Tienermoeders
+2
Slakje
Minx
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tienermoeders
Nu op sbs6. Dat meisje rookt gewoon een pakje sigaretten per dag terwijl ze zwanger is
Gast- Gast
Re: Tienermoeders
Is een jaar of twee geleden er ook al eens voor geweest. Maar inderdaad heel slecht
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Oh is dit herhaling? Nog nooit gezien. Ik wilde eigenlijk net naar bed gaan toen ik het zag. Zit nu dus alweer veel te lang beneden.
Gast- Gast
ja dit is een herhaling,
dit is ook zo;n mooie wil niet aan de pil want daar word je dik van... nee van geen pil word je niet dik
dit is ook zo;n mooie wil niet aan de pil want daar word je dik van... nee van geen pil word je niet dik
Minx- Lady Post-a-lot
Vanaf wanneer wordt dit eigenlijk al uitgezonden op sbs? Ik zag het gister toevallig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het minder boeiend vond als ik dacht. Maar ik zie dat er heel veel afleveringen van zijn.
En dat ene meisje gister die wel 26 of 27 kinderen wilde
En dat ene meisje gister die wel 26 of 27 kinderen wilde
Gast- Gast
Die meisjes zijn niet goed snik.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Dit zijn idd herhalingen, jammer want heb ze allemaal al gezien...!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Slakje schreef:Die meisjes zijn niet goed snik.
en ik vind dit een domme reactie
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Slakje schreef:Die meisjes zijn niet goed snik.
en ik vind dit een domme reactie
Hoezo is dit nou weer een domme reactie?
Naar mijn mening ben je ook niet helemaal goed wijs als je tijdens je zwangerschap een pakje per dag rookt..Dat klinkt misschien hard, maar blijkbaar heeft ze geen idee wat het kan doen met haar ongeboren kind.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Handig is anders maar om ze nou niet goed snik te noemen en ze allemaal zo te noemen nee. Vind het nogal ongenuanceerd
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Handig is anders maar om ze nou niet goed snik te noemen en ze allemaal zo te noemen nee. Vind het nogal ongenuanceerd
Je verwacht van een ander een meer genuanceerde opmerking, terwijl je zelf reageert met 'ik vind dit een domme reactie'. Volgens mij ook alles behalve genuanceerd om het gelijk maar dom te noemen..
Laatst aangepast door Xanna op wo 20 jun 2012 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt
Xanna- Prater
Daarom plaatste ik hem ook vrij ongenuanceerd en vertel ik later waarom ik het vind.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Daarom plaatste ik hem ook vrij ongenuanceerd en vertel ik later waarom ik het vind.
Ah, als in de zin van; als jij het doet, doe ik het ook?
Xanna- Prater
Ohja! Deze afleveringen kan ik me nog wel herinneren. Zou het leuk vinden als er nieuwe afleveringen komen. Ik vind dat ene meisje, uit Amsterdam komt ze geloof ik, best een leuk meisje!
En tjah dik van de pil... Zonder de pil wordt je dikker hoor!
En tjah dik van de pil... Zonder de pil wordt je dikker hoor!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Huh, zijn het niet de Belgische afleveringen dan (daarin zat ook een meisje dat een pakje per dag rookte en ook eentje dat de pil niet wilde nemen omdat ze daar dik van zou worden)?
Ik had het op de meisjes die hier vernoemd werden, dat ze niet goed snik zijn.
Ik 'ken' (enkele keren tegengekomen, wel bevriend met haar vriend) één van de meisjes van de eerste afleveringen van hier uit Belgie, zij is echt een prachtmama.
Ik 'ken' (enkele keren tegengekomen, wel bevriend met haar vriend) één van de meisjes van de eerste afleveringen van hier uit Belgie, zij is echt een prachtmama.
Slakje- Ratel
Slakje, je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor. Ik vind iemand ook echt niet goed snik als ze gewoon lekker blijven doorroken terwijl ze zwanger zijn, dat mag je toch gewoon zeggen? En uiteraard zijn niet alle tienermoeders zo (wat jij zelf ook zegt), maar de voorbeelden die hier genoemd worden, dat vind ik ook echt onvoorstelbaar.
En of het nou om de Belgische of de Nederlandse afleveringen gehad, iemand die gewoon een pakje per dag blijft doorroken in haar zwangerschap is echt niet goed bezig, dat mag best gezegd worden.
En of het nou om de Belgische of de Nederlandse afleveringen gehad, iemand die gewoon een pakje per dag blijft doorroken in haar zwangerschap is echt niet goed bezig, dat mag best gezegd worden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Helemaal mee eens Snoes. Mooi gezegd!Snoes schreef:Slakje, je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor. Ik vind iemand ook echt niet goed snik als ze gewoon lekker blijven doorroken terwijl ze zwanger zijn, dat mag je toch gewoon zeggen? En uiteraard zijn niet alle tienermoeders zo (wat jij zelf ook zegt), maar de voorbeelden die hier genoemd worden, dat vind ik ook echt onvoorstelbaar.
Gast- Gast
Slakje schreef:Huh, zijn het niet de Belgische afleveringen dan (daarin zat ook een meisje dat een pakje per dag rookte en ook eentje dat de pil niet wilde nemen omdat ze daar dik van zou worden)?
Dit is al een stuk genuanceerder, want zo had ik het niet gelezen. Ben wel benieuwd welke mama je dan kent?? heb wel een vermoeden.
En hoe gaat het daar nu mee dan??
Minx- Lady Post-a-lot
E. met haar zoontje dat zo ziek was. Het is al heel lang geleden dat ik nog contact met hen had, hoor (ga niet meer naar hetzelfde café). Indertijd had hij veel last van nachtmerries door de medicatie, en was zij zo doodop dat ze op haar avondje weg in slaap viel. Aan de foto's te zien is het al wel een mooie, flinke jongen geworden!Minx schreef:Slakje schreef:Huh, zijn het niet de Belgische afleveringen dan (daarin zat ook een meisje dat een pakje per dag rookte en ook eentje dat de pil niet wilde nemen omdat ze daar dik van zou worden)?
Dit is al een stuk genuanceerder, want zo had ik het niet gelezen. Ben wel benieuwd welke mama je dan kent?? heb wel een vermoeden.
En hoe gaat het daar nu mee dan??
Slakje- Ratel
Dit zijn toch afleveringen met Belgische meisjes? Is er ook zoiets met Nederlandse meisjes dan? Ik heb van de week een klein stukje gezien, maar ik kan me zo ergeren aan die meid die maar blijft roken, bah. Ik snap niet hoe je zoiets kunt doen als je zwanger bent en heb ook medelijden met het kindje(wat inmiddels vast al geboren is) en die maar lekker kan meeroken van mama's sigaretten. Buiten dat het ongezond is stinkt het ook nog eens gigantisch.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: