Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keukenmachine

3 plaatsers

Ga naar beneden

Keukenmachine Empty Keukenmachine

Bericht  Stoplicht wo 13 jun 2012 - 1:47

Nu ik wat vaker cupcakes en taarten maak, lijkt het mij een stuk makkelijker een keukenmachine aan te schaffen en gebruiken in plaats van de handmixer die ik nu gebruik...

Mijn voorkeur ging altijd uit naar de Kenwood MX 275 Creme, maar heb begrepen dat deze niet veel meer te verkrijgen is dus ben ik naar andere modellen gaan kijken zoals de Kenwood KM 262 en de Bosch MUM52110 . Heeft iemand ervaringen met beide en welke adviseren jullie mij? Las dat de Bosch de motor geleidelijk opbouwt; heeft dit invloed op de tijd dat je moet mixen? Verder hebben beide een vermogen van 700 watt dus daar zit geen verschil in, maar zit zo te dubben over welke keukenmachine nu goed zal aansluiten bij mijn wensen ( Cupcakes, Taarten, Room, etc. ).

Was vanmorgen bij de Makro, waar ze een keukenmachine Waves in de aanbieding hadden voor 77,-euro incl. btw, maar vertrouw hele goedkope keukenmachines niet echt; lees geregeld dat goedkope machines wel wat mix op de bodem van de mengkom laten liggen...

Graag hoor ik jullie ervaringen en tips! Mijn budget is eigenlijk max. 200euro!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keukenmachine Empty Re: Keukenmachine

Bericht  Rebecca wo 13 jun 2012 - 1:57

Ik heb de Kenwood KM 260 en die bevalt echt prima! Ideaal voor de taarten en de cupcakes en ook de blender, citruspers, sapcentrifuge gebruik ik regelmatig!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Stoplicht do 14 jun 2012 - 2:27

Dank je wel voor je reactie Rebecca...Is dit een model wat al wat ouder is? Ik kan hem nergens te koop vinden...

Nog meer ervaringen met andere keukenmachines?

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172

Bericht  SarahKey do 14 jun 2012 - 3:42

Ik heb de kenwood die jij eerst wou maar dan in het rood. Nu twee jaar oud. Gebruik hem nog steeds met veel plezier.

Heb hem toen bij scheer en foppen gekocht.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud