Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BN'er tegengekomen

+39
Zwoesj
Caroow
Magicwoman
Dennenappel
Angela_1986
Puk
Catwoman79
Inge
Blond
minoessepoes
Shy
Polly
Mamsie
Minx
ExpressoB
Zwerver
Caresses
xxDila
mzcharlotte
Tania
Cherique
LoveMusic
Jeanette
Merai
Imperfect
Flinder
M_as
Raindrop
ShallY
_Femme
Janelie
Gizmo
Effie_O
Toet
JD
Kabouter
Susan
SoGood
Lies
43 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

BN'er tegengekomen - Pagina 3 Empty Re: BN'er tegengekomen

Bericht  Mamsie vr 21 jan 2011 - 12:31

Een heleboel. Mensen uit de musical wereld zoals. Arjan Ederveen, Mariska van kolck, Willem Nijholt, Bart Oomen, met hun heb ik ook echt gepraat etc ( heb als klein meisje in eem musical gespeeld ). Joop van den Ende zelf ook trouwens.
Van die musical was ook een keer een groot gala en daar liep echt half bekend Nederland rond.

Verder nog samen met Freek de Jonge en Roef Ragas in een kinderfilm gespeeld. Die film was ook genomineerd voor het gouden kalf en daar heb ik zitten kletsen met Monique van de Ven.

Ruud uit big brother, Aukje van Ginneken sta ik elke dag mee aan school, en vast nog wel meer maar dat weet ik zo even niet.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Polly vr 21 jan 2011 - 12:59

Ja, ik kwam eens Floortje Dessing tegen, toen heb ik niks gezegd.

Maar in het hotel waar ik werkte in Zuid-Afrika kwam er een vrouw voorbij die er bekend uitzag. Ik had het er zelfs nog met mijn collega over; "She looks like a model". Toen ze aan de balie kwam om haar was af te geven zei ik "Oh, u bent ook Nederlands." Ze moest haar naam nog spellen omdat ik die eerst niet verstond. En pas toen ze weg was viel me in dat ik haar dus wél ken, Yfke Sturm.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Shy vr 21 jan 2011 - 13:20

Henk Westbroek, Ronald Giphart herkende ik niet eens haha, Edo Brunner en Theo Maassen, Jeroen van Koningsbrugge, Hans kraay jr met zijn vriendin, op mijn werk gezien.

Danny de munk in Scheveningen.
Trijntje Oosterhuis in V&D om te signeren Leuk als je dat niet van te voren weet!

Voor de rest weet ik het even niet, maar vindt het altijd wel leuk om bekende mensen in het wild te spotten Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  minoessepoes vr 21 jan 2011 - 20:59

toetje_ schreef:Ik had jochem van gelder (willem wever) iedere week aan de kassa.
Maar dat is niet bijzonder aangezien hij hier vandaan komt.
Ja die kwam ook elke week bij de voetbalclub waar ik toen nog werkte! Maar bijzonder vond ik dat/hem niet haha
Verder heb ik dus alle voetballer gezien die in de eredivisie spelen.

En ik ga regelmatig met een vriend mee naar een kroeg waar Mari vd Ven ook vaak komt, Maik de Boer en Glennis Grace, ook Ferri Doedens en laatst zat ik met mijn vriend te eten en toen zat 1 tafeltje tussen ons tafeltje en daarnaast zat Pia Douwes te eten. Dus ik tegen mijn vriend, kijk daar zit Pia Douwes, waar op mijn vriend antwoord:"Die vent ken ik niet". Laughing
En een paar wekene terug ben ik naar de opnames van Minute to win it geweest, met Gordon dus.

In Amsterdam kom je genoeg bekende mensen tegen.

Laatst aangepast door minoessepoes op vr 21 jan 2011 - 21:07; in totaal 2 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Imperfect vr 21 jan 2011 - 21:02

Haha ik heb trouwens Jaap van de gouden kooi ook een keer tegengekomen in de Ikea in Amersfoort, samen met z'n vriendin die Cora ofzo. Dat was wel humor inderdaad.
Imperfect
Imperfect
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 21:50

Oh ja ik heb ook eens op een feest een paar voetballers gezien (o.a. Denneboom, zegt mij verder echt niks hoor). Ook op drie feesten drie keer dezelfde man gezien, ook een voetballer geloof ik, maar weet zijn naam niet meer...

Op het eerste feest dat ik noemde heb ik Lange Frans gezien/ontmoet (ik was aan de praat geraakt met een vriend van hem). Hij is helemaal niet eens zo heel erg lang en hij was toen in ieder geval ontzettend chagrijnig.

Gast
Gast

Bericht  Caresses vr 21 jan 2011 - 22:55

O ja Maik de Boer ben ik een keer tegen gekomen in de sportschool (helemaal vergeten) en Jaap zag ik bij een restaurantje aan een tafel zitten.
En Isabella (van gtst, weet haar echte naam niet) ben ik tijdens het winkelen tegen gekomen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Blond vr 21 jan 2011 - 23:03

Rob de Nijs kom ik wel eens tegen en Alexander Pechtold. Alexander Pechtold woont in dezelfde stad als ik, en Rob de Nijs vindt hetzelfde koffietentje in een plaats verder erg gezellig.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 1:07

Ik heb Beau van Erven Dorens een keer bijna omver gefietst.

Gast
Gast

Bericht  Inge za 22 jan 2011 - 1:16

Bram moszkowicz in de pc hoofdstraat, de verkopers kropen bijna in zijn kont
Froukje de Both op het Leidseplein, met haar nieuwe vriend (dit werd even later bekend toen)
Ingeborg Wieten aka Suzanne Balk van GTST woonde bij ons in het dorp
Diana Sno (speelde Mathilde in gtst) was de oppas vroeger van mijn nichtjes dus die zag ik op verjaardagen
Meerdere voetballers
Filemon Wesseling, op mijn diploma uitreiking, hij gaat met een oud klasgenootje van mij
Enkele gtst spelers tijdens figureren in gtst laaaang geleden
en vast nog wel enkele die ik niet meer weet Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 1:40

Toen ik nog in een pretpark werkte kwam ik bijna dagelijks bekende Nederlanders tegen. Had in het begin wel zoiets van; 'Hee, dat is ...', maar na een tijdje werd dat normaal en stond ik er niet meer van te kijken.

Gast
Gast

Bericht  Catwoman79 za 22 jan 2011 - 2:43

Mamsie schreef:Een heleboel. Mensen uit de musical wereld zoals. Arjan Ederveen, Mariska van kolck, Willem Nijholt, Bart Oomen, met hun heb ik ook echt gepraat etc ( heb als klein meisje in eem musical gespeeld ). Joop van den Ende zelf ook trouwens.
Van die musical was ook een keer een groot gala en daar liep echt half bekend Nederland rond.

Verder nog samen met Freek de Jonge en Roef Ragas in een kinderfilm gespeeld. Die film was ook genomineerd voor het gouden kalf en daar heb ik zitten kletsen met Monique van de Ven.

Ruud uit big brother, Aukje van Ginneken sta ik elke dag mee aan school, en vast nog wel meer maar dat weet ik zo even niet.

In welke musical heb je gespeeld dan ??
Edit : die film heb ik al gevonden, ben nu wel benieuwd, maar kan hem niet vinden op het net
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  minoessepoes za 22 jan 2011 - 3:59

Ow ja Femke Halsema woont hier aan de overkant van de dijk. Die zien ik heel vaak, als ze haar kinderen naar school brengt op de fiets of in haar auto.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Puk za 22 jan 2011 - 6:22

Boer Richard van boer zoekt vrouw:-D Hij gaat wel eens wat drinken in een café waar ik ook nog wel eens kom. Ik woon in de Achterhoek, en hier kom je echt geen BN'ers tegen dus ik heb verder niemand gezien!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Angela_1986 za 22 jan 2011 - 6:37

Puk schreef:Boer Richard van boer zoekt vrouw:-D Hij gaat wel eens wat drinken in een café waar ik ook nog wel eens kom. Ik woon in de Achterhoek, en hier kom je echt geen BN'ers tegen dus ik heb verder niemand gezien!

cheers Daar zit je op te wachten... :P

Ik ben Albert Verlinde een paar keer tegen gekomen, ook leuk... Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Dennenappel za 22 jan 2011 - 7:46

Sushi schreef:Oh ja ik heb ook eens op een feest een paar voetballers gezien (o.a. Denneboom, zegt mij verder echt niks hoor). Ook op drie feesten drie keer dezelfde man gezien, ook een voetballer geloof ik, maar weet zijn naam niet meer...
Komt omdat je het met nog een n schrijft, valt mij toch tegen dat jij mij niet kent Wink

Zelf zie ik nooit echt bn-ers volgens mij, let er ook niet op.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Magicwoman za 22 jan 2011 - 8:09

_Chance schreef:Rob de Nijs kom ik wel eens tegen en Alexander Pechtold. Alexander Pechtold woont in dezelfde stad als ik, en Rob de Nijs vindt hetzelfde koffietentje in een plaats verder erg gezellig.

Dan woon jij in dezelfde stad als ik! Pechtold en Rob de Nijs heb ik beide ook erg vaak gezien. Ik ben zelfs een keer tegen Rob de Nijs aangeknald. Ik was zo boos. Want ik dacht nog kan die vent niet even uitkijken. Toen keek ik wat beter was het Rob de Nijs oops!
Magicwoman
Magicwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 20

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 8:57

Ik ben wel vrij vaak bners tegengekomen maar het doet me vrij weinig.
Mijn eerste reactie is wel altijd om gedag te zeggen omdat ik dus een bekend gezicht zie.
En dan bedenk ik altijd op tijd dat, dat is omdat het een bner is en hij/zij mij dus niet herkend.

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 22 jan 2011 - 9:03

Ik woonde in dezelfde stad als Piet Paulusma, dus die zag ik vaak, maar ik heb nooit wat gezegd. (Tot we buren werden, dan was het onbeleefd geweest om niks te zeggen)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zwoesj za 22 jan 2011 - 9:12

Ik kom heel vaak T-spoon tegen bij de Albert Heijn, als ze haar toetje aan het uitzoeken is smile Verder kom ik Ilse de Lange wel eens tegen.
Owja en heb die Patrick vd Eem wel eens op een feestje gezien, rare snuitert vond ik het maar
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Joli86 za 22 jan 2011 - 10:14

Ik ben een keertje na het concert van Kelly Clarkson in de HMH geweest.
Daarna was het zo druk op het damestoilet dat ik 'heel brutaal' bij de mannen naar het toilet ben geweest.
Kwam ik van het toilet af, stond Bing uit GTST daar te plassen. Als ik iets had willen zeggen was het dan ook niet het moment... :P
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Sugarfall za 22 jan 2011 - 10:16

Valerio is de enige, verder nog nooit iemand eigenlijk.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 10:22

Caroow schreef:Ik woonde in dezelfde stad als Piet Paulusma, dus die zag ik vaak, maar ik heb nooit wat gezegd. (Tot we buren werden, dan was het onbeleefd geweest om niks te zeggen)

Haha

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 1:27

Ik heb het meestal niet eens door... ik was een keer met mijn moeder winkelen in R'dam. In de Bijenkorf stond Balkenende & dochter & vrouw ongeveer naast me, maar ik besefte het me heel laat. Mijn moeder vroeg ik dit niet eerder kon zeggen?

Verder heb ik een keer een prijs gewonnen en de uitreiking was door Chiel van Praag (plaatselijke kleurwedstrijd), kan me er weinig meer van herinneren ik was 6 ofzo, er is wel een foto van.

Eerder zat ik ook met een vriendin in de tram en JK van Idols stond naast ons, ook niet gezien.

Een jaar geleden moest ik omreizen via Schiphol en kwam ik Dex uit GTST & vriendin tegen in de IC naar Antwerpen. Ik heb me eerst af zitten vragen waar ik hem van kende en of hij het wel was... intens gestaar, maar uiteindelijk niets gezegd.

BNers hebben ook recht op privacy!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 1:46

Toen ik in A'dam woonde en werkte in de horeca zag/sprak ik wel veel bn-ers. Eigenlijk doet dat me niet zoveel. En nu zie ik eigenlijk alleen Guus Meeuwis wel eens lopen hier in de stad en bij zn huis.
Oh wat trouwens wel leuk is: ik heb Patrick Kluivert ooit eens geweigerd toen ik in een discotheek werkte. Dat is zo'n ongelofelijke koekenbakker.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: