Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?

+14
Toet
Caro
Jeanette
Lavendel
Marin
xxDila
Benthe
Rumble
PrimaBella
Blond
Discordia
Feline
Rush
Melis_je
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?

Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Lijn111014%Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Lijn1110 14% 
[ 7 ]
Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Lijn111086%Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Lijn1110 86% 
[ 44 ]
 
Totaal aantal stemmen : 51
 
 

Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Empty Re: Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 1:40

Ik vind hem zeker niet te wit. Lekker zomers printje, mooi! Misschien met een mooie omslagdoek in dezelfde blauwtint erbij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Empty Re: Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 3:04

Ik vind die rode jurk ook erg mooi en goed kunnen voor een bruiloft, vooral met de juiste accesoires en kapsel komt het niet snel ordi over. Die gekleurde jurk vind ik persoonlijk niet mooi, maar ik vind hem zeker niet te wit voor een bruiloft. Er zit genoeg kleur in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Empty Re: Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?

Bericht  Arwyn do 14 jun 2012 - 3:12

Die rode jurk is mooi!
Goed combineren en volgens mij kan het dan heel goed hoor. En voor een ander feestje sowieso smile

Dat tweede jurkje vind ik ook leuk trouwens, lief!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Empty Re: Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?

Bericht  Leine do 14 jun 2012 - 3:44

Het tweede jurkje vind ik zeker niet te wit, heel mooi jurkje!
Zou hij alleen niet te kort zijn? Omdat je aangeeft dat hij op of over de knie moet vallen..
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Empty Re: Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?

Bericht  Melis_je do 14 jun 2012 - 3:52

Leine schreef:Het tweede jurkje vind ik zeker niet te wit, heel mooi jurkje!
Zou hij alleen niet te kort zijn? Omdat je aangeeft dat hij op of over de knie moet vallen..

Ik twijfel daar ook over, maar heb hem toch maar besteld. Het is veel lastiger dan verwacht om een lang jurkje te vinden. Fijn dat jullie het jurkje met print ook vinden kunnen. Ik denk dat die toch een stuk netter is dan de rode. Andere jurksuggesties zijn heel erg welkom.


Laatst aangepast door Melis_je op ma 17 sep 2012 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Empty Re: Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 6:16

Ik vind het goed kunnen. Je hebt er een goed figuur voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Empty Re: Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?

Bericht  Sorella do 14 jun 2012 - 6:19

Ik vind hem heel erg mooi! Zowel de kleur als het model.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Is deze jurk te sexy voor een bruiloft? - Pagina 2 Empty Re: Is deze jurk te sexy voor een bruiloft?

Bericht  Kowalski do 14 jun 2012 - 6:22

Ik vind de jurk sowieso erg mooi. Ik weet niet hoe jij eruit ziet, maar je zegt dat je een beetje de maten van het model hebt en dan vind ik hem niet te sexy hoor! Wel mooi sexy, maar niet ordi-sexy. En waarom zou je op een bruiloft niet een beetje sexy mogen zijn!?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum