Huisdieren foto topic!
+57
Chocoholic
May
Shopelle
mzcharlotte
_Lacey_
Shisha
_Nina
Caramba
Oasis
kajaka88
Antibes
sterremaan
ChocoChip
Niene
Guus
pluisje
sabje
Stuiterbal
Dolphinne
Puggle
Schaapke
Beessie
xxDila
Sorella
Suus
Vanilla Queen
Verona
Marin
Sterre
sarah
Aziraphale
mickey
*Troela*
Annemoontje
Jerry
_Mashimaro_
Jade
Curious
Caribbeanlover
Minx
riannuhhhh
Snoes
Rovine
TNMN
Lady Starstruck
Kowalski
Siamsa
heartsdale
Bazinga
Muisz
Ooh La La!
PrimaBella
Lejow
TukTuk
ExpressoB
Sarah1985
Raindrop
61 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Huisdieren foto topic!
Vanilla Queen schreef:Tris schreef:Ohh leuk leuk leuk!! Ik wil ook een honddd....
Wat houdt je tegen dan?
Ik woon nog thuis... En werk teveel en teveel wisselende diensten om de verantwoordelijkheid voor een hond op me te nemen. En mam wil niet (Eigenlijk had ik daarmee moeten beginnen, maar de rest is ook van belang ) Bovendien zou ik graag een Rottweiler willen of een Amerikaanse Stafford en die neem je niet 'zomaar' en niet in een flat. Vind ik..
Oh en geloof ook niet dat Frits me dankbaar zou zijn, haha!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/266/pict0037c.jpg/
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Tris schreef:Vanilla Queen schreef:Tris schreef:Ohh leuk leuk leuk!! Ik wil ook een honddd....
Wat houdt je tegen dan?
Ik woon nog thuis... En werk teveel en teveel wisselende diensten om de verantwoordelijkheid voor een hond op me te nemen. En mam wil niet (Eigenlijk had ik daarmee moeten beginnen, maar de rest is ook van belang ) Bovendien zou ik graag een Rottweiler willen of een Amerikaanse Stafford en die neem je niet 'zomaar' en niet in een flat. Vind ik..
Oh en geloof ook niet dat Frits me dankbaar zou zijn, haha!
ja is altijd lastig die dingen, gelukkig hadden wij thuis altijd honden (ook rottweilers! Prachtig ras!). Toen ik uit huis was wilde ik ook graag een hond, maar aangezien ik alleen woon en ook nog is werk leek het mij geen beginnen aan, zeker omdat ik nog wel eens gerust midden in de nacht wegging. Ik had hiervoor een "deeltijd-hond" van mij ouders maar die is als pup overleden . Ik heb uiteindelijk toch een (oudere opgevoede) hond geadopteerd voor mezelf en het bevalt me gelukkig heel goed, heb hem nu 2 weken (ik heb nog 6 vogels in huis en zelfs dat gaat goed haha).
Frits is je kat toch? Katten hebben toch wel de neiging om het huis te ontvluchten als er een hond bij komt of ze worden verliefd op de hond haha. Als je is weg wil is het wel een hoop geregel, als je ooit een hond neem is het sowieso handig om op de voorhand al iemand te hebben die je hond soms is thuis wil hebben of anders wil uitlaten. Zijn hoop uitlaatservice's maar ook een hoop die geen Amerikaanse Staffords willen meenemen! Mijn schoothondje willen ze ook niet eens meenemen haha.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Frits is de kat, ja Ach ik weet dat 't nu nog niet mogelijk is, misschien in de toekomst! Maar dan zou ik wel parttime willen werken, omdat de honden die ik wil, in mijn ogen de rassen zijn, die gewoon tijd en aandacht verdienen. Ik zou wel een vangnet hebben, in de vorm van ouders/familie en vrienden, maar toch, je neemt niet een hond om de zorg af te schuiven, natuurlijk.
Al járen ben ik gek op Rottweilers, maar sinds een jaar heb ik een collega die 'parttime fokker' is en Amerikaanse Staffords heeft. Toen ze hoorde dat ik later een hond wil, riep ze gelijk 'Ooh ja moet je een staffie van mij nemen, leuk!' Ennn idd... Ik ben verliefd, haha! Maar 't zou ook fijn zijn, omdat k haar ken, haar liefde voor honden heel mooi vind, ze honden te logeren krijgt zonder problemen etc etc. 't Zou dus heel goed uitkomen, zegmaar
Hier op 't forum zit Muisz en zij heeft 2 honden van die collega en daaamn k ben verliefd op die beesten haha. (Ik ken Muisz overigens niet, kwam er per toeval achter )
Al járen ben ik gek op Rottweilers, maar sinds een jaar heb ik een collega die 'parttime fokker' is en Amerikaanse Staffords heeft. Toen ze hoorde dat ik later een hond wil, riep ze gelijk 'Ooh ja moet je een staffie van mij nemen, leuk!' Ennn idd... Ik ben verliefd, haha! Maar 't zou ook fijn zijn, omdat k haar ken, haar liefde voor honden heel mooi vind, ze honden te logeren krijgt zonder problemen etc etc. 't Zou dus heel goed uitkomen, zegmaar
Hier op 't forum zit Muisz en zij heeft 2 honden van die collega en daaamn k ben verliefd op die beesten haha. (Ik ken Muisz overigens niet, kwam er per toeval achter )
Bazinga- Ratel
Tris schreef:Frits is de kat, ja Ach ik weet dat 't nu nog niet mogelijk is, misschien in de toekomst! Maar dan zou ik wel parttime willen werken, omdat de honden die ik wil, in mijn ogen de rassen zijn, die gewoon tijd en aandacht verdienen. Ik zou wel een vangnet hebben, in de vorm van ouders/familie en vrienden, maar toch, je neemt niet een hond om de zorg af te schuiven, natuurlijk.
Uiteraard verdiend uiteindelijk iedere ras of niet-ras alle aandacht, maar wat jij zegt klopt wel; het verschild ook wel per ras qua energie niveau. Mijn hond moet bijv. minimaal een uur per dag hardlopen, door zijn onuitputtelijke energie. Helaas is mijn energie niet onuitputtelijk , dus ik ga binnenkort gewoon op de scooter terwijl hond erachteraan rent haha (deed ie bij vorige baas ook). 4 keer per dag een rondje strompelen is bij mijn hond niet genoeg iig.
Staffies zijn ook een van mijn favorieten (eigenlijk alles in die richting wel zolang alles maar erop en eraan blijft zitten; staart en oren) het is alleen jammer dat meer en deel er afkeer van hebben of een vooroordeel. Vriendin van mij heeft ook een staff en er zijn serieus mensen die hun hondje optillen voor zo'n "gevaarlijke" hond haha. Die van mij lijkt op een afstand op een labrador maar zodra mijn hond scherp in beeld is draaien mensen ook wel eens abrupt om, lolll.
Hopelijk heb jij in de toekomst ook zo'n mooie hond!
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Ik kan nu ook meedoen met dit topic. Gisteren zijn mijn katten gekomen. En ze voelen zich al aardig thuis gelukkig.
De linkse is Columbo en de ander is Indy.
De linkse is Columbo en de ander is Indy.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Leuke foto May!
Mijn kater River is vandaag 1 jaar geworden!
Mijn kater River is vandaag 1 jaar geworden!
Laatst aangepast door Chocoholic op vr 20 jul 2012 - 2:05; in totaal 1 keer bewerkt
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Twister.
Punkie
Lola
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Even weer een paar foto's van onze B... hij is alweer 7maanden en ontzettend ondeugend, echt aan het puberen!
Snachts slaapt hij in de slaapkamer, ik werd wakker en dacht hey waar is hij nou? Hier dus haha en hoe;)
In het bos even pootje baden, wat een timing...wie ziet het:P
Mee in mijn auto, weer opweg naar het bos, helaas brak toen we net erin stonden de hemel los.
Snachts slaapt hij in de slaapkamer, ik werd wakker en dacht hey waar is hij nou? Hier dus haha en hoe;)
In het bos even pootje baden, wat een timing...wie ziet het:P
Mee in mijn auto, weer opweg naar het bos, helaas brak toen we net erin stonden de hemel los.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hij vind het niet leuk wanneer de hond van mijn vader hier is, zoekt het dan hogerop.
Hij is zo aan het veranderen, is nu echt helemaal zwart en word dikker.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Vrolijke Frits
Bazinga- Ratel
Kuikentje zit lekker warm onder moederkip!
En James probeerde de bijl aan te vallen
Maar stopte daar natuurlijk net mee toen ik de foto maakte..
En James probeerde de bijl aan te vallen
Maar stopte daar natuurlijk net mee toen ik de foto maakte..
Gast- Gast
Weg.
Laatst aangepast door _Liv op wo 8 aug 2012 - 5:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ Jackie: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw!! Wat een schattig plaatje
@ Liv: wat een snoepje!!
Luiheid ten top:
@ Liv: wat een snoepje!!
Luiheid ten top:
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Mitzi vond het leuk om achter de schotten op zolder te kruipen...
Gast- Gast
Leuke witte voetjes heeft hij/zij?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Indy lag net als een kleine Al Bundy bij mij op schoot naar de Olympische Spelen te kijken:
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Haha geweldig!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Mijn tuttebelletje.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een leuke, mooie katten komen er voorbij hier!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
VQ wat voor een hond heb jij dan? Edit: ik zie het al moest verder terug lezen. Onze hond wordt vaak vergeleken met een stafford of ze denken dat het een kruising met stafford is, terwijl het een kruising labrador en boxer is!
En nu ook de foto gezien, wat een mooierd! En ik geloof niet dat hij een vlieg kwaad doet, hij heeft lieve ogen. Hoe oud is ie?
En nu ook de foto gezien, wat een mooierd! En ik geloof niet dat hij een vlieg kwaad doet, hij heeft lieve ogen. Hoe oud is ie?
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
De heren spotten een vlieg.
Samen de buren begluren.
Samen de buren begluren.
Laatst aangepast door Siamsa op vr 10 aug 2012 - 9:50; in totaal 3 keer bewerkt
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781