Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pedicure

2 plaatsers

Ga naar beneden

pedicure Empty pedicure

Bericht  Minx zo 17 jun 2012 - 9:30

Wie is er wel eens geweest, waarvoor en wat zijn je ervaringen.

Ik ben op zoek naar een om eens mijn voeten goed te laten doen. Waar hebben jullie toen op gelet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

pedicure Empty Re: pedicure

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 9:48

Ik ga elke 6 a 7 weken.
Zou erop letten dat ze bij ProVoet aangesloten is.

Gast
Gast

Bericht  Minx zo 17 jun 2012 - 10:10

En wat is een gemiddelde prijs, ik heb namelijk het idee dat ik likdoors oid heb die ik toch weg wil hebben
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 18:16

Ik betaal 20 euro voor een volledige behandeling.
Nagels knippen, eelt weghalen, polijsten, nagels schoonmaken en massage.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 3:09

Ik wil ook zo graag een keer.

Maar ik heb een gespleten nagel op mijn grote teen door een schimmelinfectie denk ik. Maar wat voor een spulletje ik ook gebruik op die nagel, hij wordt maar niet normaal. Hij is verder ook niet verkleurd ofzo, alleen in het midden gebroken. Vind het zo'n goor gezicht dat ik niet naar een pedicure durf hahaha.

Vraag me ook af of je daar wel heen 'mag' als je dus (misschien) een schimmelnagel hebt.

Edit: Nu zat ik net even te researchen en het lijkt meer op een kalknagel ipv een schimmelnagel. Misschien heb ik wel maanden met verkeerd goedje zitten smeren Razz

ooh Het is hetzelfde.. Dat spulletje wat aangeraden wordt heb ik dus al gebruikt en helpt niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 3:12

Dat klinkt inderdaad als een kalknagel! En juist met dat soort dingen moet je naar de pedicure gaan! Die zorgt dat het er weer netjes uit ziet. Heerlijk! Lekker een voetmassage, ohh jaa dat ga ik doen als ik klaar ben met mn scriptie.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 3:17

Ik ga het ook doen voor dat ik op vakantie ga. Ik zet die stap gewoon dan. Kan ze er gelijk een lakje overheen gooien :P

Zag net ook een paar huis/tuin/keuken tips op oma weet raad. Kan ik altijd ook proberen. :P

Gast
Gast

Bericht  Mida4you ma 18 jun 2012 - 3:54

Ik ben voor bijna 2 jaar geleden bij een pedicure geweest. Mijn voeten zagen er niet uit en ik schaamde me dood. Megaveel eelt en allemaal kalknagels. Na een poos zoeken ben ik bij een professional pedicure terecht gekomen en die heeft mij erg goed geholpen. Omdat het zo erg was ging ik in het begin om de 2 weken heen. Daarna om de 4 weken en later om de 6 weken. Zij heeft mij ook de tip gegeven om naar de HA te gaan met mijn kalknagels. Van de HA heb ik zeer zware medicijnen gekregen voor mijn kalknagels. Ik moest ze 3 maanden lang slikken en na 8 maanden was bijna alles weg!!

Ook het eelt is toen die tijd toen ik naar de pedicure ging een stuk minder geworden! Ik voelde me weer prettig en durfde mijn slippers weer aan.

Voor dit alles ben ik een keer bij een pedicure geweest aan huis die het er bij deed. Ik vond haar niet goed en ze deed mij ook pijn. Daar ben ik maar 1 keer geweest.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud