BN'er tegengekomen
+39
Zwoesj
Caroow
Magicwoman
Dennenappel
Angela_1986
Puk
Catwoman79
Inge
Blond
minoessepoes
Shy
Polly
Mamsie
Minx
ExpressoB
Zwerver
Caresses
xxDila
mzcharlotte
Tania
Cherique
LoveMusic
Jeanette
Merai
Imperfect
Flinder
M_as
Raindrop
ShallY
_Femme
Janelie
Gizmo
Effie_O
Toet
JD
Kabouter
Susan
SoGood
Lies
43 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: BN'er tegengekomen
Wat dan?Elodie schreef:Oh wat trouwens wel leuk is: ik heb Patrick Kluivert ooit eens geweigerd toen ik in een discotheek werkte. Dat is zo'n ongelofelijke koekenbakker.
Gast- Gast
Ik zie nooit BN'ers, ook als ze vlak voor mijn neus voorbij lopen. Zo is het al een aantal keren voorgekomen dat ik bijvoorbeeld met vriendinnen een dagje in Amsterdam was (en ook een wandeling door de PC Hooftstraat maakte) dat vriendinnen me aanstootten en zeiden: "kijk, daar loopt die-en-die". 9 van de 10 keer herkende ik ze niet. Ik ben namelijk heel slecht in gezichten herkennen.
Gast- Gast
Catwoman79 schreef:Mamsie schreef:Een heleboel. Mensen uit de musical wereld zoals. Arjan Ederveen, Mariska van kolck, Willem Nijholt, Bart Oomen, met hun heb ik ook echt gepraat etc ( heb als klein meisje in eem musical gespeeld ). Joop van den Ende zelf ook trouwens.
Van die musical was ook een keer een groot gala en daar liep echt half bekend Nederland rond.
Verder nog samen met Freek de Jonge en Roef Ragas in een kinderfilm gespeeld. Die film was ook genomineerd voor het gouden kalf en daar heb ik zitten kletsen met Monique van de Ven.
Ruud uit big brother, Aukje van Ginneken sta ik elke dag mee aan school, en vast nog wel meer maar dat weet ik zo even niet.
In welke musical heb je gespeeld dan ??
Edit : die film heb ik al gevonden, ben nu wel benieuwd, maar kan hem niet vinden op het net
In Oliver.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb heel veel bn-ers gezien/ tegen gekomen, waaronder Yolanthe, Katja Schuurman. Brabcha van Doesburg, Daan Schuurmans, Guus Meeuwis, Tygo Gernandt, Egbert-Jan weber, Halina van Reijn, Johny de Mol, Bridget Maasland, Daphne Bunskoek, Wendy van Dijk, Chris Zegers, Philip Cocu, Froukje de Both, Pattr Brard, Winston G, Renate Verbaan en ook Paris Hilton en Kevin Federline toe hij en BRitney net uit elkaar warten etc, etc. Van niemand was ik echt onder de indruk, de enige van wie ik even stil werd, omdat ze zo ontzettend mooi is, was Famke Janssen. Zij is echt prachtig! Zij kocht een boek in de winkel waar ik werkte en ik heb haar toen geholpen.
Gast- Gast
Mijn werkgever had tegen hem gezegd dat als hij, samen met zijn vrienden, op de gastenlijst wilde, dan kon hij dat altijd even laten weten en dan werd dat geregeld. Toen stond hij dus een keer met 15 vrienden ofso daar en ik zag dat ze niet op de lijst stonden... Ze wilden geen entree betalen, daar voelde ze zich te goed voor. Dus zei ik dat ze dan niet naar binnen mochten . En dat vond ik heel leuk omdat het echt een vent is die denkt dat alles om hem draait. Zo heeft hij een vriendin een keer bijna geslagen omdat hij voor in de rij wilde bij de garderobe.Storm schreef:Wat dan?Elodie schreef:Oh wat trouwens wel leuk is: ik heb Patrick Kluivert ooit eens geweigerd toen ik in een discotheek werkte. Dat is zo'n ongelofelijke koekenbakker.
Gast- Gast
Pffff klinkt inderdaad als een eikel. Hoe reageerde hij toen je hem weigerde? Mocht hij uiteindelijk wel naar binnen?
Gast- Gast
Die zanger van Blof zie ik regelmatig. Heb hem ook weleens aan m'n kassa gehad toen ik nog in de supermarkt werkte.
Gast- Gast
Pf euh allemaal van die Nederlandstalige bende.... Wolter Kroes, Peter Beense, Gebroeders Ko, Corrie Konings, Bonnie St.Clair, de Toppers, Nick&Simon, Jan Smit, 3J's..
Maarrrr ook U2, Neyo, Enrique Iglesias, Tiesto, Armin van Buuren, Erik E.. Echt boeiend vind ik 't alleen niet; 't zijn ook maar mensen.. Bovendien krijg je een hekel aan mensen als ze niet meewerken en jij een schema hebt
Maarrrr ook U2, Neyo, Enrique Iglesias, Tiesto, Armin van Buuren, Erik E.. Echt boeiend vind ik 't alleen niet; 't zijn ook maar mensen.. Bovendien krijg je een hekel aan mensen als ze niet meewerken en jij een schema hebt
Gast- Gast
Hij werd een beetje boos en wilde een discussie aan gaan. Toen zei een uitsmijter dat hij beter een volgende keer terug kon komen dan als hij het wel geregeld had. Dus nee, hij is niet binnen geweest.Storm schreef:Pffff klinkt inderdaad als een eikel. Hoe reageerde hij toen je hem weigerde? Mocht hij uiteindelijk wel naar binnen?
Ik vind het alleen echt stom dat zo iemand die bekend is gewoon niet wilt betalen uit principe, bedoel..zo'n voetballer heeft toch geld zat.
Gast- Gast
Oh ja hem heb ik vier jaar geleden ook gezien toen ik op het vliegeveld in Heraklion stond. Hij had een grote gele koffer waar heel groot met zwarte letters zijn achternaam op stond.Sugarfall schreef:Valerio is de enige, verder nog nooit iemand eigenlijk.
Gast- Gast
Ik heb wel meerdere gezien! Echt tegengekomen alleen diegene die ik dus al hebt genoemd
Ik ben 2x bij Jensen geweest, een keer bij Ik hou van holland, en geloof 4 uitzendingen van Take me out. Heb genoeg mensen gezien!
Ik ben 2x bij Jensen geweest, een keer bij Ik hou van holland, en geloof 4 uitzendingen van Take me out. Heb genoeg mensen gezien!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kom ook nog wel eens wat bnn-ers tegen. Georgina Verbaan in de winkelstraat in Amsterdam. Jari Litmanen in Amsterdam.
Imca Marina heb ik ooit eens bij de Ikea gespot.
Marc Overmars is een neef van me en Paul Rabbering van 3 fm was een 'vriend' , we kwamen bij elkaar op verjaardagen , echt heel close was het niet.
Verder heb ik heel wat bnn ers gezien maar dat was bij optredens, nijmeegse vierdaagse , dat soort evenementen.. Ik wordt er niet heel erg warm van , kijk eventjes om dat ik denk 'he, heb je die, en dan loop ik weer verder!
Imca Marina heb ik ooit eens bij de Ikea gespot.
Marc Overmars is een neef van me en Paul Rabbering van 3 fm was een 'vriend' , we kwamen bij elkaar op verjaardagen , echt heel close was het niet.
Verder heb ik heel wat bnn ers gezien maar dat was bij optredens, nijmeegse vierdaagse , dat soort evenementen.. Ik wordt er niet heel erg warm van , kijk eventjes om dat ik denk 'he, heb je die, en dan loop ik weer verder!
Gray- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10
WOW! Jij hebt er echt veel gezien.Jolie schreef:Ik heb heel veel bn-ers gezien/ tegen gekomen, waaronder Yolanthe, Katja Schuurman. Brabcha van Doesburg, Daan Schuurmans, Guus Meeuwis, Tygo Gernandt, Egbert-Jan weber, Halina van Reijn, Johny de Mol, Bridget Maasland, Daphne Bunskoek, Wendy van Dijk, Chris Zegers, Philip Cocu, Froukje de Both, Pattr Brard, Winston G, Renate Verbaan en ook Paris Hilton en Kevin Federline toe hij en BRitney net uit elkaar warten etc, etc. Van niemand was ik echt onder de indruk, de enige van wie ik even stil werd, omdat ze zo ontzettend mooi is, was Famke Janssen. Zij is echt prachtig! Zij kocht een boek in de winkel waar ik werkte en ik heb haar toen geholpen.
Gast- Gast
Veer schreef:WOW! Jij hebt er echt veel gezien.Jolie schreef:Ik heb heel veel bn-ers gezien/ tegen gekomen, waaronder Yolanthe, Katja Schuurman. Brabcha van Doesburg, Daan Schuurmans, Guus Meeuwis, Tygo Gernandt, Egbert-Jan weber, Halina van Reijn, Johny de Mol, Bridget Maasland, Daphne Bunskoek, Wendy van Dijk, Chris Zegers, Philip Cocu, Froukje de Both, Pattr Brard, Winston G, Renate Verbaan en ook Paris Hilton en Kevin Federline toe hij en BRitney net uit elkaar warten etc, etc. Van niemand was ik echt onder de indruk, de enige van wie ik even stil werd, omdat ze zo ontzettend mooi is, was Famke Janssen. Zij is echt prachtig! Zij kocht een boek in de winkel waar ik werkte en ik heb haar toen geholpen.
Ja stoer hè, ben er ook best wel trots op.
Gast- Gast
Ik vind het altijd wel grappig om een BN'er tegen te komen, al gebeurt dat bijna nooit. Het idee dat je ze kent, maar toch ook helemaal niet is gewoon apart.
Ik ben afgelopen dinsdag Jan Jaap van der Wal tegengekomen, hij zat twee tafeltjes verderop te eten, met toevallig een bekende van mij.
Afgelopen najaar zat ik in mijn favoriete lunchcafe en daar kwam Doutzen Kroes toen ook binnen lopen om te lunchen met een vriendin. Haar heb ik echter wel vaker gespot hier in de stad en vroeger stonden we altijd in dezelfde discotheek (toen kende ik haar verder niet).
De mannen van de Kast hadden vroeger hun oefenstudio in het dorp waar ik vandaan kom, dus die zag ik regelmatig. We stonden ook vaak bij die oefenruimte te wachten tot ze naar huis gingen. Maar das jaren geleden hè! Één van hen ken ik inmiddels wel van het uitgaan en gezamelijke kennissen en als we elkaar tegenkomen maken we even een praatje.
Voor de rest ben ik weleens vaker BN'ers tegengekomen maar ik kan me zo even niet bedenken wie dat waren. Ik zal ze in ieder geval nooit aanspreken. Edit: Ooh, ik lieg! Toen ik 14 was en megafan van de Kast, kwamen we ze tegenop Schiphol. Toen hebben we wel een praatje met ze gemaakt en foto's gemaakt. Ik was helemaal in de wolken.
Ik ben afgelopen dinsdag Jan Jaap van der Wal tegengekomen, hij zat twee tafeltjes verderop te eten, met toevallig een bekende van mij.
Afgelopen najaar zat ik in mijn favoriete lunchcafe en daar kwam Doutzen Kroes toen ook binnen lopen om te lunchen met een vriendin. Haar heb ik echter wel vaker gespot hier in de stad en vroeger stonden we altijd in dezelfde discotheek (toen kende ik haar verder niet).
De mannen van de Kast hadden vroeger hun oefenstudio in het dorp waar ik vandaan kom, dus die zag ik regelmatig. We stonden ook vaak bij die oefenruimte te wachten tot ze naar huis gingen. Maar das jaren geleden hè! Één van hen ken ik inmiddels wel van het uitgaan en gezamelijke kennissen en als we elkaar tegenkomen maken we even een praatje.
Voor de rest ben ik weleens vaker BN'ers tegengekomen maar ik kan me zo even niet bedenken wie dat waren. Ik zal ze in ieder geval nooit aanspreken. Edit: Ooh, ik lieg! Toen ik 14 was en megafan van de Kast, kwamen we ze tegenop Schiphol. Toen hebben we wel een praatje met ze gemaakt en foto's gemaakt. Ik was helemaal in de wolken.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: