Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

+2
Wennes
studiebol
6 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  studiebol za 16 jun 2012 - 0:18

Hier is V erg van het hobbelen en bewegen en op en neer, kortom lekker beweegelijk.

Ik zat te googlen op een babybouncer, dit idee http://www.kindenhuis.nl/baby-bouncer-zwart-p-719.html?osCsid=sh9jljvuab4ofrc7tc3htbtdg5

Maar ik ben wel benieuwd of iemand er ervaring mee heeft?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 1:43

Opa en oma hebben er een onze dochter vond het geweldig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 1:46

De dochter van Aquala heeft er volgens mij 1 van Teigertje gehad.
Volgens mij vond zij `m ook erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  studiebol za 16 jun 2012 - 1:56

Ook hier lees je natuurlijk wel weer slechte verhalen over. Slecht voor de heupen, ruggetje, kan allemaal dingen belemmeren.

Maar ergens denk ik dan ik zet mijn kind er niet de hele dag in, misschien 2 x 10 minuten ofzo verspreid op een dag, dat zou het dan zijn. Ik vraag me dan af of dat dan al zoveel invloed heeft.
Ik weet ook dat je hier niet echt antwoord op krijgt, omdat de een vind van wel en de ander vind weer van niet.


Daarom was ik wel gewoon benieuwd naar wat ervaringen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  Wennes za 16 jun 2012 - 2:19

studiebol schreef:Ook hier lees je natuurlijk wel weer slechte verhalen over. Slecht voor de heupen, ruggetje, kan allemaal dingen belemmeren.

Maar ergens denk ik dan ik zet mijn kind er niet de hele dag in, misschien 2 x 10 minuten ofzo verspreid op een dag, dat zou het dan zijn. Ik vraag me dan af of dat dan al zoveel invloed heeft.
Ik weet ook dat je hier niet echt antwoord op krijgt, omdat de een vind van wel en de ander vind weer van niet.


Daarom was ik wel gewoon benieuwd naar wat ervaringen.

Het is idd slecht voor de heupjes en rug, maar zoals je zelf al zegt, je moet ze er niet te lang in laten zitten.
En dan kun je gaan discusseren "wat is lang", ik vind zelf 2x 5 minuten genoeg.
Maar goed, ik zou het ding ook niet aanschaffen als ze er maar zo kort in mogen zitten. ik zou dan eerder een leuke loopkar kopen waar ze achter kunnen gaan lopen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 2:22

Ik ben het met je eens hoor.
In sommige landen (zoals België meen ik) is het heel normaal om je kindje grotendeels van de dag in zo'n loopkar te zetten.
Dat zou ik dan weer niet doen, maar een paar minuten per dag kan naar mijn idee ook echt geen kwaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  Océane za 16 jun 2012 - 2:49

Wij hebben er inderdaad eentje, onze dochter vond het geweldig. Ze ging er eigenlijk pas in toen ze zichzelf tot staan op trok en ook niet lang hoor. Wij hebben de haak voor in de deuropening eraf gehaald en 'm aan een haak in het plafond gehangen. Maar dat kan natuurlijk niet in ieder huis. Daardoor kan ze er nu nog in (ruim 12 kilo) en kan ze er ook mee schommelen.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  Steep za 16 jun 2012 - 2:53

Wij hebben er ook 1tje, ook van teigertje toevallig. We hebben hem geleend, en hij heeft er idd 2 x 10 minuten ingezeten. En dat niet eens per dag. Hij ging er denk ik 3 a 4 keer per week in.. Hij vond het wel heel leuk, maar na die 10 minuten was hij het ook wel weer zat eigenlijk..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  studiebol za 16 jun 2012 - 5:01

Wennes,lopen is hier absoluut nog niet aan de orde dat duurt nog wel ff dus tja dan heb ik nu niks aan die loopkar, dat is dan pas over een poosje.

Oke, sommige hebben hem dus wel, maar jullie gebruiken hem dus niet echt vee. Vonden jullie het de aanschaf wel waard dan? Er staan er een paar op marktplaats die niet super duur zijn.. maar toch.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  TukTuk za 16 jun 2012 - 5:10

Ik zou er niet aan beginnen, sowieso omdat het slecht is voor de heupjes zoals al benoemd is, maar ook omdat kindjes, net als in een loopstoel, op die manier veel eerder op de teentjes "steunen" (in de loopstoel trippelen de meeste kinderen op hun teentjes), en dit kan straks negatieve gevolgen hebben bij het leren lopen.
Daarnaast is het ook slecht voor het ruggetje.

En ja je zegt dan wel dat ze er maar 10 minuutjes in gaan, maarja is het die 10 minuutjes plezier waard vraag ik me dan af?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  Wennes za 16 jun 2012 - 8:43

studiebol schreef:Wennes,lopen is hier absoluut nog niet aan de orde dat duurt nog wel ff dus tja dan heb ik nu niks aan die loopkar, dat is dan pas over een poosje.

Oke, sommige hebben hem dus wel, maar jullie gebruiken hem dus niet echt vee. Vonden jullie het de aanschaf wel waard dan? Er staan er een paar op marktplaats die niet super duur zijn.. maar toch.

Het zal vast niet lang duren voordat ze zich op gaan trekken en op ontdekking willen gaan. Daarom zou ik niet voor een bouncher gaan maar dat geld dus bij een loopkar leggen.
Maar als je een goedkope via marktplaats kunt scoren kun je het natuurlijk altijd uitproberen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  *Troela* za 16 jun 2012 - 9:29

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? BrightStartsBabyBounce2-Lge

Wij hadden deze. Onze dochter wilde echt niet meer liggen etc, en daarom ging ze af en toe in dit stoeltje, ook soort bouncer, en hij kan helemaal rond zodat ze met de speeltjes kunnen spelen. Heb hem goedkoop via marktplaats gekocht, dit omdat het voor korte tijd was om te overbruggen. Niet lang daarna kon ze zich optrekken. Maar het liggend spelen vond ze echt niet leuk. Weet niet waar je in de buurt woont want heb hem nog staan evt.


Laatst aangepast door Mama1985 op za 16 jun 2012 - 9:31; in totaal 1 keer bewerkt

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  studiebol za 16 jun 2012 - 9:30

Mama1985, bedankt voor je aanbod, maar zoiets bedoel ik dan niet! Maar bedankt!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Baby Bouncer? Empty Re: Iemand ervaring met de Baby Bouncer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum