Hoe vaak zie jij ....
+22
Oasis
Wennebellah
Sterre
TGR
Blond
Caresses
Flinder
Silver
Lotus
Flip Fluitketel
Toet
JD
Polly
Bliss
Lynn_
Caroow
Roxi3
Merai
Zininzon
Frappuccino
Bruintje Beer
Jeanette
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe vaak zie jij ....
... je vriendinnen? Meerdere malen per week.
... je ouders? Iedere dag, helaas.
... familie? De meeste vrijwel nooit, ik heb niks met mijn familie. De paar waar ik wel iets mee heb, 1 keer in maand ongeveer.
... je ouders? Iedere dag, helaas.
... familie? De meeste vrijwel nooit, ik heb niks met mijn familie. De paar waar ik wel iets mee heb, 1 keer in maand ongeveer.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
... je vriendinnen? Vriendinnen zie ik niet zo vaak. M'n zus beschouw ik als een beste vriendin. Die zie ik meestal 1x p.w..
... je ouders? M'n moeder woont niet dichtbij, maar zie ik ook meestal 1x p.w..
... familie? Niet zo vaak hooguit 1x per jaar. Broer iets vaker en zus nog vaker. Opa's en oma's heb ik niet meer.
... je ouders? M'n moeder woont niet dichtbij, maar zie ik ook meestal 1x p.w..
... familie? Niet zo vaak hooguit 1x per jaar. Broer iets vaker en zus nog vaker. Opa's en oma's heb ik niet meer.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Vriendinnen verschilt per persoon, sommige zie ik 1x per week bij college, met anderen spreek ik 1x in de maand af om te eten, en weer met anderen ook 1x in de maand.
Mijn moeder zie ik 5x per week ongeveer, past ook op de kinderen vaak, en mijn vader zie ik 2x per week als ik ga sporten en 1x per week eten we daar. Mijn broertjes zie ik ook 2x per week.
Mijn oma zie ik ongeveer 1x in de maand, de rest van de familie 2 tot 3 keer per jaar.
Mijn moeder zie ik 5x per week ongeveer, past ook op de kinderen vaak, en mijn vader zie ik 2x per week als ik ga sporten en 1x per week eten we daar. Mijn broertjes zie ik ook 2x per week.
Mijn oma zie ik ongeveer 1x in de maand, de rest van de familie 2 tot 3 keer per jaar.
Gast- Gast
Goede vriendinnen 1 keer in de maand ongeveer. Andere vriendinnen heel weinig, vraag me soms ook af in hoeverre ik ze nog vriendinnen kan noemen.
Mijn moeder zie ik ieder weekend, want dan ben ik bij haar thuis. En ik spreek haar bijna elke dag, vooral voor haar gemoedsrust. Mijn vader is ruim 10 jaar geleden overleden, dus die zie ik nooit meer.
Mijn ene broertje zie ik vrijwel iedere week, mijn andere broertje soms maanden niet en dan weer een paar weken wel, dat wisselt. De rest van het beetje familie dat ik heb, zie ik heel weinig. Ongeveer 1 à 2 keer per jaar. Alleen met een oudtante heb ik wat meer contact.
Mijn moeder zie ik ieder weekend, want dan ben ik bij haar thuis. En ik spreek haar bijna elke dag, vooral voor haar gemoedsrust. Mijn vader is ruim 10 jaar geleden overleden, dus die zie ik nooit meer.
Mijn ene broertje zie ik vrijwel iedere week, mijn andere broertje soms maanden niet en dan weer een paar weken wel, dat wisselt. De rest van het beetje familie dat ik heb, zie ik heel weinig. Ongeveer 1 à 2 keer per jaar. Alleen met een oudtante heb ik wat meer contact.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Isabella schreef:... je vriendinnen? Heel weinig. Miss 1x per week ofzo.
... je ouders? Nog weiniger haha!
... familie?Nooit
Gast- Gast
... je vriendinnen? wekelijks
... je ouders? 1x in de 2-3 weken (wel wekelijks contact via mail/sms/telefoon)
... familie? Me broers en tantezeggers iedere maand. En de rest met verjaardagen
... je ouders? 1x in de 2-3 weken (wel wekelijks contact via mail/sms/telefoon)
... familie? Me broers en tantezeggers iedere maand. En de rest met verjaardagen
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
... je vriendinnen? Wekelijks.
... je ouders? 3 keer per week.
... familie? Heel verschillend.
... je ouders? 3 keer per week.
... familie? Heel verschillend.
Gast- Gast
... je vriendinnen? de vriendinnen die dichtbij 1 keer per 2-3 weken ongeveer. De vriendinnen die ver af wonen 1 keer per 2-3 maanden.
... je ouders? mijn moeder zie ik 1 keer per 2 weken.
... familie? Zusjes zie ik vaak 1 keer per 3-4 weken en de rest van de familie ook.
Nu het er zo staat heb ik het gevoel dat ik bijna niemand zie, toch ben ik ieder weekend wel weg om iemand te zien.
... je ouders? mijn moeder zie ik 1 keer per 2 weken.
... familie? Zusjes zie ik vaak 1 keer per 3-4 weken en de rest van de familie ook.
Nu het er zo staat heb ik het gevoel dat ik bijna niemand zie, toch ben ik ieder weekend wel weg om iemand te zien.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
... je vriendinnen? Die ver weg wonen om de 2-3 maanden, die dichtbij wonen 1x per 1-2 week.
... je ouders? Vader niet, moeder om de 2-3 maanden (omdat we niet bij elkaar in de buurt wonen).
... familie? (broers/zussen erg verschillend, om de 2-3 maanden) ooms/tante's nichten enz.. bijna nooit
... je ouders? Vader niet, moeder om de 2-3 maanden (omdat we niet bij elkaar in de buurt wonen).
... familie? (broers/zussen erg verschillend, om de 2-3 maanden) ooms/tante's nichten enz.. bijna nooit
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Vriendinnen: mijn beste twee iedere week, de overige 5 eens in de 2 a 3 weken.
Ouders: eens in de maand ongeveer
Familie: ook eens in de maand
Ouders: eens in de maand ongeveer
Familie: ook eens in de maand
Gast- Gast
... je vriendinnen? Wekelijks.
... je ouders? Moeder wekelijks. Vader niet.
... familie? Op verjaardagen, dus misschien twee keer per jaar. Mijn opa 1x in de twee weken ongeveer.
... je ouders? Moeder wekelijks. Vader niet.
... familie? Op verjaardagen, dus misschien twee keer per jaar. Mijn opa 1x in de twee weken ongeveer.
Gast- Gast
Isabella schreef:... je vriendinnen? Mijn beste vriendin zie ik wekelijks, soms één keer, soms drie keer. Bij de rest wisselt het. De één 1x in de drie maanden, de ander 1x in de twee weken. Met vriendinnen die ik weinig IRL zie, probeer ik vaker te bellen/mailen/krabbelen/sms-en.
... je ouders? Dagelijks, ik woon nog thuis
... familie? Van mijn moeders kant één keer per maand ongeveer, van mijn vaders kant veel minder. Wonen ook niet in de buurt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
... je vriendinnen? De meeste 1x per week, een andere ongeveer 1x per maand en één vriendin die ver weg woont ongeveer 1x per 2 maanden
... je ouders? 2-3x per week
... familie? Met verjaardagen, dus ongeveer 1x per maand - 2 maanden
... je ouders? 2-3x per week
... familie? Met verjaardagen, dus ongeveer 1x per maand - 2 maanden
Gast- Gast
... je vriend(inn)en? Heel vaak, zo niet dagelijks wel eentje.
... je ouders? Bijna nooit.
... familie? Bijna nooit.
... je ouders? Bijna nooit.
... familie? Bijna nooit.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Isabella schreef:... je vriendinnen? 4 a 5 dagen per week
... je ouders? 1x in de 2 a 3 maanden (wonen niet in NL)
... familie? Mijn ouders en zus zijn mijn familie. Zus zie ik iets vaker 1x in de maand denk ik. Overige familie nooit.
Gast- Gast
Vriend(inn)en: Wisselt van 1x per week, tot ongeveer 1x per twee weken, 1x per maand of een paar keer per jaar. Ik spreek met veel mensen af, maar sommigen wonen ver weg waardoor het er minder vaak van komt.
Ouders: 1x per maand, 1,5 maand denk ik. We hebben een hele goede band, maar lopen nooit de deur bij elkaar plat. Zondag komen ze langs, daar heb ik zin in!
Familie: de familie van mijn vriend zien we ook 1x per maand a 1,5 maand denk ik. Verder heb ik nog een broertje die ik helaas maar een paar keer per jaar zie, hij woont ook in een andere stad. En een oom en tante en twee neefjes, die zie ik ook 1 a 2 keer per jaar. Dat was mijn hele familie.
Ouders: 1x per maand, 1,5 maand denk ik. We hebben een hele goede band, maar lopen nooit de deur bij elkaar plat. Zondag komen ze langs, daar heb ik zin in!
Familie: de familie van mijn vriend zien we ook 1x per maand a 1,5 maand denk ik. Verder heb ik nog een broertje die ik helaas maar een paar keer per jaar zie, hij woont ook in een andere stad. En een oom en tante en twee neefjes, die zie ik ook 1 a 2 keer per jaar. Dat was mijn hele familie.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Isabella schreef:... je vriendinnen? Gemiddeld 1x per week 1 (werken er een aantal onregelmatig net als ik, dus soms zie ik in een week er een aantal en dan weer iets langer niet)
... je ouders? gemiddeld 1 keer per week
... familie?zoals mijn ooms, tantes gemiddeld 2-3 keer per jaar en nichten en neven, gemiddeld 1 keer per jaar (familieweekend) of soms nog minder vaak als ze er een keer een familieweekend niet zijn
Gast- Gast
... je vriendinnen? Toch wel rond de twee keer per week.
... je ouders? Ik denk twee keer per maand dat ik m'n vader zie.
... familie? Zo goed als nooit, ik heb niks met mijn familie..
... je ouders? Ik denk twee keer per maand dat ik m'n vader zie.
... familie? Zo goed als nooit, ik heb niks met mijn familie..
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
... je vriendinnen? Een tot twee keer in de week, als we druk zijn ivm school of werk zit er soms wel een week tussen
... je ouders? Een keer in de twee weken
... familie? Nooit..
... je ouders? Een keer in de twee weken
... familie? Nooit..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
vriendinnen: heel verschillend..niet regelmatig en meestal ook niet elke week.
Ouders: sowieso elke week en meestal wel een paar keer per week.
Familie: ook wisseld meestal wel 1x in de twee weken bij mijn oma.
Ouders: sowieso elke week en meestal wel een paar keer per week.
Familie: ook wisseld meestal wel 1x in de twee weken bij mijn oma.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
... je vriendinnen? 1 keer per week / per 2 weken, ligt aande de drukte
... je ouders? Iedere dag
... familie? Mijn jongste broer bijna dagelijks, mijn oudste broer 2 ker per week, mijn oma 1 keer per maand / 2 maanden en de rest van de familie hoef ik niet meer te zien.
... je ouders? Iedere dag
... familie? Mijn jongste broer bijna dagelijks, mijn oudste broer 2 ker per week, mijn oma 1 keer per maand / 2 maanden en de rest van de familie hoef ik niet meer te zien.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik woon met 4 vriendinnen dus die zie ik vrijwel dagelijks. De rest van mijn vriendinnen zie ik wekelijks, op hockey, werk of we spreken gezellig af.
Mijn ouders zie ik meestal 1 a 2 keer in de week omdat ik nog bij hen in de buurt hockey, dan eet ik meestal daar en blijf in het weekend vaak slapen.
Mijn familie zie ik verder niet vaak. Mijn zus wel wekelijks. Maar de rest woont ver weg en met veel van hen heb ik niet zoveel.
Mijn ouders zie ik meestal 1 a 2 keer in de week omdat ik nog bij hen in de buurt hockey, dan eet ik meestal daar en blijf in het weekend vaak slapen.
Mijn familie zie ik verder niet vaak. Mijn zus wel wekelijks. Maar de rest woont ver weg en met veel van hen heb ik niet zoveel.
Gast- Gast
... je vriendinnen? Die iets verder weg woont meestal 1 keer in de drie maanden. Die dichtbij woont is verschillend. Soms elke week soms een paar weken niet. Is maar net hoe druk iedereen is.
... je ouders? Als ik ze wil zien moet ik daar heen. Omdat ze het vertikken om hier te komen. (Wonen 20 minuten van elkaar weg) dus niet zo heel vaak.
... familie? Amper. Mijn middelste zus zie ik elke week. Mijn oudste zus heb ik sinds april niet meer gezien en gehoord. Ik woon hier nu twee jaar en ze is hier nog nooit geweest. En de rest spreek ik ook niet zo vaak.
... je ouders? Als ik ze wil zien moet ik daar heen. Omdat ze het vertikken om hier te komen. (Wonen 20 minuten van elkaar weg) dus niet zo heel vaak.
... familie? Amper. Mijn middelste zus zie ik elke week. Mijn oudste zus heb ik sinds april niet meer gezien en gehoord. Ik woon hier nu twee jaar en ze is hier nog nooit geweest. En de rest spreek ik ook niet zo vaak.
Gast- Gast
... je vriendinnen? helaas is mijn beste vriendin voor een half jaar in het buitenland, dus die zie ik voor een lange tijd niet. Maar mijn zussen en nichten zijn ook mijn vriendinnen en die zie ik wekelijks. Andere vriendinnen zie ik misschien 2x in de maand soms 1x is verschillend.
... je ouders? elke week
... familie? elke week, ik eet 1x in de week bij mijn moeder en mijn broetjes en zussen wonen nog thuis. Verder spreek ik vaak af met mijn zussen en nichten...
... je ouders? elke week
... familie? elke week, ik eet 1x in de week bij mijn moeder en mijn broetjes en zussen wonen nog thuis. Verder spreek ik vaak af met mijn zussen en nichten...
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
... je vriendinnen? Dat verschilt erg per vriendin. Ik zie bijna iedere week wel een vriendin of een paar vriendinnen. Bij sommige vriendinnen kan er wel 6 weken tussen zitten voor ik ze weer zie.
... je ouders? Meestal iedere week, behalve als ik het heel druk heb of een van ons op vakantie is.
... familie? Mijn ene oma zie ik ongeveer 1x per maand, de andere opa en oma eens in de 2 maanden (zij wonen wat verder weg). Ooms en tantes, neefjes en nichtjes zie ik soms maar 1x per jaar en soms 1x per paar maanden, dat ligt er net aan wie er jarig is of een feest geeft.
... je ouders? Meestal iedere week, behalve als ik het heel druk heb of een van ons op vakantie is.
... familie? Mijn ene oma zie ik ongeveer 1x per maand, de andere opa en oma eens in de 2 maanden (zij wonen wat verder weg). Ooms en tantes, neefjes en nichtjes zie ik soms maar 1x per jaar en soms 1x per paar maanden, dat ligt er net aan wie er jarig is of een feest geeft.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: