Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Theater

4 plaatsers

Ga naar beneden

Theater Empty Theater

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 11:09

Wie gaat er wel eens naar het theater??


Ik ben vanavond naar een try-out van Katinka Polderman geweest. Moest er even inkomen, maar zeker het tweede gedeelte was enorm goed hahaha Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  Phileine zo 28 nov 2010 - 3:11

Ik ga regelmatig naar het theater. Meestal naar een cabaretvoorstelling van bijvoorbeeld Veldhuis en Kemper of Sara Kroos, soms naar een theaterconcert.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  Prosecco zo 28 nov 2010 - 3:32

Ik ga heel vaak naar het theater, meestal naar musicals, maar ook vaak naar cabaret zoals Youp van 't Hek of Tineke Schouten en ook naar muziek zoals Trijntje Oosterhuis, Guus Meeuwis
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  rapa nui zo 28 nov 2010 - 3:46

Ik ga regelmatig naar het theater en probeer wel verschillende dingen uit. Vrij recent naar Jeans, Bencha Theater, Boudewijn de Groot en Cirque Eloise (erg de moeite waard en speciaal) geweest. Ga binnenkort nog naar Herinnert u zich deze nog? en In't Geniep en Brigitte Kaandorp (maar twijfel nog steeds of dat leuk is voor een hele avond) en heb ook alvast kaartjes voor Zorro. Ik vind musicals erg leuk maar tegenwoordig aan de dure kant dus dit jaar daar eerst maar in geschrapt. Ik wil nog naar Mary Poppins maar hik nog wat tegen het prijskaartje aan.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 5:57

Ik ga regelmatig, ben afgelopen week zelfs 2x geweest. Vorige maand naar Kane en deze week naar VanVelzen en Guus Meeuwis geweest, maar dit seizoen kom ik er waarschijnlijk niet meer.
Veldhuis & Kemper vind ik ook altijd erg leuk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  Phileine zo 28 nov 2010 - 6:36

Birgit schreef:Ik ga regelmatig, ben afgelopen week zelfs 2x geweest. Vorige maand naar Kane en deze week naar VanVelzen en Guus Meeuwis geweest, maar dit seizoen kom ik er waarschijnlijk niet meer.
Veldhuis & Kemper vind ik ook altijd erg leuk smile

Ik ben laatst ook naar Guus Meeuwis geweest, dat was erg leuk! Vooral Zingo vond ik erg leuk Very Happy En alle hits kwamen voorbij, dat was ook fijn.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  aardbeitje zo 28 nov 2010 - 7:02

rapa nui schreef:Ik ga regelmatig naar het theater en probeer wel verschillende dingen uit. Vrij recent naar Jeans, Bencha Theater, Boudewijn de Groot en Cirque Eloise (erg de moeite waard en speciaal) geweest. Ga binnenkort nog naar Herinnert u zich deze nog? en In't Geniep en Brigitte Kaandorp (maar twijfel nog steeds of dat leuk is voor een hele avond) en heb ook alvast kaartjes voor Zorro. Ik vind musicals erg leuk maar tegenwoordig aan de dure kant dus dit jaar daar eerst maar in geschrapt. Ik wil nog naar Mary Poppins maar hik nog wat tegen het prijskaartje aan.

Jeans, daar ben ik ook pas geweest. Ga er elk jaar heen. Ik vond de show van dit jaar erg leuk.

Ik ga regelmatig naar het theater. Voornamelijk naar musicals.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Theater Empty Re: Theater

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum