Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wasmanden

+18
Snoes
Leine
ixis
Phileine
loura
Rush
MissD
Ooh La La!
Ibbeltje
Jade
TukTuk
Silver
Sushi
Pompoen
VanillaRose
VeryCherry
Parisienne
Minx
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wasmanden Empty Wasmanden

Bericht  Minx di 12 jun 2012 - 8:58

Wat voor wasmanden heb jij (voor de vuile was)
Ik ben eigenlijk op zoek naar stapelbare manden maar mss zijn er nog andere waarvan ik denk hee dat is makkelijk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wasmanden Empty Re: Wasmanden

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 9:11

Deze in wit:

http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/000005453991/T/340x340/C/FFFFFF/url/emmer-met-handvaten-flexibel.jpg

En deze:

http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/byappel/full18210362.jpg

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 12 jun 2012 - 9:12

Ik heb deze twee wasmanden van Curver. De witte is voor de witte was, de donkere is voor de donkere en gekleurde was. Helaas snapt mijn vriend mijn zo goed bedachte concept nog niet.. Rolling Eyes Maargoed, ik ben er tevreden mee. Staat netjes, er kan genoeg in, etc.

Wasmanden 018772Wasmanden 016788

Maar wat bedoel je precies met stapelbaar?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  VeryCherry di 12 jun 2012 - 9:15

Ik heb maar 1 wasmand, witte/lichtgekleurde was heb ik toch niet laughcry
Wasmanden Antonius-waszak-met-standaard__0108822_PE264709_S4
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx di 12 jun 2012 - 9:17

Dat ze boven op elkaar kunnen staan en je er dan nog iets in kan doen Wink badkamer is niet zo groot. Die van smikkell hebben ze op mijn werk haha en ziet er alsnog slordig uit de badkamer is echt klein en niet praktisch
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  VanillaRose di 12 jun 2012 - 9:34

Ik heb deze van de HEMA.

Wasmanden Luxe-opbergmand-39803004-big

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  Pompoen di 12 jun 2012 - 9:45

Kun je dan niet beter zo'n rek van de gamma kopen met van die kratjes er in met aan de voorkant een opening?

Edit: het heet een krattenrek nerd
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Sushi di 12 jun 2012 - 9:46

Wasmanden Img4dcbc84e419ec-wasmand

Deze heb ik. Ik weet alleen niet meer of ik nou de grote of de kleine heb gekozen...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Silver di 12 jun 2012 - 9:52

Wij hebben zo'n eerder genoemd krattenrek met 4 curverbakken er in. Verder nog 1 wasmand in de douche staan. Ruimte is wel een vereiste.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  TukTuk di 12 jun 2012 - 10:28

Ik heb 4 van dit soort tubtrugs:

Een witte voor de witte was
Een roze voor de gekleurde was
Een donker grijze voor de zwarte was
Een groene voor het ondergoed/sokken/handdoeken

Wasmanden Img
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 10:30

AngelNyn vind je dat niet onwijs rommelig? Die hebben wij voor de schone was, wat er nog gevouwen moet worden en ik vind het heel rommelig eruitzien omdat die manden open zijn :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 12 jun 2012 - 10:34

Pippa schreef:AngelNyn vind je dat niet onwijs rommelig? Die hebben wij voor de schone was, wat er nog gevouwen moet worden en ik vind het heel rommelig eruitzien omdat die manden open zijn Wasmanden 1270000679

Nee, maar scheelt misschien ook wel dat de wasmanden in een aparte kamer staan, waar verder alleen de droogrekken staan en een kast met de handdoeken en sokken.
Vind het juist enorm handig, hoef niet meer telkens een hele wasmand leeg te halen en te sorteren, als hij vol is pak je hem op, en gooit de inhoud in de wasmachine.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Jade di 12 jun 2012 - 10:46

Fairytale schreef:Dat ze boven op elkaar kunnen staan en je er dan nog iets in kan doen Wink badkamer is niet zo groot. Die van smikkell hebben ze op mijn werk haha en ziet er alsnog slordig uit de badkamer is echt klein en niet praktisch

Ik heb zulke manden! van Ikea! het voorste deel (bovenop) klapt nog open wanneer er een bovenop staat! ik zoek morgen even een plaatje, ben online op de telefoon.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Parisienne di 12 jun 2012 - 11:29

Fairytale schreef:Dat ze boven op elkaar kunnen staan en je er dan nog iets in kan doen Wink badkamer is niet zo groot. Die van smikkell hebben ze op mijn werk haha en ziet er alsnog slordig uit de badkamer is echt klein en niet praktisch
Ah, oke. Ja, die Curver wasmanden die ik heb kunnen zeker op elkaar staan. Maar om de was in de onderste wasmand te doen moet de bovenste er wel vanaf helaas Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ibbeltje di 12 jun 2012 - 18:39

Zoiets, maar dan langer en iets andere kleur en zonder pootjes. Hij heeft bij mij ook een binnen zak zeg maar of hoe noem je het.

Wasmanden Images?q=tbn:ANd9GcQIQJiXWQD8a7YkQmocJZeUlVhYQ8NeKiItDhMQNyOY9vO0fl_vUg
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Ooh La La! di 12 jun 2012 - 21:11

Wij hebben deze van HandedBy.
Alle kleuren was gaat hier in. Maar dit is vooral door ruimtegebrek.

Wasmanden 40397-groot

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  MissD di 12 jun 2012 - 21:17

Parisienne schreef:Ik heb deze twee wasmanden van Curver. De witte is voor de witte was, de donkere is voor de donkere en gekleurde was. Helaas snapt mijn vriend mijn zo goed bedachte concept nog niet.. Rolling Eyes Maargoed, ik ben er tevreden mee. Staat netjes, er kan genoeg in, etc.

Wasmanden 018772Wasmanden 016788

Maar wat bedoel je precies met stapelbaar?

Hier hetzelfde... oh en mijn man snapt het inderdaad ook niet... Doet de was of in de verkeerde mand of gooit het ervoor.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Rush di 12 jun 2012 - 21:25

Wij hebben in de kamer waar de kasten staan een mand van Ikea waar gewoon alle vieze was in komt. Bij de wasmachine staat 3 wasmanden, 1 voor handdoeken, sokken en ondergoed, 1 voor m`n vriend z`n werkkleding en 1 voor 'gewone' kleding.

Die eerste 2 kan ik gewoon zo in de machine kieperen en die laatste sorteer ik nog op donker, gekleurd en wit.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Jade di 12 jun 2012 - 21:59

Ik heb dus deze:

Wasmanden Sortera-afvalbak-met-deksel__37787_PE098086_S4

Deze heb je in 3 verschillende formaten. Ik heb 2 hoge en 1 lage. Je kunt ze stapelen en dan kunnen ze ook nog open! Ik had er een voor bonte was/witte was en 1 voor vaatdoekjes ed.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90076364/

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  loura di 12 jun 2012 - 22:10

Ik heb echt de meest simpele witte plastic wasmand die er is.. Ik heb er ook maar 1 en vanuit daar sorteer ik de was... Ik begrijp niet helemaal waarom je er meerdere moet hebben? Dan spaar je de was alleen maar meer op lijkt mij.. Als ik heb gewassen hang ik het meteen op of vouw het op na de droger dan is het weg. Waarom nog de schone was in een mand doen? Grappig dat iedereen toch zijn eigen maniertjes heeft.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Phileine di 12 jun 2012 - 22:11

Wasmanden Knodd-ton-met-deksel__07937_PE084662_S4
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 22:12

Jade schreef:Ik heb dus deze:

Wasmanden Sortera-afvalbak-met-deksel__37787_PE098086_S4

Deze heb je in 3 verschillende formaten. Ik heb 2 hoge en 1 lage. Je kunt ze stapelen en dan kunnen ze ook nog open! Ik had er een voor bonte was/witte was en 1 voor vaatdoekjes ed.

[url=http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90076364/
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90076364/[/quote[/url]]

Deze heb ik ook, ideaal! Ik heb er 4. 1 voor witte was, 1 voor zwarte, 1 lichtbonte en 1 donker bonte. Ik zou er eigenlijk nog 1 moeten hebben voor handdoeken en vaatdoekjes etc haha maar dan heb ik een hele muur met van de kratten straks.

Gast
Gast

Bericht  Jade di 12 jun 2012 - 22:40

loura schreef:Ik heb echt de meest simpele witte plastic wasmand die er is.. Ik heb er ook maar 1 en vanuit daar sorteer ik de was... Ik begrijp niet helemaal waarom je er meerdere moet hebben? Dan spaar je de was alleen maar meer op lijkt mij.. Als ik heb gewassen hang ik het meteen op of vouw het op na de droger dan is het weg. Waarom nog de schone was in een mand doen? Grappig dat iedereen toch zijn eigen maniertjes heeft.

Omdat ik de verschillende kleuren sowieso apart was. Zo hoef ik dus voor de wasmachine niet meer uit te sorteren (alleen lichtbond/donker) maar kan ik gewoon 1 box pakken.

Na het wassen gooi ik het vanuit de wasmachine in een wasmand en loop met de kleding in de wasmand naar het wasrek en hang het op. vanuit het wasrek vouw ik het meteen op en leg het weer in een wasmand. De wasmand neem ik mee door het huis (kledingkast, badkamer, keukenkastjes etc. zodat de was op de plek komt). Ik vind het niet handig om met alle losse was door het huis te lopen.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Rush di 12 jun 2012 - 22:41

loura schreef:Ik heb echt de meest simpele witte plastic wasmand die er is.. Ik heb er ook maar 1 en vanuit daar sorteer ik de was... Ik begrijp niet helemaal waarom je er meerdere moet hebben? Dan spaar je de was alleen maar meer op lijkt mij.. Als ik heb gewassen hang ik het meteen op of vouw het op na de droger dan is het weg. Waarom nog de schone was in een mand doen? Grappig dat iedereen toch zijn eigen maniertjes heeft.
Mijn vriend z`n was meurt naar koeienstront, olie en al het andere wat je in garages tegenkomt. Dat hoeft niet zo nodig tussen mijn BH's en nette shirtjes te liggen. Wasmanden 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Jade di 12 jun 2012 - 22:44

Rush schreef:
Mijn vriend z`n was meurt naar koeienstront, olie en al het andere wat je in garages tegenkomt. Dat hoeft niet zo nodig tussen mijn BH's en nette shirtjes te liggen. Wasmanden 1578173417

haha, mijn vriend z'n werkkleding gaat ook apart! Laughing

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud