Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat kopen voor een verjaardag van een buurvrouw en buurman

5 plaatsers

Ga naar beneden

wat kopen voor een verjaardag van een buurvrouw en buurman Empty wat kopen voor een verjaardag van een buurvrouw en buurman

Bericht  norah di 19 jun 2012 - 4:14

ik ben gister uitgenodigd voor het feest hier op het terrein van mijn buurman en buurvrouw ong 35 jaar en 2 kids 3e op komst. alleen ik dacht gelijk wat moet ik kopen voor cadeautje want ik heb niet veel geld te besteden door een Wajong uitkering en ik ken ze ook niet zo goed. vorrig jaar had ik iets voor in huis gekocht en wat soorten bier alleen had ik het idee dat dat niet echt in de smaak viel wat kopen voor een verjaardag van een buurvrouw en buurman 1371890812 dat maakt mij heel onzeker..
nu mijn vraag wat geven jullie aan mensen die jullie niet zo goed kennen!!
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat kopen voor een verjaardag van een buurvrouw en buurman Empty Re: wat kopen voor een verjaardag van een buurvrouw en buurman

Bericht  Lenthe di 19 jun 2012 - 4:15

Een bosje bloemen?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

wat kopen voor een verjaardag van een buurvrouw en buurman Empty Re: wat kopen voor een verjaardag van een buurvrouw en buurman

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 4:19

Een leuke plant of wat kaarsen houders voor in huis, een douchepakket, een cadeaubon. Zou het bescheiden houden omdat je aangeeft dat je weinig te besteden hebt maar ook omdat je ze niet zo goed kent.

Gast
Gast

Bericht  Monte di 19 jun 2012 - 4:21

Ik zou een klein pakketje maken met nootjes, chips, lekker drinken(of thee) en dan nog iets van een douchegel voor beide erbij. Een verwenpakketje dus.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  norah di 19 jun 2012 - 4:32

oh ja dankje goed idee en dan lekkere cakejes zelfgemaakt erbij heel goed idee thanks
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Monte di 19 jun 2012 - 4:34

norah schreef:oh ja dankje goed idee en dan lekkere cakejes zelfgemaakt erbij heel goed idee thanks
Ja inderdaad. Als ik mensen niet goed ken en toch iets leuks wil, dan maak ik meestal zo'n pakketje en dat hoeft echt niet duur te zijn.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  _Cyn_ di 19 jun 2012 - 4:39

Ik zou een cadeaubon geven, je hebt bijvoorbeeld bij Primera heel veel keus in heel veel verschillende cadeaubonnen....
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 4:49

_Cyn_ schreef:Ik zou een cadeaubon geven, je hebt bijvoorbeeld bij Primera heel veel keus in heel veel verschillende cadeaubonnen....

Als je weinig te besteden hebt, zou ik dat dan weer niet doen omdat er dan zo duidelijk zichtbaar is wat je geeft als bedrag. Door zelf wat te kopen is dat niet precies zichtbaar en heb je er wel echt moeite voor gedaan, bij een bon niet echt, vind ik.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 19 jun 2012 - 4:53

Monte schreef:Ik zou een klein pakketje maken met nootjes, chips, lekker drinken(of thee) en dan nog iets van een douchegel voor beide erbij. Een verwenpakketje dus.

Zou ik niet mee aankomen. Bij een gezin met 2kinderen.

Een bloemetje is denk ik de beste optie.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 4:54

ExpressoB schreef:
Monte schreef:Ik zou een klein pakketje maken met nootjes, chips, lekker drinken(of thee) en dan nog iets van een douchegel voor beide erbij. Een verwenpakketje dus.

Een bloemetje is denk ik de beste optie.

Waarom dat niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 4:54

ExpressoB schreef:

Hoezo niet? De ouders zijn toch jarig, niet de kinderen? Dan moet je de ouders toch kunnen verwennen? smile Er zijn ook momenten dat de kleintjes in bed liggen en ze samen tijd hebben voor lekkere nootjes & wat drinken.

Gast
Gast

Bericht  norah di 19 jun 2012 - 4:58

ik denk dat ik 2 verwenpakketjes maak voor hem een snackpakketje en voor haar een theepakketje en nu dan maar hopen dat ze het leuk vinden.
ik vind bloemen altijd een beetje zonde want het is zo snel weg.. ja ik weet eten ook maar is een gevoel Embarassed Embarassed
een cadeaubon snap ik maar ik vind het lastig omdat je dan precies ziet hoeveel je uitgegeven hebt...
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 5:00

Je kunt ook voor samen een wat groter pakketje maken toch? Met zowel wat mannelijke als vrouwelijke dingen smile

Gast
Gast

Bericht  _Cyn_ di 19 jun 2012 - 5:03

Pippa schreef:
_Cyn_ schreef:Ik zou een cadeaubon geven, je hebt bijvoorbeeld bij Primera heel veel keus in heel veel verschillende cadeaubonnen....

Als je weinig te besteden hebt, zou ik dat dan weer niet doen omdat er dan zo duidelijk zichtbaar is wat je geeft als bedrag. Door zelf wat te kopen is dat niet precies zichtbaar en heb je er wel echt moeite voor gedaan, bij een bon niet echt, vind ik.

Niks erop zetten, dan weten ze het niet (A) Haha, nee daar heb je gelijk in, maar ik geef onbekenden toch nooit echt een hoog bedrag, dus ik zou denken: "Ze doen het er maar mee"

Weetje wat ik ook leuk vind, een canvas voor in de tuin, die zie je nu overal in de aanbieding Very Happy
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  ExpressoB di 19 jun 2012 - 5:04

Ja nou vind een pakketje maken voor mensen die je niet zo goed kent lastig. Komt misschien kneuterig over (als je nou weet dat ze het extra goed kunnen gebruiken vind ik wat anders).
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 5:05

Ze hebben leuke mini boompjes bij de AH in de bonus. wat kopen voor een verjaardag van een buurvrouw en buurman 2474380249

Gast
Gast

Bericht  norah di 19 jun 2012 - 5:08

das een goed idee dan lijkt het wat meer als ik er een pakketje van maak maar pb mag ik vragen waarom een pakketje maken niet leuk is?
en dat boompje kijk ik ook ff naar van de week smile
bedankt voor alle inspiratie ik wist t ff ook niet.. normaal ben ik wel redelijk creatief Embarassed
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: