Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!

+10
VeryCherry
Pussycat
Jeanette
Lindsya
Laced
Fearie
Beachgirl
smooch
Yzma
Lejow
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!! - Pagina 2 Empty Re: Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!

Bericht  SparklingEyes ma 29 nov 2010 - 1:09

CherrieLola schreef:Ik vond alleen haar auditie goed, nu erger ik me dood aan die mislukte poppenstem...

echt zo vreselijk... :S ik snap er niets van waarom mensen haar stemmetje zo leuk vinden. Misschien zoals iemand anders al zegt: uiterlijk en naam...

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!! - Pagina 2 Empty Re: Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!

Bericht  VeryCherry ma 29 nov 2010 - 1:25

Wat ik ook zo irritant vind is dat je haar voor elke zin een hap lucht hoort nemen, echt dodelijk voor een liedje...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!! - Pagina 2 Empty Re: Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!

Bericht  Bliss ma 29 nov 2010 - 6:25

Ik volg The Voice niet echt, zie heel af en toe een klein stukje en toevallig heb ik haar in de eerste ronde ofzo gezien. Vind die stem ook echt niet om aan te horen!! Het verbaast me dan ook dat ze er nog niet uit is!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!! - Pagina 2 Empty Re: Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:03

Ik vind het ook niks... En iedereen maar zeggen dat ze zo geweldig zingt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!! - Pagina 2 Empty Re: Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 6:12

Maar waar blijven dan de mensen die het wel goed vinden?
Ze gaat steeds met publiekstemmen door of ben ik gewoon zo onnozel dat ik daar nog steeds in geloof?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!! - Pagina 2 Empty Re: Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 6:23

Ik ben zo iemand die het wel heel mooi vind. Natuurlijk begrijp ik wel wat jullie bedoelen met haar lucht en het popperige, maar ik heb het idee dat er nog meer uit kan komen. Hoe ze Imagine deed, vond ik echt prachtig. Ze heeft iets klagerigs en tegelijkertijd dromerigs in haar stem dat mij raakt. Ik hoop dat ze zich nog gaat doorontwikkelen bij TVOH.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!! - Pagina 2 Empty Re: Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!

Bericht  Schaapke wo 1 dec 2010 - 3:49

Gloria schreef:Ik ben zo iemand die het wel heel mooi vind. Natuurlijk begrijp ik wel wat jullie bedoelen met haar lucht en het popperige, maar ik heb het idee dat er nog meer uit kan komen. Hoe ze Imagine deed, vond ik echt prachtig. Ze heeft iets klagerigs en tegelijkertijd dromerigs in haar stem dat mij raakt. Ik hoop dat ze zich nog gaat doorontwikkelen bij TVOH.
Ik vind 'r ook érg goed, alleen moet ik wel zeggen dat ze beter kan, tenminste dat vind ik. Check dit maar eens:
https://www.youtube.com/watch?v=Z3hwDf1oGpk
Ik vind dit zoveel beter dan wat ze nu laat horen in The Voice....

Zij zingt gewoon een bepaald genre, dat is het zelfde met Lenny, die moet je ook geen 'echt' pop liedje laten zingen, want daar maakt 'ie toch weer een reagge (?) versie van..

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!! - Pagina 2 Empty Re: Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!

Bericht  M_as wo 1 dec 2010 - 9:44

Ik vond haar eerste auditie goed en Imagine was ook nog wel aan te horen. Maar die van The Battle en afgelopen vrijdag...kreeg gewoon kippevel in negatieve zin.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!! - Pagina 2 Empty Re: Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 10:52

Ik vind haar niet zo goed.. Ik keek die auditie weer eens terug, waarin ze ook haar vriend voorstelt. Net ken en barbie :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!! - Pagina 2 Empty Re: Wat zingt Jennifer Ewbank toch verschikkelijk!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum