Nee he, wat ben ik stom.
+2
M@niek
Twellie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nee he, wat ben ik stom.
Mijn dochter riep me net dat ze dorst had, dus ik liep in het donker haar kamer in. Ik pakte (dacht ik) de beker met water die er meestal staat voor als ze een paar slokjes wil drinken. Alleen heb ik vanochtend per ongeluk een beker met melk op haar kamer laten staan en die heb ik haar gegeven . Die melk is dus al zo'n veertien uur niet meer gekoeld en stonk echt heel erg, totaal bedorven. Ze heeft er een slokje van gedronken, hoeveel kwaad zou het kunnen? Ik krijg de neiging de huisartsenpost te bellen, maar dit zal wel overdreven zijn?
Snap niet hoe ik zo stom kan zijn
Snap niet hoe ik zo stom kan zijn
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Re: Nee he, wat ben ik stom.
Oo dat heb ik ook weleens gehad hoor. Ze krijgt smorgens nog een flesje/bekertje met melk en ben die weleens vergeten op te ruimen en dan wordt er de volgende dag weer van gedronken. Een paar slokjes en dan proeft ze ook wel dat het niet pruimen is haha.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ja echt? Pfiew, ben er echt van geschrokken. Ik heb aan mijn laatste zwangerschap nog een beetje een angst voor infecties bij de kinderen overgehouden en kan niet altijd goed inschatten wanneer wel en wanneer niet zorgen te maken.
Deze melk stonk wel echt heel erg, als in: naar een riool of zo. Was het bij je dochter ook echt bedorven?
Deze melk stonk wel echt heel erg, als in: naar een riool of zo. Was het bij je dochter ook echt bedorven?
Twellie- Ratel
Ik denk dat ze het er wel weer uit gooit als haar lichaam het niet verdragen kan. Denk ook dat ze bij de huisartsenpost niets anders zullen zeggen.
Gast- Gast
Goed water of andere dingen laten drinken om het "weg te spoelen" mocht ze toch ziek worden zou ik bellen, maar denk dat dat wel meevalt!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
En...? Heeft ze er nog last van gehad?
Ik denk trouwens niet dat het veel kwaad kan hoor, maar in het vervolg maar niet meer doen
Ik denk trouwens niet dat het veel kwaad kan hoor, maar in het vervolg maar niet meer doen
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
ja dat was echt bedorven. toen ik het weggooie zaten er ook allemaal van die stukjes in
Hoe is het nou?
Hoe is het nou?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Daar zal ze wel geen last van krijgen, ik heb met pasen een half glas bedorven melk gedronken en gelukkig nergens last van gehad.
Gast- Gast
Ze zal hooguit een keer over moeten geven o.i.d, maar het zal geen vreselijke kwaad kunnen denk ik.
Gast- Gast
Ik heb J.uul ook wel eens een zure fles melk gegeven. Ze heeft er inderdaad een keer flink door gespuugd en was die dag niet helemaal lekker in haar vel maar ze heeft er niks aan over gehouden. Zoiets kan gebeuren, je bent ook maar een mens!
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Nee joh, dat kan echt geen kwaad. Ze gaan hoogstens wat overgeven of diarree. Lekker veel zoete drinken (roosvice bijvoorbeeld) laten drinken, dat probleem lost zich vanzelf wel op!
Ik ben wel eens op een luie avond tegelijk met de kinderen mee naar bed gegaan waardoor ik de bekertjes melk beneden niet had opgeruimd. De volgende ochtend zijn zij zelfstandig naar beneden gegaan en hebben dat lekker opgedronken.
Als ze nu oude melk zien staan in een onopgeruimd bekertje of op de aanrecht dan zeggen ze: "dat is oude melk he mama. Dat is vies."
Ik ben wel eens op een luie avond tegelijk met de kinderen mee naar bed gegaan waardoor ik de bekertjes melk beneden niet had opgeruimd. De volgende ochtend zijn zij zelfstandig naar beneden gegaan en hebben dat lekker opgedronken.
Als ze nu oude melk zien staan in een onopgeruimd bekertje of op de aanrecht dan zeggen ze: "dat is oude melk he mama. Dat is vies."
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Bedankt voor de reacties! Ik had verwacht dat als ik dit topic vanavond zou openen dat ik wel afgefakkeld zou zijn wegens belachelijk veel zorgen maken om iets kleins. Valt dat even mee !
Ze is niet ziek geworden, gelukkig. De assistente zei vanmorgen dat dat waarschijnlijk ook niet meer zou gebeuren na 24 uur en het is bijna zolang geleden. Gelukkig .
Ze is niet ziek geworden, gelukkig. De assistente zei vanmorgen dat dat waarschijnlijk ook niet meer zou gebeuren na 24 uur en het is bijna zolang geleden. Gelukkig .
Twellie- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: