Wie kan me helpen, kledingkeuze
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kan me helpen, kledingkeuze
Ik weet gewoon niet precies wat me mooi staat, wie kan me helpen met een aantal (basis) kledingstukken die me goed staan met mijn figuur. Heb nu voornamelijk strakke kleding in de kast hangen van voor mijn zwangerschap (en 8 kg lichter) en ik wil wat nieuws, maar het mag niet te duur zijn (geen 100 euro voor een broek of 50 voor een shirtje) Heb echt een ontzettende hekel aan mijn bovenbenen, die zijn zo dik. Dus, wie kan me goede kledingtips geven?
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Re: Wie kan me helpen, kledingkeuze
Ik denk dat je heel veel kan hebben, je hebt een mooi figuur en ik zie niks wat je zou moeten verbergen
Gast- Gast
Dikke bovenbenen..?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik vind je bovenbenen niet dik hoor! Als ik zou kijk zou ik oppassen met je heupen en lovehandels. Een omslag/overslag jurkje kan leuk zijn omdat je dan je buik niet zo benadrukt! Die heb je voor 15-20 euro bij de hema.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja als ik dan die foto zie denk ik ook "hm het valt eigenlijk wel mee" maar als ik in de spiegel kijk zie ik alleen die dikke benen...
Ayla- Kletskop
Je hebt echt geen dikke bovenbenen!
Ik zou in ieder geval voor iets kiezen dat niet te lang is. Door wat je op de foto aan hebt lijkt je bovenlichaam relatief lang en je heupen breder. Dus een mooie spijkerbroek, leuke top en een colbertje of mooi vest lijkt me je prachtig staan!
Ik zou in ieder geval voor iets kiezen dat niet te lang is. Door wat je op de foto aan hebt lijkt je bovenlichaam relatief lang en je heupen breder. Dus een mooie spijkerbroek, leuke top en een colbertje of mooi vest lijkt me je prachtig staan!
Gast- Gast
Ja dit was voor de foto, heb er nu wel nog wat overheen, zo durf ik niet over straat Wat voor spijkerbroek? Want heb nu vooral (en altijd) met uitlopende pijpen aan.
Ayla- Kletskop
Ik denk dat een donkere skinny achtige broek je mooi staat.
Gast- Gast
Of een donkere jeans met rechte pijpen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Je hebt echt geen dikke benen zo op de foto te zien! Ik heb vooral mijn vet op mijn heupen zitten, volgens mij heb jij dat ook. Ik draag veel skinny jeans, een iets hoger model zodat mijn lovehandles erin vallen. Gecombineerd met een mooie top erop en een colbert/blazer/vestje. Dat kleed echt erg mooi af vind ik.
Gast- Gast
Oke ga ik op zoek naar een broek shirtje en colbertje!
Ayla- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Wie kan mij helpen??
» Wie wil even helpen?
» Wie kan mij helpen?
» Wie kan mij helpen?
» Hoe kan ik helpen?
» Wie wil even helpen?
» Wie kan mij helpen?