Wasmanden
+18
Snoes
Leine
ixis
Phileine
loura
Rush
MissD
Ooh La La!
Ibbeltje
Jade
TukTuk
Silver
Sushi
Pompoen
VanillaRose
VeryCherry
Parisienne
Minx
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wasmanden
Wat voor wasmanden heb jij (voor de vuile was)
Ik ben eigenlijk op zoek naar stapelbare manden maar mss zijn er nog andere waarvan ik denk hee dat is makkelijk.
Ik ben eigenlijk op zoek naar stapelbare manden maar mss zijn er nog andere waarvan ik denk hee dat is makkelijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wasmanden
Deze in wit:
http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/000005453991/T/340x340/C/FFFFFF/url/emmer-met-handvaten-flexibel.jpg
En deze:
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/byappel/full18210362.jpg
http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/000005453991/T/340x340/C/FFFFFF/url/emmer-met-handvaten-flexibel.jpg
En deze:
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/byappel/full18210362.jpg
Gast- Gast
Ik heb deze twee wasmanden van Curver. De witte is voor de witte was, de donkere is voor de donkere en gekleurde was. Helaas snapt mijn vriend mijn zo goed bedachte concept nog niet.. Maargoed, ik ben er tevreden mee. Staat netjes, er kan genoeg in, etc.
Maar wat bedoel je precies met stapelbaar?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb maar 1 wasmand, witte/lichtgekleurde was heb ik toch niet
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ze boven op elkaar kunnen staan en je er dan nog iets in kan doen badkamer is niet zo groot. Die van smikkell hebben ze op mijn werk haha en ziet er alsnog slordig uit de badkamer is echt klein en niet praktisch
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb deze van de HEMA.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Kun je dan niet beter zo'n rek van de gamma kopen met van die kratjes er in met aan de voorkant een opening?
Edit: het heet een krattenrek
Edit: het heet een krattenrek
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Deze heb ik. Ik weet alleen niet meer of ik nou de grote of de kleine heb gekozen...
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Wij hebben zo'n eerder genoemd krattenrek met 4 curverbakken er in. Verder nog 1 wasmand in de douche staan. Ruimte is wel een vereiste.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb 4 van dit soort tubtrugs:
Een witte voor de witte was
Een roze voor de gekleurde was
Een donker grijze voor de zwarte was
Een groene voor het ondergoed/sokken/handdoeken
Een witte voor de witte was
Een roze voor de gekleurde was
Een donker grijze voor de zwarte was
Een groene voor het ondergoed/sokken/handdoeken
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn vind je dat niet onwijs rommelig? Die hebben wij voor de schone was, wat er nog gevouwen moet worden en ik vind het heel rommelig eruitzien omdat die manden open zijn
Gast- Gast
Pippa schreef:AngelNyn vind je dat niet onwijs rommelig? Die hebben wij voor de schone was, wat er nog gevouwen moet worden en ik vind het heel rommelig eruitzien omdat die manden open zijn
Nee, maar scheelt misschien ook wel dat de wasmanden in een aparte kamer staan, waar verder alleen de droogrekken staan en een kast met de handdoeken en sokken.
Vind het juist enorm handig, hoef niet meer telkens een hele wasmand leeg te halen en te sorteren, als hij vol is pak je hem op, en gooit de inhoud in de wasmachine.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Fairytale schreef:Dat ze boven op elkaar kunnen staan en je er dan nog iets in kan doen badkamer is niet zo groot. Die van smikkell hebben ze op mijn werk haha en ziet er alsnog slordig uit de badkamer is echt klein en niet praktisch
Ik heb zulke manden! van Ikea! het voorste deel (bovenop) klapt nog open wanneer er een bovenop staat! ik zoek morgen even een plaatje, ben online op de telefoon.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ah, oke. Ja, die Curver wasmanden die ik heb kunnen zeker op elkaar staan. Maar om de was in de onderste wasmand te doen moet de bovenste er wel vanaf helaasFairytale schreef:Dat ze boven op elkaar kunnen staan en je er dan nog iets in kan doen badkamer is niet zo groot. Die van smikkell hebben ze op mijn werk haha en ziet er alsnog slordig uit de badkamer is echt klein en niet praktisch
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Zoiets, maar dan langer en iets andere kleur en zonder pootjes. Hij heeft bij mij ook een binnen zak zeg maar of hoe noem je het.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wij hebben deze van HandedBy.
Alle kleuren was gaat hier in. Maar dit is vooral door ruimtegebrek.
Alle kleuren was gaat hier in. Maar dit is vooral door ruimtegebrek.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Parisienne schreef:Ik heb deze twee wasmanden van Curver. De witte is voor de witte was, de donkere is voor de donkere en gekleurde was. Helaas snapt mijn vriend mijn zo goed bedachte concept nog niet.. Maargoed, ik ben er tevreden mee. Staat netjes, er kan genoeg in, etc.
Hier hetzelfde... oh en mijn man snapt het inderdaad ook niet... Doet de was of in de verkeerde mand of gooit het ervoor.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Wij hebben in de kamer waar de kasten staan een mand van Ikea waar gewoon alle vieze was in komt. Bij de wasmachine staat 3 wasmanden, 1 voor handdoeken, sokken en ondergoed, 1 voor m`n vriend z`n werkkleding en 1 voor 'gewone' kleding.
Die eerste 2 kan ik gewoon zo in de machine kieperen en die laatste sorteer ik nog op donker, gekleurd en wit.
Die eerste 2 kan ik gewoon zo in de machine kieperen en die laatste sorteer ik nog op donker, gekleurd en wit.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb dus deze:
Deze heb je in 3 verschillende formaten. Ik heb 2 hoge en 1 lage. Je kunt ze stapelen en dan kunnen ze ook nog open! Ik had er een voor bonte was/witte was en 1 voor vaatdoekjes ed.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90076364/
Deze heb je in 3 verschillende formaten. Ik heb 2 hoge en 1 lage. Je kunt ze stapelen en dan kunnen ze ook nog open! Ik had er een voor bonte was/witte was en 1 voor vaatdoekjes ed.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90076364/
Jade- Ratel
Ik heb echt de meest simpele witte plastic wasmand die er is.. Ik heb er ook maar 1 en vanuit daar sorteer ik de was... Ik begrijp niet helemaal waarom je er meerdere moet hebben? Dan spaar je de was alleen maar meer op lijkt mij.. Als ik heb gewassen hang ik het meteen op of vouw het op na de droger dan is het weg. Waarom nog de schone was in een mand doen? Grappig dat iedereen toch zijn eigen maniertjes heeft.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90076364/[/quote[/url]]Jade schreef:Ik heb dus deze:
[url=http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90076364/
Deze heb ik ook, ideaal! Ik heb er 4. 1 voor witte was, 1 voor zwarte, 1 lichtbonte en 1 donker bonte. Ik zou er eigenlijk nog 1 moeten hebben voor handdoeken en vaatdoekjes etc haha maar dan heb ik een hele muur met van de kratten straks.
Gast- Gast
loura schreef:Ik heb echt de meest simpele witte plastic wasmand die er is.. Ik heb er ook maar 1 en vanuit daar sorteer ik de was... Ik begrijp niet helemaal waarom je er meerdere moet hebben? Dan spaar je de was alleen maar meer op lijkt mij.. Als ik heb gewassen hang ik het meteen op of vouw het op na de droger dan is het weg. Waarom nog de schone was in een mand doen? Grappig dat iedereen toch zijn eigen maniertjes heeft.
Omdat ik de verschillende kleuren sowieso apart was. Zo hoef ik dus voor de wasmachine niet meer uit te sorteren (alleen lichtbond/donker) maar kan ik gewoon 1 box pakken.
Na het wassen gooi ik het vanuit de wasmachine in een wasmand en loop met de kleding in de wasmand naar het wasrek en hang het op. vanuit het wasrek vouw ik het meteen op en leg het weer in een wasmand. De wasmand neem ik mee door het huis (kledingkast, badkamer, keukenkastjes etc. zodat de was op de plek komt). Ik vind het niet handig om met alle losse was door het huis te lopen.
Jade- Ratel
Mijn vriend z`n was meurt naar koeienstront, olie en al het andere wat je in garages tegenkomt. Dat hoeft niet zo nodig tussen mijn BH's en nette shirtjes te liggen.loura schreef:Ik heb echt de meest simpele witte plastic wasmand die er is.. Ik heb er ook maar 1 en vanuit daar sorteer ik de was... Ik begrijp niet helemaal waarom je er meerdere moet hebben? Dan spaar je de was alleen maar meer op lijkt mij.. Als ik heb gewassen hang ik het meteen op of vouw het op na de droger dan is het weg. Waarom nog de schone was in een mand doen? Grappig dat iedereen toch zijn eigen maniertjes heeft.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Mijn vriend z`n was meurt naar koeienstront, olie en al het andere wat je in garages tegenkomt. Dat hoeft niet zo nodig tussen mijn BH's en nette shirtjes te liggen.loura schreef:Ik heb echt de meest simpele witte plastic wasmand die er is.. Ik heb er ook maar 1 en vanuit daar sorteer ik de was... Ik begrijp niet helemaal waarom je er meerdere moet hebben? Dan spaar je de was alleen maar meer op lijkt mij.. Als ik heb gewassen hang ik het meteen op of vouw het op na de droger dan is het weg. Waarom nog de schone was in een mand doen? Grappig dat iedereen toch zijn eigen maniertjes heeft.
haha, mijn vriend z'n werkkleding gaat ook apart!
Jade- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: