Goedemorgen Woensdag !!!
+16
ExpressoB
Caramba
Rumble
M@niek
Pompoen
Oasis
Kaboutertje
Admin
Esperanza
Krullebol
Poubelle
Raindrop
Ibbeltje
silly-one
Roxi3
Stuiterbal
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen Woensdag !!!
Ik pas een dagje op m'n baby nichtje en dat is heel erg gezellig! Ze ligt alleen nu te slapen, maar zal zo wel wakker worden en dan gaan we even een stukje wandelen. Zo lief, ze heeft m'n neus al opgegeten
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ik pas een dagje op m'n baby nichtje en dat is heel erg gezellig! Ze ligt alleen nu te slapen, maar zal zo wel wakker worden en dan gaan we even een stukje wandelen. Zo lief, ze heeft m'n neus al opgegeten
Scheelt weer, ruik je haar poepluiers ook niet
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oasis schreef:ExpressoB schreef:Ik heb ook gewerkt als voedingsassistente een paar keer in verschillende huizen maar ik vond het niet zo leuk werk. Maar leuk voor jou:)
Waarom niet?
Ik laat mij maar gewoon verrassen, ik heb geen ervaring hier in.
Omdat je meer met eten bezig bent dan met die mensen zelf. Mocht er een paar voeren, dat was bijna niet te doen. (maar ik werkte toen een paar keer in een verzorgingshuis, jij gaat in het ziekenhuis werken). Maarre dan sta je alsnog meer in de keuken dan werken met de mensen zelf en dat vond ik niet leuk.
ExpressoB schreef:Oasis schreef:ExpressoB schreef:Ik heb ook gewerkt als voedingsassistente een paar keer in verschillende huizen maar ik vond het niet zo leuk werk. Maar leuk voor jou:)
Waarom niet?
Ik laat mij maar gewoon verrassen, ik heb geen ervaring hier in.
Omdat je meer met eten bezig bent dan met die mensen zelf. Mocht er een paar voeren, dat was bijna niet te doen. (maar ik werkte toen een paar keer in een verzorgingshuis, jij gaat in het ziekenhuis werken). Maarre dan sta je alsnog meer in de keuken dan werken met de mensen zelf en dat vond ik niet leuk.
Oh, oke. Ik denk dat dat bij mij ook wel het geval gaat zijn, omdat ik geen verpleegkundigde ben .
Maar we zullen zien, ik ben hoe dan ook benieuwd (en dus zenuwachtig).
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben geen verpleegkundige. Veel succes.
Dankje!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemiddag!
Heb even lekker uitgeslapen tot 10.00uur. Had het even nodig. Daarna zijn mijn ouders met mijn nichtje langs geweest. Ze kwamen nieuwe visjes brengen, want gister is er weer 1 dood gegaan. Nu ga ik zo een nieuwe douchekop halen, want die van mij is net afgebroken. Vanavond eten bij mijn vriend en daarna voetbal kijken bij vrienden thuis.
Fijne dag allemaal!
Heb even lekker uitgeslapen tot 10.00uur. Had het even nodig. Daarna zijn mijn ouders met mijn nichtje langs geweest. Ze kwamen nieuwe visjes brengen, want gister is er weer 1 dood gegaan. Nu ga ik zo een nieuwe douchekop halen, want die van mij is net afgebroken. Vanavond eten bij mijn vriend en daarna voetbal kijken bij vrienden thuis.
Fijne dag allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Hooooooi,
Helaas heb ik al een paar nachten niet goed geslapen en ben nu doodmoe. Heb vanmorgen gesport, boodschappen gedaan, gedoucht en zit nu te wachten tot mn vriend online komt, zodat we kunnen skypen. Kan alleen zijn dat ie pas om 14:00 komt, dus ik ga zo nog ff mn badkamer en wc schoonmaken eerst. Daarna ga ik denk ik even een dutje doen, hopelijk voel ik me daarna wat uitgeruster. Vanavond natuurlijk voetbal kijken, ben nu al zenuwachtig! Ik ga met een vriend van me en zijn vriendin in de stad kijken. Hoop zooo dat ze winnen! Om 18:00 kijk ik ook Portugal-Denemarken trouwens.
Fijne dag!
Helaas heb ik al een paar nachten niet goed geslapen en ben nu doodmoe. Heb vanmorgen gesport, boodschappen gedaan, gedoucht en zit nu te wachten tot mn vriend online komt, zodat we kunnen skypen. Kan alleen zijn dat ie pas om 14:00 komt, dus ik ga zo nog ff mn badkamer en wc schoonmaken eerst. Daarna ga ik denk ik even een dutje doen, hopelijk voel ik me daarna wat uitgeruster. Vanavond natuurlijk voetbal kijken, ben nu al zenuwachtig! Ik ga met een vriend van me en zijn vriendin in de stad kijken. Hoop zooo dat ze winnen! Om 18:00 kijk ik ook Portugal-Denemarken trouwens.
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Oasis schreef:Raindrop schreef:Oasis schreef:Goedemorgen,
ik heb goed geslapen, maar ben nog wel wat duf.
Vanmiddag voor de allereerste keer werken bij mijn nieuwe bijbaan, ben enorm zenuwachtig!
En daarna ben ik pas tegen half 9 's avonds thuis. Waarschijnlijk verder werken aan scriptie/school, misschien met de westrijd op de achtergrond.
Fijne dag allemaal!
Oh wat spannend! Heel veel succes meis! Waar ga je werken?
In het ziekenhuis als v.oedingsassistente. Ik ben benieuwd, maar ook heel erg zenuwachtig haha.
Thanks voor de succeswens!
Wat leuk zeg! Lijkt me een leuke baan
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Esperanza schreef:
Pixie, wat vervelend zeg dat hij niet is komen opdagen. Maak je je zorgen of ben je juist boos. Je bent toch al een hele poos bezig om die spullen terug te krijgen?!
Ik ben heel boos. Hij stuurt me wat terug of neemt op als het hem uitkomt. Al m'n berichten komen aan, en z'n telefoon staat aan maar ik krijg gewoon geen reactie. Dit gezeik duur nu al 2 maanden, ben het goed zat.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Bah Pixie, lekker respectloos om niet op te komen dagen. Zijn die spullen niet vervangbaar?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Pixie schreef:Esperanza schreef:
Pixie, wat vervelend zeg dat hij niet is komen opdagen. Maak je je zorgen of ben je juist boos. Je bent toch al een hele poos bezig om die spullen terug te krijgen?!
Ik ben heel boos. Hij stuurt me wat terug of neemt op als het hem uitkomt. Al m'n berichten komen aan, en z'n telefoon staat aan maar ik krijg gewoon geen reactie. Dit gezeik duur nu al 2 maanden, ben het goed zat.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dat kan ik me heel goed voorstellen Pixie! Heel respectloos van hem!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen woensdag
» Goedemorgen Woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen Woensdag
» Goedemorgen Woensdag !!
» Goedemorgen Woensdag!