouder is voor mij te zwaar, krijg dan direct last van m'n schouder).
Hij was 109 euro.
Niet echt vrouwelijk maar jammer dan... Ik vind een rugzak essentieel met lopen en dragen. Ik gebruik 'm voor hele dagen bruiloft of voor hele dagen door een stad lopen en dan heb ik liever een stevige rugzak die m'n rug goed doet, dan een schoudertas (ook zo'n slingshot aan één schouder is voor mij te zwaar, krijg dan direct last van m'n schouder).
Hij was 109 euro.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
mina88 schreef:
Had ook zitten kijken naar die, maar die is redelijk krap voor een beetje grote lens toch?
Gast- Gast
Zero schreef:mina88 schreef:
Had ook zitten kijken naar die, maar die is redelijk krap voor een beetje grote lens toch?
Ik heb een 18-105 lens standaard op de camera zitten en die past er in. Eventueel zou deze ook rechtop staand er nog wel in kunnen, maar veel groter ga je iid niet redden mede doordat de bovenkant wat rond loopt
mina88- Fluisteraar
Hoe groot is jouw body?
Ik heb mijn tas ook voornamelijk gekocht omdat ik er zo veel mogelijk in mee wilde nemen (incl mijn laptop) en dat was iets te veel
Ik heb van mezelf al een tassen verslaving, en dan nog eens camera tassen... wie weet als ik mijn analoogje bij elkaar heb dat ik zo een tas er voor ga halen.
Laatst aangepast door Zero op wo 20 jun 2012 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zero schreef:
Alleen heb ik de rits wel gesloopt, had hem te vol gestopt moet ik nog steeds wat aan laten doen...
Oh die is leuk!
Gast- Gast
ik heb een rugzak van crumpler en een schoudertas van crumpler. Zelf vind ik de rugzak veel fijner
de schoudertas heb ik in het zwart en oranje binnenkant
de schoudertas heb ik in het zwart en oranje binnenkant
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Zero schreef:
Hoe groot is jouw body?
Ik heb mijn tas ook voornamelijk gekocht omdat ik er zo veel mogelijk in mee wilde nemen (incl mijn laptop) en dat was iets te veel
Ik heb van mezelf al een tassen verslaving, en dan nog eens camera tassen... wie weet als ik mijn analoogje bij elkaar heb dat ik zo een tas er voor ga halen.
Ik heb een Nikon d5100 redelijk standaard dus haha.
Hou er wel rekening mee dat de tas van zichzelf al vrij zwaar is.... Een hele dag sjouwen, red ik er ook niet mee.
Maar misschien moet ik er ook gewoon eens wat minder spullen in stoppen haha
Hier dus nog aan het kijken voor een rugtas voor erbij
mina88- Fluisteraar
Nah gewicht doet me niet zo veel, dat ben ik wel gewend maar mijn body is wel een slag groter.
Anyway, toch niet van plan hem binnenkort aan te schaffen, maar ik wil iets anders voor mijn snuit... die snuit valt te veel op en heeft net te weinig ruimte.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Welke digitale camera raden jullie aan?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
» Welke telefoon hebben jullie?
» Welke tv hebben jullie?
» Welke box hebben jullie?
» Welke pil hebben jullie?
» Welke telefoon hebben jullie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: