Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs)

+75
Tummy
Sea of Trees
JustMeDaan
Fearie
Caramba
Poubelle
sabje
Beachgirl
Arwyn
Sarah1985
Queen
Caro
Sushi
Zonnetje
Parisienne
bloemenmeisje
Snoes
Rose
Bubbelicious
Roodtomaatje
liqueje
sanne-84
Burn
Muurvlindertje
koNijntje
love
Printje
Japie
Shopelle
Sunshine
SarahKey
ladycat
Verona
JD
girli
SoGood
Puggle
Bolleke
Mierzoet
IlikeBali
Zwerver
Filoria
Yare
Champagne
Blond
Marsy28
Linda
Aagje!
Pannetoet
Blair
Nala
Bacio
Jeanette
SuperGrover
Discordia
Gympie
Poisongirl
boekenwurm83
Pepper
Lady4
Happinaz
Bazinga
Chocoholic
Benthe
Shy
Evalynn
Tyrael
Rush
Toet
TNMN
Rovine
mzcharlotte
Zora
Susan
SnowWhite
79 plaatsers

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 Empty Re: Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs)

Bericht  Roodtomaatje wo 7 nov 2012 - 22:06

Rose schreef:
Roodtomaatje schreef:
Ja dat heb ik dus ook! Deel 2 is er al wel in het engels (heb m als ebook) maar dat is wel echt omschakelen.
Dus ik denk dat ik toch maar wacht tot de nederlandse uit is. Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 1371890812

Deel 3 is er ook al in het engels Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 3079029344
Maar ik heb nog nooit een boek in het engels gelezen dus wacht toch maar gewoon op de nederlandse versie.
Ik wil wel eens proberen een boek in het engels te lezen maar dan lijkt een chicklit mij handiger.
Deel 2 toch maar in het engels gelezen Wink
Maar deel 3 kan ik echt nog niet vinden! Weet je zeker dat die al uit is?
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 Empty Re: Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs)

Bericht  Caro wo 7 nov 2012 - 23:05

Mag ik me ook aanmelden voor het ontvangen van het eboek?? Embarassed
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Rose wo 7 nov 2012 - 23:33

Roodtomaatje schreef:
Rose schreef:
Roodtomaatje schreef:
Ja dat heb ik dus ook! Deel 2 is er al wel in het engels (heb m als ebook) maar dat is wel echt omschakelen.
Dus ik denk dat ik toch maar wacht tot de nederlandse uit is. Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 1371890812

Deel 3 is er ook al in het engels Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 3079029344
Maar ik heb nog nooit een boek in het engels gelezen dus wacht toch maar gewoon op de nederlandse versie.
Ik wil wel eens proberen een boek in het engels te lezen maar dan lijkt een chicklit mij handiger.

Ik had hem op bol.com gezien maar nu staat erbij dat hij te reserveren is (03-01-2013) stond er eerst (nog) niet bij Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 878948377
http://www.bol.com/nl/p/entwined-with-you/9200000005214037/

Was het wat te doen om het in het engels te lezen?
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Roodtomaatje do 8 nov 2012 - 0:25

Caro schreef:Mag ik me ook aanmelden voor het ontvangen van het eboek?? Embarassed
Als je het tegen mij hebt, pm je mailadres maar! smile
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Roodtomaatje do 8 nov 2012 - 0:26

Rose schreef:
Roodtomaatje schreef:
Rose schreef:
Roodtomaatje schreef:

Ik had hem op bol.com gezien maar nu staat erbij dat hij te reserveren is (03-01-2013) stond er eerst (nog) niet bij Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 878948377
http://www.bol.com/nl/p/entwined-with-you/9200000005214037/

Was het wat te doen om het in het engels te lezen?
Ja dat had ik dus ook gezien. Jammer!
Engels viel me niet tegen, na het eerste hoofdstuk was ik er wel aan gewend!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 8:28

Sushi schreef:
Muurvlindertje schreef:Ik vind het fascinerende boeken Laughing , maar bepaalde dingen heel irritant:

- Holy shit
- mijn innerlijke godin maakte een sprongetje
- niet op je lip bijten
- niet met je ogen rollen (wtf is dat???????????)

En 'whoa' vind ik ook irritant. Maar dat zegt ze gelukkig niet heel vaak.
En Holy shit.

Gast
Gast

Bericht  Queen do 8 nov 2012 - 22:34

Wie moet ik pm-en voor de boekenmail? nerd
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Sarah1985 do 8 nov 2012 - 23:22

Queen schreef:Wie moet ik pm-en voor de boekenmail? Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 827601

In het ebook topic staat wie je ervoor moet mailen. Meende babydoll en nog iemand
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn zo 11 nov 2012 - 2:26

Ik ben nu al een aantal weken bezig in deel 1, maar kom er niet echt door..
De schrijfstijl spreekt me echt niet aan (mijn onderbewustzijn, mijn innerlijke godin..) en vooral de seksscènes vind ik zo overdreven.. Klaarkomen omdat hij met je borsten speelt en continu dat geschreeuw..
Ik kan steeds echt niet meer dan 10 bladzijdes lezen, dan ben ik er wel weer zat van.. Rolling Eyes
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Beachgirl ma 12 nov 2012 - 10:58

Deel 1 uit. Wat een k*t einde!!! Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 1270000679
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  sabje di 13 nov 2012 - 1:16

Beachgirl_24 schreef:Deel 1 uit. Wat een k*t einde!!! Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 1270000679

Echt he!
Ik had deel 1 gisteravond uitgelezen. Ben meteen in deel 2 begonnen om te kijken hoe het verder zou gaan. Ben nu ook al weer erg ver. Had niet verwacht dat ik het mooie boeken zou vinden.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Beachgirl di 13 nov 2012 - 6:05

sabje schreef:
Beachgirl_24 schreef:Deel 1 uit. Wat een k*t einde!!! Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs) - Pagina 14 1270000679

Echt he!
Ik had deel 1 gisteravond uitgelezen. Ben meteen in deel 2 begonnen om te kijken hoe het verder zou gaan. Ben nu ook al weer erg ver. Had niet verwacht dat ik het mooie boeken zou vinden.

Heb deel 2 helaas niet dus moet nog ff geduld hebben... ga hem snel kopen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Poubelle di 13 nov 2012 - 6:16

Ik heb vorige week deel 1 gelezen en afgelopen weekend deel 2 en 3 uitgelezen.
De eerste 2 delen vond ik nog wel ok qua verhaal, maar in deel 3 vond ik sommige dingen wel erg vergezocht.
Ik heb de boeken gelezen, vond ze wel ok maar zal ze niet vaker lezen.
Wel ergerde ik me kapot aan die Ana, wat een irritante chick is dat. 22 en zich vaak gedragen alsof ze 16 is.
Ook die sexscène's sloeg ik vaak over in de latere delen. het was een beetje teveel van hetzelfde allemaal.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Caramba di 13 nov 2012 - 6:32

Ik vraag ze voor mijn verjaardag. Maar kan niet zolang wachten. Iedere keer wanneer ik langs de boekenwinkel loop denk ik, zal ik ze nu halen of toch wachten tot mijn verjaardag? Moeilijk, haha.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Fearie wo 24 jul 2013 - 20:05

Ik heb de boeken ook gelezdn, vrijdagavond begonnen en gisteravond de laatste pagina's uitgelezen. T waren geen literaire hoogstandjes, maar leest lekker weg. Maar wat nu haha. Iemand nog leuke tips in hetzelfde genre?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Susan wo 24 jul 2013 - 20:10

Ja, Muren van glas van Marique Maas, dat is net zoiets.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Jeanette wo 24 jul 2013 - 20:25

Sylvia Day heeft ook een serie.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  JustMeDaan wo 24 jul 2013 - 23:24

Crossfire 1 en 2. Zelfde idee.
Die zijn van Sylvia day dus haha.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Sea of Trees do 25 jul 2013 - 1:00

De overgave van Floor schijnt ook een goed boek te zijn, zoiets als 50 shades. Maar dan moet je ook wel van eh BDSM houden denk ik angel
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Susan do 25 jul 2013 - 1:55

Muren van glas is niet echt over BDSM, meer over (licht) exhibitionisme. Maar eerlijk gezegd vond ik het een vrij stom boek (het eerste deel dan, de rest is nog niet verschenen).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Tummy do 25 jul 2013 - 2:07

Arwyn schreef:Ik ben nu al een aantal weken bezig in deel 1, maar kom er niet echt door..
De schrijfstijl spreekt me echt niet aan (mijn onderbewustzijn, mijn innerlijke godin..) en vooral de seksscènes vind ik zo overdreven.. Klaarkomen omdat hij met je borsten speelt en continu dat geschreeuw..
Ik kan steeds echt niet meer dan 10 bladzijdes lezen, dan ben ik er wel weer zat van.. Rolling Eyes

+1
Heb de trilogie hier liggen, maar kom al niet door deel 1 heen. Dus als iemand interesse heeft...
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  _Femme do 25 jul 2013 - 2:40

Tummy schreef:

+1
Heb de trilogie hier liggen, maar kom al niet door deel 1 heen. Dus als iemand interesse heeft...

Ik heb wel interesse maar ik weet niet in hoeverre je aanbod serieus is en hoeveel je er dan voor wilt hebben smile 

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Tummy do 25 jul 2013 - 3:33

_Femme schreef:
Tummy schreef:

+1

Ik heb wel interesse maar ik weet niet in hoeverre je aanbod serieus is en hoeveel je er dan voor wilt hebben smile 

Ik stuur je even een pm!
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  Razz do 25 jul 2013 - 6:13

Ik ben al een half jaar in het tweede boek bezig. Net iets over de helft geloof ik. Iedere keer lees ik 2 blz en heb ik er gewoon even genoeg van. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het afloopt..

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  rianne287 do 25 jul 2013 - 6:18

deel 1 en 2 best makkelijk uitgelezen..maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om deel 3 nog te lezen haha
Ben er wel klaar mee..
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: