Hoe vaak..?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe vaak..?
- Per dag poets jij je tanden?
- Per dag ga je naar de wc?
- Per dag was jij je handen?
- Per dag gebruik jij je mobiele telefoon?
Jullie nog aanvullingen..?
- Per dag ga je naar de wc?
- Per dag was jij je handen?
- Per dag gebruik jij je mobiele telefoon?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Hoe vaak..?
Carola589 schreef:- Per dag poets jij je tanden? 2 of 3 keer
- Per dag ga je naar de wc? ehm... ik gok een keer of 7, nu even wat vaker want ik heb blaasontsteking
- Per dag was jij je handen? sowieso nadat ik naar de wc ben geweest, en dan nog een paar keer extra, keer of 10 denk ik
- Per dag gebruik jij je mobiele telefoon? 's ochtends als wekker en gedurende de dag een paar keer om te smsen of bellen
Gast- Gast
- Per dag poets jij je tanden? 2x en vaak pepermuntje of kauwgom tussendoor
- Per dag ga je naar de wc? Uuhm .... keer of 6?
- Per dag was jij je handen? +/- 8x
- Per dag gebruik jij je mobiele telefoon? Ik kijk er wel vaak op, maar vandaag heb ik maar 1 sms verstuurd en 1 ontvangen
- Per dag ga je naar de wc? Uuhm .... keer of 6?
- Per dag was jij je handen? +/- 8x
- Per dag gebruik jij je mobiele telefoon? Ik kijk er wel vaak op, maar vandaag heb ik maar 1 sms verstuurd en 1 ontvangen
Gast- Gast
Carola589 schreef:- Per dag poets jij je tanden? 1x
- Per dag ga je naar de wc? Minstens 5 keer
- Per dag was jij je handen? Na elke keer naar de wc, voor 't koken, zodra ik thuis kom, na alles wat ik aanraak wat plakt, dus zo'n 10 keer per dag?
- Per dag gebruik jij je mobiele telefoon? TE veel
Gast- Gast
Carola589 schreef:- Per dag poets jij je tanden? Minimaal 2 x, soms vaker
- Per dag ga je naar de wc? Euhm.. Zeker een keer of 8
- Per dag was jij je handen? Minstens een keer of 10 ofzo, werk in de zorg dus regelmatig vaker!
- Per dag gebruik jij je mobiele telefoon? Euhm, ligt eraan, soms echt heel veel en andere dagen amper
- Per dag kom je hier op het forum? Meestal wel een keer, vaak vaker en soms een dagje niet!
- Per dag was je je haren? Elke keer na het douchen, kan ook rustig 2 x per dag zijn!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Sorry ben een beetje in een zeikbui hoor, maar dit soort lijstjes zijn toch totaal niet interessant? Wat kan het een ander nou schelen hoe vaak ik naar de wc ga op een dag?
Gast- Gast
Zit ik nou net de hele tijd te wachten tot jij dat lijstje invult, zeg je dit!Jen_ schreef: Wat kan het een ander nou schelen hoe vaak ik naar de wc ga op een dag?
Gast- Gast
Carola589 schreef:- Per dag poets jij je tanden? 2x
- Per dag ga je naar de wc? Poeh, dat tel ik nooit
- Per dag was jij je handen? Elke keer als ik van de wc afkom sowieso en als ik de hond heb uitgelaten ook
- Per dag gebruik jij je mobiele telefoon? Hmm, ik ben de laatste tijd nogal lekker aan het smsen. Dus denk dat ik de 10x min. wel haal
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
- Per dag poets jij je tanden? 1 tot 2 keer per dag
- Per dag ga je naar de wc? Uhm geen idee... Dat wisselt héél erg!
- Per dag was jij je handen? Ook ik werk in de zorg dus dat ligt aan de 'handelingen' die ik die dag moet doen, daarnaast dus als ik naar 't toilet ben geweest en als ze plakken/vies zijn.
- Per dag gebruik jij je mobiele telefoon? Het gebruik wisselt heel erg maar gebruik 'm wel echt iedere dag en ik kijk er veel té veel op haha!
- Per dag kom je hier op het forum? Uhm, bijna iedere dag wel 'n keer en soms ook vaker.
- Per dag was je je haren? Zéker niet iedere dag want dan valt m'n haar met bossen tegelijk uit...
Jullie nog aanvullingen..?.
- Per dag ga je naar de wc? Uhm geen idee... Dat wisselt héél erg!
- Per dag was jij je handen? Ook ik werk in de zorg dus dat ligt aan de 'handelingen' die ik die dag moet doen, daarnaast dus als ik naar 't toilet ben geweest en als ze plakken/vies zijn.
- Per dag gebruik jij je mobiele telefoon? Het gebruik wisselt heel erg maar gebruik 'm wel echt iedere dag en ik kijk er veel té veel op haha!
- Per dag kom je hier op het forum? Uhm, bijna iedere dag wel 'n keer en soms ook vaker.
- Per dag was je je haren? Zéker niet iedere dag want dan valt m'n haar met bossen tegelijk uit...
Jullie nog aanvullingen..?.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Purple schreef:Zit ik nou net de hele tijd te wachten tot jij dat lijstje invult, zeg je dit!Jen_ schreef: Wat kan het een ander nou schelen hoe vaak ik naar de wc ga op een dag?
Haha Tja slaat toch nergens op, dat mensen het nog invullen ook!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Purple schreef:Zit ik nou net de hele tijd te wachten tot jij dat lijstje invult, zeg je dit!Jen_ schreef: Wat kan het een ander nou schelen hoe vaak ik naar de wc ga op een dag?
Haha Tja slaat toch nergens op, dat mensen het nog invullen ook!
Is toch handig, kan ik kijken of ik echt zoveel naar de wc ga als waar de mensen in mijn omgeving over zeuren
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Je hoeft het ook niet in te vullen Jen, kijk je in een ander topic!
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:Je hoeft het ook niet in te vullen Jen, kijk je in een ander topic!
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Carola589 schreef:Je hoeft het ook niet in te vullen Jen, kijk je in een ander topic!
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener!
Tja.. het ene topic interesseert je wel en het andere niet.
Cheesegirl- Ratel
Dan kunnen we forummers straks niet alleen sorteren op 'humor' maar ook op 'hygiene'Jen_ schreef:Sorry ben een beetje in een zeikbui hoor, maar dit soort lijstjes zijn toch totaal niet interessant? Wat kan het een ander nou schelen hoe vaak ik naar de wc ga op een dag?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: