Wasmanden
+18
Snoes
Leine
ixis
Phileine
loura
Rush
MissD
Ooh La La!
Ibbeltje
Jade
TukTuk
Silver
Sushi
Pompoen
VanillaRose
VeryCherry
Parisienne
Minx
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wasmanden
MissD schreef:Parisienne schreef:Ik heb deze twee wasmanden van Curver. De witte is voor de witte was, de donkere is voor de donkere en gekleurde was. Helaas snapt mijn vriend mijn zo goed bedachte concept nog niet.. Maargoed, ik ben er tevreden mee. Staat netjes, er kan genoeg in, etc.
Maar wat bedoel je precies met stapelbaar?
Hier hetzelfde... oh en mijn man snapt het inderdaad ook niet... Doet de was of in de verkeerde mand of gooit het ervoor.
Ik heb deze ook van curver. Alleen de donkere.
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Rush schreef:Mijn vriend z`n was meurt naar koeienstront, olie en al het andere wat je in garages tegenkomt. Dat hoeft niet zo nodig tussen mijn BH's en nette shirtjes te liggen.loura schreef:Ik heb echt de meest simpele witte plastic wasmand die er is.. Ik heb er ook maar 1 en vanuit daar sorteer ik de was... Ik begrijp niet helemaal waarom je er meerdere moet hebben? Dan spaar je de was alleen maar meer op lijkt mij.. Als ik heb gewassen hang ik het meteen op of vouw het op na de droger dan is het weg. Waarom nog de schone was in een mand doen? Grappig dat iedereen toch zijn eigen maniertjes heeft.
Haha dan snap ik het ja
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Jade schreef:loura schreef:Ik heb echt de meest simpele witte plastic wasmand die er is.. Ik heb er ook maar 1 en vanuit daar sorteer ik de was... Ik begrijp niet helemaal waarom je er meerdere moet hebben? Dan spaar je de was alleen maar meer op lijkt mij.. Als ik heb gewassen hang ik het meteen op of vouw het op na de droger dan is het weg. Waarom nog de schone was in een mand doen? Grappig dat iedereen toch zijn eigen maniertjes heeft.
Omdat ik de verschillende kleuren sowieso apart was. Zo hoef ik dus voor de wasmachine niet meer uit te sorteren (alleen lichtbond/donker) maar kan ik gewoon 1 box pakken.
Na het wassen gooi ik het vanuit de wasmachine in een wasmand en loop met de kleding in de wasmand naar het wasrek en hang het op. vanuit het wasrek vouw ik het meteen op en leg het weer in een wasmand. De wasmand neem ik mee door het huis (kledingkast, badkamer, keukenkastjes etc. zodat de was op de plek komt). Ik vind het niet handig om met alle losse was door het huis te lopen.
Hmm ik heb maar een bescheiden huisje... Ik hoef niet eens te lopen ik gooi de was zo richting wasrek en doe 3 stappen Maar ik was natuurlijk ook alles apart alleen ik sorteer het dan bij de wasmachine
loura- Ratel
loura schreef:Jade schreef:loura schreef:Ik heb echt de meest simpele witte plastic wasmand die er is.. Ik heb er ook maar 1 en vanuit daar sorteer ik de was... Ik begrijp niet helemaal waarom je er meerdere moet hebben? Dan spaar je de was alleen maar meer op lijkt mij.. Als ik heb gewassen hang ik het meteen op of vouw het op na de droger dan is het weg. Waarom nog de schone was in een mand doen? Grappig dat iedereen toch zijn eigen maniertjes heeft.
Omdat ik de verschillende kleuren sowieso apart was. Zo hoef ik dus voor de wasmachine niet meer uit te sorteren (alleen lichtbond/donker) maar kan ik gewoon 1 box pakken.
Na het wassen gooi ik het vanuit de wasmachine in een wasmand en loop met de kleding in de wasmand naar het wasrek en hang het op. vanuit het wasrek vouw ik het meteen op en leg het weer in een wasmand. De wasmand neem ik mee door het huis (kledingkast, badkamer, keukenkastjes etc. zodat de was op de plek komt). Ik vind het niet handig om met alle losse was door het huis te lopen.
Hmm ik heb maar een bescheiden huisje... Ik hoef niet eens te lopen ik gooi de was zo richting wasrek en doe 3 stappen Maar ik was natuurlijk ook alles apart alleen ik sorteer het dan bij de wasmachine
Maar dan blijf je toch bezig? Was volledig uit de wasmand halen, sorteren, overige was weer terug gooien in de wasmand. Bij de volgende kan je wéér alles er uit halen, sorteren, de rest weer terug gooien.. en zo blijf je toch bezig?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben er in 2 minuten mee klaar hoor..AngelNyn schreef:loura schreef:Jade schreef:loura schreef:Ik heb echt de meest simpele witte plastic wasmand die er is.. Ik heb er ook maar 1 en vanuit daar sorteer ik de was... Ik begrijp niet helemaal waarom je er meerdere moet hebben? Dan spaar je de was alleen maar meer op lijkt mij.. Als ik heb gewassen hang ik het meteen op of vouw het op na de droger dan is het weg. Waarom nog de schone was in een mand doen? Grappig dat iedereen toch zijn eigen maniertjes heeft.
Maar dan blijf je toch bezig? Was volledig uit de wasmand halen, sorteren, overige was weer terug gooien in de wasmand. Bij de volgende kan je wéér alles er uit halen, sorteren, de rest weer terug gooien.. en zo blijf je toch bezig?
loura- Ratel
Inderdaad, zoveel werk is dat nou ook weer niet. Ik sorteer de nette was ook pas als het in de machine gaat.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vond het altijd heel irritant werken. en totaal onoverzichtelijk ook. Je kan niet zien welke was er "aan de beurt" is zeg maar, alles alles bij elkaar zit. Lastig inschatten of je voldoende hebt voor een donkere was, of gekleurde was bijvoorbeeld.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb ook zoiets, alleen dan gevlochten van verschillende kleuren, ooit bij de V&D gekocht. Bij mij gaat alle was erin, ben alleen dus zoveel is het niet. Beddengoed (wit) gooi ik meestal meteen in de wasmachine.Ooh La La! schreef:Wij hebben deze van HandedBy.
Alle kleuren was gaat hier in. Maar dit is vooral door ruimtegebrek.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Haha, m'n moeder heeft ook zoiets, alleen dan een lichtblauwe en een donkerblauwe variant. Alleen dan moet de witte was in de donkerblauwe en de bonte was in de lichtblauwe, dat snap ik dan weer niet...MissD schreef:Parisienne schreef:Ik heb deze twee wasmanden van Curver. De witte is voor de witte was, de donkere is voor de donkere en gekleurde was. Helaas snapt mijn vriend mijn zo goed bedachte concept nog niet.. Maargoed, ik ben er tevreden mee. Staat netjes, er kan genoeg in, etc.
Hier hetzelfde... oh en mijn man snapt het inderdaad ook niet... Doet de was of in de verkeerde mand of gooit het ervoor.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik heb er 3
Bovenstaande in het zwart waar ik onze dekbedden/kussenslopen e.d. indoe (omdat onze andere wasmanden anders zo snel vol zijn). Daarnaast heb ik nog een lichte rieten mand van de Action en nog een donkere rieten mand.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Jade schreef:Ik heb dus deze:
Deze heb je in 3 verschillende formaten. Ik heb 2 hoge en 1 lage. Je kunt ze stapelen en dan kunnen ze ook nog open! Ik had er een voor bonte was/witte was en 1 voor vaatdoekjes ed.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90076364/
Deze zijn inderdaad mooi, helaas net iets te lang we hebben echt een niet handige badkamer. even kijken of het op een andere manier kan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Deze lijken me heel handig, maar ik vind ze oerlelijk Wij hebben maar 1 wasmand omdat er niet meer naast elkaar passen.Fairytale schreef:Jade schreef:Ik heb dus deze:
Deze heb je in 3 verschillende formaten. Ik heb 2 hoge en 1 lage. Je kunt ze stapelen en dan kunnen ze ook nog open! Ik had er een voor bonte was/witte was en 1 voor vaatdoekjes ed.
Deze zijn inderdaad mooi, helaas net iets te lang we hebben echt een niet handige badkamer. even kijken of het op een andere manier kan.
Gast- Gast
It's me schreef:Deze lijken me heel handig, maar ik vind ze oerlelijk Wij hebben maar 1 wasmand omdat er niet meer naast elkaar passen.Fairytale schreef:Jade schreef:Ik heb dus deze:
tsjah, mooi is anders! Maar ze zijn functioneel. En omdat ze wit zijn trekken ze niet de aandacht. Zeker in mijn flatje was dit erg functioneel!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Parisienne schreef:Ik heb deze twee wasmanden van Curver. De witte is voor de witte was, de donkere is voor de donkere en gekleurde was. Helaas snapt mijn vriend mijn zo goed bedachte concept nog niet.. Maargoed, ik ben er tevreden mee. Staat netjes, er kan genoeg in, etc.
Wij hebben ook deze maar dan 3. De donkere is voor de gekleurde was, de middelste voor de fijne witte was en de derde voor beddengoed en handdoeken enzo. Ideaal!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
-
Laatst aangepast door TiramisuSweet op do 14 jun 2012 - 3:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij hebben een waszak in een houten frame, zwart met in het wit van die was symbolen erop.
Wij hebben vrij weinig was omdat we door de week beide in pak naar het werk gaan en die gaan naar de stomerij. Overhemden draagt mijn vriend vaak ook wel meer dan 1 dag omdat hij er toch elke dag een schoon t-shirt onder doet. Dus dat valt allemaal reuze mee.
Wij sorteren gewoon de was uit die wasmand, dat is echt 2 tellen werk, ik hoef niet alle was eruit te halen om de was met de juiste kleur eruit te kunnen pakken. Of ik het nu direct bij het uittrekken sorteer elke keer of 1 keer als ik het ga wassen, scheelt niet veel in tijd denk ik.
Na het vouwen maak ik er stapeltjes van en dat leg ik meteen in de kasten. Dus geen wasmand verder. Maar dat komt misschien ook wel omdat wij maar een appartement hebben van 45m2, i.p.v. dat ik alle was mee naar boven moet nemen bijvoorbeeld. Want toen ik nog bij mijn ouders woonde gebruikte ik inderdaad ook altijd een aparte wasmand om de schone was in te doen, die op te vouwen en vervolgens ging het weer die mand in om het mee te nemen naar boven en weg te leggen.
Wij hebben vrij weinig was omdat we door de week beide in pak naar het werk gaan en die gaan naar de stomerij. Overhemden draagt mijn vriend vaak ook wel meer dan 1 dag omdat hij er toch elke dag een schoon t-shirt onder doet. Dus dat valt allemaal reuze mee.
Wij sorteren gewoon de was uit die wasmand, dat is echt 2 tellen werk, ik hoef niet alle was eruit te halen om de was met de juiste kleur eruit te kunnen pakken. Of ik het nu direct bij het uittrekken sorteer elke keer of 1 keer als ik het ga wassen, scheelt niet veel in tijd denk ik.
Na het vouwen maak ik er stapeltjes van en dat leg ik meteen in de kasten. Dus geen wasmand verder. Maar dat komt misschien ook wel omdat wij maar een appartement hebben van 45m2, i.p.v. dat ik alle was mee naar boven moet nemen bijvoorbeeld. Want toen ik nog bij mijn ouders woonde gebruikte ik inderdaad ook altijd een aparte wasmand om de schone was in te doen, die op te vouwen en vervolgens ging het weer die mand in om het mee te nemen naar boven en weg te leggen.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben 3 hoge witte van plastic.
1 voor de bonte was, 1 voor de witte was en 1 voor handdoeken, ondergoed, sokken en keuken/vaatdoeken.
Ze zijn lelijk maar ze staan hier op de zolder, dus dat maakt me niet zoveel uit.
1 voor de bonte was, 1 voor de witte was en 1 voor handdoeken, ondergoed, sokken en keuken/vaatdoeken.
Ze zijn lelijk maar ze staan hier op de zolder, dus dat maakt me niet zoveel uit.
Gast- Gast
Ik zag bij de action mandjes die je kunt stapelen en die aan de voorkant open waren, misschien is dat iets?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
VanillaRose schreef:Ik heb deze van de HEMA.
Zulke vind ik zoooo leuk, maar mijn man vind ze niet mooi
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: