Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

+136
Annemoontje
Alex
Vancity_girl
Phileine
CCC
Gympie
Shy
Pussycat
Krullebol
MissD
Stuiterbal
liesje
TNMN
woezel
Travelgurly
bolus26
litllejoy
Japie
Muis
Flip Fluitketel
Carra
VeryCherry
Koffieleut
Marin
koNijntje
Kat1980
SarahKey
Discordia
heartsdale
slaatje
M-G
Rumble
red rose
Monnie
rapa nui
Happy
sanne-84
June
Poisongirl
Dille
Roodkapje
Aimee
RYW
Sanne
LDJ
sabje
meisje
kwak
Anousch91
Schaapke
Juutjepetuutje
Mamsie
Rush
Leine
nillis
_Jet
Smaragdje
studiebol
Blond
Tiara
Bloem86
Annemie
Annie24
juffie001
Ayla
Zora
Slakje
L!ND@
Tania
Muus
vlinder-19
Limburg85
Fiebje
Inge
moepie
Viva
Arwyn
Liadan
Muppetje
Jade
Bosjesvrouw
SuperGrover
Pandora
Jezzie
PapillonRose
PiP
mzcharlotte
Highway
Makamba
Pompoen
Fearie
MADDIE
_Lana_
Ezzer
Theezakje13
Sylvana
Bolleke
blondje1313
Suus
Burn
M@niek
Susan
LindaK
ekiaam87
Penélope
Poubelle
Earane
Liz
Puggle
Amber-
loesje
Oasis
Femmem
Aardbei
_Lacey_
Prosecco
Thunder
Creabea_28
Printje
Flower_L
Jasmine
Linda
pindaatje
Parisienne
smooch
Teddyaapje
Raindrop
Happydobby
Happinaz
Ugly Betty
Bimbam
Monte
Minx
Wennes
Snoes
Lejow
140 plaatsers

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Oasis di 19 jun 2012 - 23:26

Ik moet de hele tijd aan je denken, Charlie. Ik hoop dat alles naar omstandigheden goed gaat met jou en de kleintjes! I love you
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Rush di 19 jun 2012 - 23:27

Er staat een soort van update van Lejow op pagina 13!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Shy di 19 jun 2012 - 23:28

Gympie schreef:O, wat naar...veel sterkte en kracht toegewenst!

Hoe gaat het vandaag, heb je iets gehoord Lejow?
1 pagina terug staat weer een update van Lejow
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Phileine di 19 jun 2012 - 23:39

Sterkte! Hopelijk kunnen je kleintjes nog een poosje blijven zitten.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Schaapke di 19 jun 2012 - 23:44

Lejow schreef:Waarschijnlijk goed nieuws!!! Zoals het er nu naar uit ziet is het geen zwangerschapsvergiftiging, maar een stollingsprobleem van haar bloed. Ook niet goed natuurlijk, maar niet zo bedreigend als zw vergiftiging!!!!!

Oh, jeetje..en daar is ze natuurlijk ook al wel bekend mee (met stollingsproblemen). Is dat omdat ze haar bloedverdunners nu niet neemt omdat ze zwanger is?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Gympie di 19 jun 2012 - 23:47

Oja, overheen gelezen. Spannend.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Vancity_girl wo 20 jun 2012 - 0:32

Wat schrikken weer. Heel veel sterkte gewenst!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 0:36

Heel veel sterkte Charlie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Pompoen wo 20 jun 2012 - 0:38

Oh, dat zou wel gunstig zijn, als er tenminste iets aan te doen is!! Ik hoop het echt!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Alex wo 20 jun 2012 - 1:54

Charlie, lieverd, heel veel sterkte! Ik denk aan je!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Annemoontje wo 20 jun 2012 - 2:21

Veel sterkte Charlie!! hug
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  miss piggy wo 20 jun 2012 - 4:07

sterkte Charlie Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 699888
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 4:14

Klein beetje positief nieuws: misschien mag Charlie straks naar huis, als de bloeduitslagen geen enge dingen aan het licht brengen. Ze moet dan morgen wel terug want krijg ook longrijping en weeenremmers. Ze wacht nu op de arts.

hug voor jou Charlie, ik vind je onwijs dapper!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  LDJ wo 20 jun 2012 - 4:18

Wat spannend, zou fijn zijn als je naar huis mag Charlie!!
Nogmaals sterkte lieve meid hug .
Ik duim voor je dat de bloed uitslagen ed goed zijn.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Lady4 wo 20 jun 2012 - 4:42

Ik schrik ervan! Sterkte lieve Charlie, hopelijk mag je nog even naar huis. Pas goed jezelf en de kleintjes en laat ook goed op je passen.

hug
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Lindsya wo 20 jun 2012 - 5:02

Dat is schrikken. Hopelijk mag ze naar huis. Heel veel sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 6:50

Dag allemaal! Ik ben weer thuis!

Allereerst moet ik toch even kwijt hoeveel steun ik aan dit forum heb, had ik echt noooit verwacht maar de afgelopen maanden kon ik hier zoveel zorgen en vragen kwijt, en nu dit medeleven en dat via WA, super! I love you

Even kort het verhaal.

Ik voelde me gisteren niet echt goed,heb uiteindelijk toch even het ziekenhuis gebeld en die wilden dat ik meteen kwam. Daar hebbben ze urine en bloed afgenomen en me aan de ctg gelegd. Er speelden toen 2 dingen tegelijk: er was weënactiviteit te zien en er zitten veel te weinig trombocyten in het bloed. Trombocyten zijn bloedplaatjes die zorgen voor de stolling. Ze vreesden toen in eerste instantie zwangerschapsvergifitiging, en wel de ernstigere vorm (Helpp-syndroom) omdat alleen bij die vorm er zo weinig trombocyten voorkomen. In voorstadia is dat blijkbaar nog niet. Omdat dat een ernstige zaak was werd alvast een infuus geprikt voor het geval ik een insult zou krijgen en werd me verteld er rekening mee te houden dat als mijn toestand verslechterde de kindjes gehaald zouden moeten worden. Ik was compleet in shock en erg verdrietig, omdat ik me al weken in het ziekenhuis zag liggen.
Nou helse nacht gehad, vol zorgen en 's ochtends weer onderzoeken en wederom was mijn bloeddruk ok, geen eiwit in de urine en de kindjes maakten het goed. Eigenlijk was ik té gezond voor Helpp-syndroom, dan had ik echt doodziek moeten zijn.

Toen zijn ze vandaag bij de interne geneeskunde verder gaan onderzoeken, ook vanwege mijn tromboseverleden. Ik heb dus altijd te dik bloed gehad, en nu heb ik ineens te dun bloed. confused . Bij het infuus prikken ging het ook even mis, ben 1,5 liter bloed verloren, wat een bloedbad! Nouja daar snappen ze dus nog steeds niks van, en dat wordt nu verder onderzocht, maar dat mag ik thuis afwachten. Dat er problemen met mijn stolling zijn, dat was al bekend. Alleen dus omgekeerd.

Het zorgelijke is nu wel het vergrote gevaar bij de bevalling, als ik zo sterk bloed en zo slecht stolt. Ze kunnen dan wel kort vantevoren bloedplaatjes toedienen, maar op de lange duur kunnen ze dit zo niet behandelen. Hopen dat dat na de bevalling weer bijtrekt. Maar ik ben allang ZO blij dat de kleintjes nog lekker mogen zitten!

Toen ik eenmaal kalmeerde vandaag werden ook de weeën minder, dus ik mag nu zelfs naar huis zonder weeënremmers en longrijping. Ik heb alleen andere ijzertabletten want dat gehalte was ook veel te laag (maar kan wel aangevuld worden) en moet nu om de dag op controle komen voor de bloedplaatjes en de weeën.

Ok dat was niet echt kort hahah.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Weegschaal wo 20 jun 2012 - 6:56

Wat schrikken zeg!
Fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop ook echt dat de kleintjes nog even mogen blijven zitten!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Ayla wo 20 jun 2012 - 6:58

Kan het niet door de zwangerschap komen dat het nu juist andersom is met je bloed? Heb wel gekkere dingen voorbij zien komen bij zwangere dames.

Maar het is hartstikke fijn dat je weer thuis bent, en met zo'n relatief goed nieuws! Ben echt opgelucht dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:01

Ayla schreef:Kan het niet door de zwangerschap komen dat het nu juist andersom is met je bloed? Heb wel gekkere dingen voorbij zien komen bij zwangere dames.

Maar het is hartstikke fijn dat je weer thuis bent, en met zo'n relatief goed nieuws! Ben echt opgelucht dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt.

Het zou kunnen dat ik antistoffen aanmaak tegen de bloedgroep van de baby(s) of iets dergelijks zei de gyn. En het kunnen nog 100 andere dingen zijn. Dat is nu moeilijk te bepalen omdat ze geen recente bloedwaardes hebben wat trombocyten betreft van voor de zwangerschap. Wel uit 2009, en toen was dat normaal. Dus de kans is groot dat het door de zwangerschap komt. Het gekke is alleen dat NORMAAL tijdens een zwangerschap je bloed dikker wordt ipv dunner, trucje van de natuur voor de bevalling. En ik was juist een risico zwangere vanwege dat dikke bloed en die aanleg voor dik bloed en snelle stolling. Heel gek allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  studiebol wo 20 jun 2012 - 7:01

Super dat je thuis bent! Sterkte met alles!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Oasis wo 20 jun 2012 - 7:01

Fijn dat je weer thuis bent, Charlie! Ik hoop dat je je niet al te slecht meer voelt en dat die twee kleintjes van je nog even blijven zitten!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Femmem wo 20 jun 2012 - 7:02

Wat fijn dat je weer thuis bent, en gelukkig positief nieuws!
Hoop dat het goed blijft gaan en je kleintjes nog lekker blijven zitten&groeien
Femmem
Femmem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Wennes wo 20 jun 2012 - 19:52

Meid, wat fijn om te horen dat je weer thuis bent en je geen HELLP hebt! dit is natuurlijk ook niet fijn, maar gelukkig niks ernstigs voor de kleintjes. Wat goed dat je nu nog geen longrijping en weeenremmers hoeft. Hopelijk heb je dat ook niet nodig. Kun je thuis wel goed je rust houden?
Heel veel sterkte en een dikke Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 699888
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Marin wo 20 jun 2012 - 20:13

Fijn dat je weer thuis bent, maar jemig wat een verhaal. Heftig en zo raar dat t ineens andersom komt te zijn. Maar de kindjes maken t nog goed in je buik en dat is het belangrijkste. Maar zelf ook beetje oppassen hoor!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!! - Pagina 9 Empty Re: Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum