Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pedicure Groningen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Pedicure Groningen?

Bericht  Zora ma 11 jul 2011 - 8:58

Dag dames smile

Iemand ervaringen met een goede pedicure in Groningen? Ik zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer. Hoe weet je nou wat een beetje een deskundige is?

Ik heb het idee dat mijn teennagel aan het ingroeien is dus daar wil ik graag naar laten kijken. Verder wil ik eigenlijk gewoon weer lekker zachte voetjes smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 9:01

Wil je Groningen stad? Of mag het ook buiten de stad zijn?

In de stad zelf zou ik naar Jula gaan aan het Boterdiep. Ik ben daar een keer behandeld voor mijn gezicht, maar dat was zo superlekker en fijn en de sfeer die daar hangt is ook heel prettig. Voor dingen als mijn voeten zou ik daar ook heen gaan.

Verder ken ik in mijn dorp (15min met de trein vanaf Groningen) twee mensen die pedicure zijn. Een van beiden doet ook aan nailart (altijd leuk.. Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Sjaantje ma 11 jul 2011 - 9:02

Mijn ervaring is dat je er geluk mee moet hebben! Ja rond vragen in je omgeving naar ervaringen, mond-tot-mondreclame is uiteindelijk het allerbeste!

Vanwege reuma krijg ik pedicurebehandelingen vergoed mits de pedicure een bepaald diploma heeft (speciaal voor reumapatiënten). Ik had dus een pedicure mét diploma die echt schandalig slecht behandelde. Nu ben ik overgestapt naar een andere, die helaas het diploma (nog) niet heeft dus ik krijg de behandelingen niet vergoed, maar zijn is zó veel beter dan diegene mét diploma!!!

Ik woon dus absoluut niet in de buurt van Groningen dus ik kan je niet echt helpen maar ik hoop wel dat je iets aan mijn ervaring hebt!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Zora ma 11 jul 2011 - 9:03

Haha Nailart hoeft dan weer niet Very Happy

Ik ben verder nog pedicure-maagd dus op de een of andere manier vind ik het fijner om naar een echte salon te gaan, en niet bij iemand thuis. Jula zal ik eens kijken!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Zora ma 11 jul 2011 - 9:04

Thanks Sjaan smile Ik probeer ook ervaringen te vragen maar niemand in mijn omgeving gaat dus blijkbaar Sad
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  girli ma 11 jul 2011 - 9:15

Ik zou het ook niet weten. Succes met zoeken!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Zora ma 11 jul 2011 - 9:18

Haha thanks Girli Very Happy

Jula zit bij mij om de hoek zie ik! Ga ik daar maar eens kijken smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Sjaantje ma 11 jul 2011 - 9:22

Ergens anders is ook fijner dan thuis, vond ik!
Die eerste pedicure kwam aan huis (noodgedwongen want er zijn niet veel pedicures met het vereiste diploma in mijn buurt, óf ze hadden een wachtlijst, óf ze hadden een praktijk aan huis op de bovenverdieping waar ik niet kan komen, dus alleen zij bleef over) maar ik vond het echt niet prettig!
Nu ga ik dus naar een salon aan huis die op de begane grond is, het ziet er netjes en hygiënisch uit, de pedicure werkt veel beter dan de vorige én ze is een stuk gezelliger! (tja, als je een uur behandeld word, is het wel fijn om wat te kletsen te hebben... Very Happy )
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Zora ma 11 jul 2011 - 18:20

Haha ja, ik kan me voorstellen dat dat gezelliger is smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 2:08

Zoraaaaaaa: geen idee waar je die kan vinden, maar daarom reageer ik ook niet. Bist du in town dit wknd?Very Happy Zullen we daten? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Plien di 12 jul 2011 - 2:48

Ik ga altijd naar pedicuresalon Nice Feet in Harkstede. Zij heeft een salon naast haar huis. Bevalt goed en de behandeling wordt afgesloten met een voetmassage Very Happy

Plien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 37
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Zora di 12 jul 2011 - 7:30

Guatt!!! Ik ben wel in town maar ga bijna op vakantie dus moeten dit weekend veel last-minute dingetjes regelen, en heb vrijdagavond en zatavond al een afspraak staan. Weet nog niet wat al mijn plannen worden Sad Wat zijn jouw plannen?? Misschien lukt het een koffie te doen!

Plien: dat klinkt wel verleidelijk Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 9:43

Koekoek! Ik ga vr-dgavond pas nr Grunn en dan zal ik even sociaal doen bij de parentes en daarna door nr de stad om te kijken of Francaise haar persoonlijk record van 1,5 wijntje in 2 minuten achterover tikken kan verbeteren (stappen dus;-)). Za-dg overdag nog niet echt concrete plannen en za-dgavond wr een andere afspraak om te gaan borrelen. Zo-dg is m'n vader jarig, dus dat is ook niet mogelijk en kan dus of even in de stad meeten op vr-dgavond en anders eventueel za-dg overdag...?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Zora di 12 jul 2011 - 20:30

Dan denk ik dat het zaterdag overdag wordt! Wij moeten ook nog in de stad zijn, maar dan doen we gewoon gezellig koffie of lunch ergens en meet ik daarna V? Hopen dat hij niet nog oook een andere planning heeft... Da's lang geleden! Leuk!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 21:22

Joehoeeee!! Net toen ik je berichtje las, kreeg ik ook opeens een deadline in m'n maag gesplitst van m'n baas en ik betwijfel of ik het überhaupt wel red om dit wknd nog iets te gaan doen, mr ik laat het je weten ok? Aaargh, ik wil veel liever jou zien, dan f.ucking wr het halve wknd doorwerken, inclusief de vr-dgavond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Zora di 12 jul 2011 - 22:05

Ahhhwwww wat klote Sad Nouja, kijk maar even smile voor mij hoef je niet te stressen of moeilijk te doen, ik ben al druk genoeg Very Happy Maakt niet uit!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 22:10

Maar ik wil jou ziehiiieeeen, dat is al zo veranderd sinds ik weg ben uit G-town. Ga m'n best doen, want wil zelf ook niet iedere keer hele weekenden door hoeven trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 22:23

Guattari schreef:Koekoek! Ik ga vr-dgavond pas nr Grunn en dan zal ik even sociaal doen bij de parentes en daarna door nr de stad om te kijken of Francaise haar persoonlijk record van 1,5 wijntje in 2 minuten achterover tikken kan verbeteren (stappen dus;-)). Za-dg overdag nog niet echt concrete plannen en za-dgavond wr een andere afspraak om te gaan borrelen. Zo-dg is m'n vader jarig, dus dat is ook niet mogelijk en kan dus of even in de stad meeten op vr-dgavond en anders eventueel za-dg overdag...?
ga verdorie eens heeeeeeel hard werken ipv dit incident overal te vertellen!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Zora di 12 jul 2011 - 22:26

Haha nou, doe rustig aan smile is vast niet de laatste keer dat je in Grunn komt smile Ik hoor het wel!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 22:32

Francaise_ schreef:
Guattari schreef:Koekoek! Ik ga vr-dgavond pas nr Grunn en dan zal ik even sociaal doen bij de parentes en daarna door nr de stad om te kijken of Francaise haar persoonlijk record van 1,5 wijntje in 2 minuten achterover tikken kan verbeteren (stappen dus;-)). Za-dg overdag nog niet echt concrete plannen en za-dgavond wr een andere afspraak om te gaan borrelen. Zo-dg is m'n vader jarig, dus dat is ook niet mogelijk en kan dus of even in de stad meeten op vr-dgavond en anders eventueel za-dg overdag...?
ga verdorie eens heeeeeeel hard werken ipv dit incident overal te vertellen!!!!

Hou jij helemaal je brutale smoelwerk even erbuiten, ok? Of werkt het bij jou echt alleen maar zo dat je stil bent als ik er wijn bij je ingiet? ;-) Met Zora afspreken is heel leuk hoor, daar kan ik tenminste een zinnig gesprek mee voeren!! Doei trutje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Zora wo 13 jul 2011 - 1:53

Haha Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Zora wo 20 jul 2011 - 6:43

Yoyo schreef:Wil je Groningen stad? Of mag het ook buiten de stad zijn?

In de stad zelf zou ik naar Jula gaan aan het Boterdiep. Ik ben daar een keer behandeld voor mijn gezicht, maar dat was zo superlekker en fijn en de sfeer die daar hangt is ook heel prettig. Voor dingen als mijn voeten zou ik daar ook heen gaan.

Verder ken ik in mijn dorp (15min met de trein vanaf Groningen) twee mensen die pedicure zijn. Een van beiden doet ook aan nailart (altijd leuk.. Wink)

Thanks voor de tip! Ben net geweest, was inderdaad zeer okee smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pedicure Groningen? Empty Re: Pedicure Groningen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum