Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs)
+75
Tummy
Sea of Trees
JustMeDaan
Fearie
Caramba
Poubelle
sabje
Beachgirl
Arwyn
Sarah1985
Queen
Caro
Sushi
Zonnetje
Parisienne
bloemenmeisje
Snoes
Rose
Bubbelicious
Roodtomaatje
liqueje
sanne-84
Burn
Muurvlindertje
koNijntje
love
Printje
Japie
Shopelle
Sunshine
SarahKey
ladycat
Verona
JD
girli
SoGood
Puggle
Bolleke
Mierzoet
IlikeBali
Zwerver
Filoria
Yare
Champagne
Blond
Marsy28
Linda
Aagje!
Pannetoet
Blair
Nala
Bacio
Jeanette
SuperGrover
Discordia
Gympie
Poisongirl
boekenwurm83
Pepper
Lady4
Happinaz
Bazinga
Chocoholic
Benthe
Shy
Evalynn
Tyrael
Rush
Toet
TNMN
Rovine
mzcharlotte
Zora
Susan
SnowWhite
79 plaatsers
Pagina 13 van 15
Pagina 13 van 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Re: Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs)
Ik heb me tijdens het boek ook vaak afgevraagd wat ik zou doen in Ana's situatie. Natuurlijk zijn er momenten waarop ik zou denken: "Tr*t, doe niet zo dom, ga weg! Laat je niet bespelen!" maar als ik dan verder lees zie je zijn kwetsbare kant en zijn gedachten achter zijn gedrag. Dat vind ik dan weer zo aandoenlijk, dat ik hem de rest weer zou vergeven. Achter die dominante man schuilt in mijn ogen een goede, lieve man.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb alle drie de delen gelezen. En ik vind het echt een goed verhaallijn inzitten. Ik ga ze binnenkort echt weer opnieuw lezen
Gast- Gast
Zo denk ik er inderdaad ook wel over. Al zou ik het wel heel moeilijk blijven vinden als iemand me zo hard controleert, ook al is het allemaal heel goed bedoeld.Parisienne schreef:Ik heb me tijdens het boek ook vaak afgevraagd wat ik zou doen in Ana's situatie. Natuurlijk zijn er momenten waarop ik zou denken: "Tr*t, doe niet zo dom, ga weg! Laat je niet bespelen!" maar als ik dan verder lees zie je zijn kwetsbare kant en zijn gedachten achter zijn gedrag. Dat vind ik dan weer zo aandoenlijk, dat ik hem de rest weer zou vergeven. Achter die dominante man schuilt in mijn ogen een goede, lieve man.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
ik vroeg me af of deze boekenreeks wel wat voor mij was, maar man wat verslavend is deel 1!
ik heb 'm nu na een paar dagen bijna uit en kan niet wachten om in deel 2 te beginnen.. (beetje jammer, dat ik deze ga lenen en op z'n vroegst vrijdag pas heb)
ik moet zeggen dat ik best sympathie voel voor grey en ik vind het knap dat hij zoveel voor ana doet (of laat eigenlijk), ik denk niet dat het écht een slechte man is.
ik ben heel benieuwd naar zijn achtergrond, wat hem heeft gemaakt tot wie hij is, maar ik denk dat dat in de volgende delen nog wel aan bod zal komen..
ik heb 'm nu na een paar dagen bijna uit en kan niet wachten om in deel 2 te beginnen.. (beetje jammer, dat ik deze ga lenen en op z'n vroegst vrijdag pas heb)
ik moet zeggen dat ik best sympathie voel voor grey en ik vind het knap dat hij zoveel voor ana doet (of laat eigenlijk), ik denk niet dat het écht een slechte man is.
ik ben heel benieuwd naar zijn achtergrond, wat hem heeft gemaakt tot wie hij is, maar ik denk dat dat in de volgende delen nog wel aan bod zal komen..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik vind het fascinerende boeken , maar bepaalde dingen heel irritant:
- Holy shit
- mijn innerlijke godin maakte een sprongetje
- niet op je lip bijten
- niet met je ogen rollen (wtf is dat???????????)
- Holy shit
- niet op je lip bijten
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Ik heb deel 1 en 2 samen in 3 dagen uitgelezen,, ik vind het een leuke verhaal lijn! Soms wel even wat raar of iets, maar ach, daar lees ik wel overheen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pff ik kom erjuistniet doorheen... Ben opde helft van 1e deel en hebdaar al eenmaand over gedaan
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Lees het samen met mijn vriend.
We zijn allebei niet zo van lezen maar ik kreeg deel 1 mee van een vriendin toen we op vakantie zijn gegaan.
Nu deel 2 samen gelezen.
En we zijn erg nieuwsgierig naar deel 3.
Vind het een leuk en spannend boek.
Sommige dingen vallen wel erg in herhaling waar ik me wel aan erger.
Maar dat neem ik voor lief.
Een vriendin van me was er zeer aan verslaafd.
Na dat ze de boeken uit had gelezen baalde ze er zelfs een beetje van
We zijn allebei niet zo van lezen maar ik kreeg deel 1 mee van een vriendin toen we op vakantie zijn gegaan.
Nu deel 2 samen gelezen.
En we zijn erg nieuwsgierig naar deel 3.
Vind het een leuk en spannend boek.
Sommige dingen vallen wel erg in herhaling waar ik me wel aan erger.
Maar dat neem ik voor lief.
Een vriendin van me was er zeer aan verslaafd.
Na dat ze de boeken uit had gelezen baalde ze er zelfs een beetje van
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
Beachgirl_24 schreef:mzcharlotte schreef:Beachgirl_24 schreef:Zelda schreef:Matt Bomer heeft trouwens gezegd dat het hem super zou lijken om Grey te spelen, alleen hij wilde eerst nog het boek helemaal lezen en zich erin verdiepen.
Ik vind Matt Bomer errug leuk maar niet voor 50 shades of grey.... Had ie hetero geweest dan wel maar nu vind ik t niet geloofwaardig.
Het is toch zijn beroep om het geloofwaardig te maken? Andersom spelen er toch ook genoeg hetero mannen homo's in films en series? Ik zie het probleem niet
Klopt wel, maar ondanks dat zag ik hem in Magic Mike ook echt als homo haha... Maarja soms kun je dingen beter niet weten misschien.
Er gaan ook geruchten over Justin Bieber als hoofrolspeler . Geef dan maar Matt Bomer. Justin Bieber zie ik echt niet als een zakkenman,aantrekkelijke,mysterieuze,sexgod
liqueje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11
Ik heb dit weekend het boek Verslaafd aan jou (Crossfire trilogie deel 1) van Sylvia Day gelezen, aangezien dit werd omschreven als het perfecte boek voor alle liefhebbers van Vijftig tinten.
En ik moet zeggen, deze is ook erg leuk! Qua schrijfstijl beter dan vijftig tinten, maar qua seks misschien wel wat heftiger, niet in de trant van SM ofzo, maar hoe de seks beschreven is. Die is nogal eh gedetailleerd haha.
Maar al met al leuk boek! Nu wachten op deel 2, die komt halverwege november uit in het Nederlands.
Beschrijving van bol.com:
Gideon Cross en Eva Tramell dragen beiden een beschadigd verleden met zich mee, maar hun passie en lust zijn even bedwelmend als gevaarlijk...
Hij was oogverblindend, briljant, grillig en opwindend. Ik had me nog nooit tot iets of iemand zo aangetrokken gevoeld. Ik hunkerde naar zijn aanraking alsof ik aan hem verslaafd was, ook al wist ik dat mijn verdediging daar zwakker van werd. Ik was bezoedeld, beschadigd, maar hij wist zonder enige moeite bij mij de juiste snaar te raken.
Gideon had zijn eigen demonen. Zijn liefde liet me niet meer los, maar het gevaar bleef dat we door ons gekwelde verleden uit elkaar gerukt zouden worden.
Intens, duister en sensueel – Verslaafd aan jou neemt je mee naar de uiterste grenzen van obsessie… en daar voorbij. Het is het perfecte boek voor alle liefhebbers van Vijftig tinten grijs van E.L. James.
En ik moet zeggen, deze is ook erg leuk! Qua schrijfstijl beter dan vijftig tinten, maar qua seks misschien wel wat heftiger, niet in de trant van SM ofzo, maar hoe de seks beschreven is. Die is nogal eh gedetailleerd haha.
Maar al met al leuk boek! Nu wachten op deel 2, die komt halverwege november uit in het Nederlands.
Gideon Cross en Eva Tramell dragen beiden een beschadigd verleden met zich mee, maar hun passie en lust zijn even bedwelmend als gevaarlijk...
Hij was oogverblindend, briljant, grillig en opwindend. Ik had me nog nooit tot iets of iemand zo aangetrokken gevoeld. Ik hunkerde naar zijn aanraking alsof ik aan hem verslaafd was, ook al wist ik dat mijn verdediging daar zwakker van werd. Ik was bezoedeld, beschadigd, maar hij wist zonder enige moeite bij mij de juiste snaar te raken.
Gideon had zijn eigen demonen. Zijn liefde liet me niet meer los, maar het gevaar bleef dat we door ons gekwelde verleden uit elkaar gerukt zouden worden.
Intens, duister en sensueel – Verslaafd aan jou neemt je mee naar de uiterste grenzen van obsessie… en daar voorbij. Het is het perfecte boek voor alle liefhebbers van Vijftig tinten grijs van E.L. James.
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Ik heb voor diegene die dat willen alle drie de delen voor de ebook/e-reader/tablet/ipad etcetc. Kan je dan gewoon slepen naar je bibliotheek, en heb de drie delen voor niks Stuur maar een pm met je emaildres!
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nu bijna op het eind van boek 2 en ik vind de verhaallijn erg veel lijken op die van twilight. Natuurlijk niet precies maar in grote lijnen zeker wel.
Ik vind twilight wel een stuk beter
Ik vind twilight wel een stuk beter
Gast- Gast
Roodtomaatje schreef:Ik heb dit weekend het boek Verslaafd aan jou (Crossfire trilogie deel 1) van Sylvia Day gelezen, aangezien dit werd omschreven als het perfecte boek voor alle liefhebbers van Vijftig tinten.
Toevallig heb ik dit boek ook van het weekend gelezen! Vind het net als 50 tinten ook een leuk boek en leest lekker weg.
Baal er stiekem een beetje van dat ik nog even moet wachten of deel 2 (en dan deel 3) aangezien ik het leuk vind om alles in 1 keer achter elkaar aan te lezen
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Ja dat heb ik dus ook! Deel 2 is er al wel in het engels (heb m als ebook) maar dat is wel echt omschakelen.Rose schreef:Toevallig heb ik dit boek ook van het weekend gelezen! Vind het net als 50 tinten ook een leuk boek en leest lekker weg.
Baal er stiekem een beetje van dat ik nog even moet wachten of deel 2 (en dan deel 3) aangezien ik het leuk vind om alles in 1 keer achter elkaar aan te lezen
Dus ik denk dat ik toch maar wacht tot de nederlandse uit is.
Roodtomaatje schreef:
Ja dat heb ik dus ook! Deel 2 is er al wel in het engels (heb m als ebook) maar dat is wel echt omschakelen.
Dus ik denk dat ik toch maar wacht tot de nederlandse uit is.
Deel 3 is er ook al in het engels
Maar ik heb nog nooit een boek in het engels gelezen dus wacht toch maar gewoon op de nederlandse versie.
Ik wil wel eens proberen een boek in het engels te lezen maar dan lijkt een chicklit mij handiger.
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Oh, dit lijkt me ook wel een leuk boek. Ga ik zeker onthouden, maar ik wacht tot ze sowieso alledrie uitzien, ik vind het niet leuk om te moeten wachten op een boekRoodtomaatje schreef:Ik heb dit weekend het boek Verslaafd aan jou (Crossfire trilogie deel 1) van Sylvia Day gelezen, aangezien dit werd omschreven als het perfecte boek voor alle liefhebbers van Vijftig tinten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ook ik heb toevallig vorige week het boek Verslaafd aan jou gelezen. Leest heerlijk weg en vind hem gemakkelijker lezen als Vijftig tinten grijs. Nu nog wachten op deel 2......
bloemenmeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 56
Registratiedatum : 31-01-11
Iemand die Verslaafd aan jou toevallig als e-book heeft en die door wil/kan sturen?
Parisienne- Ratel
Pm je mailadres maar!Parisienne schreef:Iemand die Verslaafd aan jou toevallig als e-book heeft en die door wil/kan sturen?
Roodtomaatje schreef:Pm je mailadres maar!Parisienne schreef:Iemand die Verslaafd aan jou toevallig als e-book heeft en die door wil/kan sturen?
Zou je hem ook naar mij willen mailen?
Gast- Gast
Je hebt PM Roodtomaatje
Parisienne- Ratel
Hij staat ook op de boekenmail trouwens, daar heb ik hem ook vandaan!
Reva, ik ga even kijken of ik je e-mail nog heb!
Roodtomaatje schreef:Hij staat ook op de boekenmail trouwens, daar heb ik hem ook vandaan!
Boekenmail? Wat is dat?
Gast- Gast
Reva schreef:Roodtomaatje schreef:Pm je mailadres maar!Parisienne schreef:Iemand die Verslaafd aan jou toevallig als e-book heeft en die door wil/kan sturen?
Zou je hem ook naar mij willen mailen?
Ik zou 'm ook graag willen. Ik pm je even mijn emailadres. Wacht, ik zie nu dat ie ook in de boekenmail staat. Ik ga 'm daar wel uithalen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Muurvlindertje schreef:Ik vind het fascinerende boeken , maar bepaalde dingen heel irritant:
- Holy shit
- niet op je lip bijten
En 'whoa' vind ik ook irritant. Maar dat zegt ze gelukkig niet heel vaak.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Pagina 13 van 15 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15
Soortgelijke onderwerpen
» Fifty Shades of Grey film
» Boekbespreking 'Vijftig tinten grijs - James E.L.' boek aug.
» Wat draai jij op dit moment grijs? Muziektips!
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» grey's anatomy
» Boekbespreking 'Vijftig tinten grijs - James E.L.' boek aug.
» Wat draai jij op dit moment grijs? Muziektips!
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» grey's anatomy
Pagina 13 van 15
Permissies van dit forum: