Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs)
+75
Tummy
Sea of Trees
JustMeDaan
Fearie
Caramba
Poubelle
sabje
Beachgirl
Arwyn
Sarah1985
Queen
Caro
Sushi
Zonnetje
Parisienne
bloemenmeisje
Snoes
Rose
Bubbelicious
Roodtomaatje
liqueje
sanne-84
Burn
Muurvlindertje
koNijntje
love
Printje
Japie
Shopelle
Sunshine
SarahKey
ladycat
Verona
JD
girli
SoGood
Puggle
Bolleke
Mierzoet
IlikeBali
Zwerver
Filoria
Yare
Champagne
Blond
Marsy28
Linda
Aagje!
Pannetoet
Blair
Nala
Bacio
Jeanette
SuperGrover
Discordia
Gympie
Poisongirl
boekenwurm83
Pepper
Lady4
Happinaz
Bazinga
Chocoholic
Benthe
Shy
Evalynn
Tyrael
Rush
Toet
TNMN
Rovine
mzcharlotte
Zora
Susan
SnowWhite
79 plaatsers
Pagina 5 van 15
Pagina 5 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
Re: Fifty shades of Grey (Vijftig tinten grijs)
Caro schreef:Heeft iemand deze boeken ook als e-book toevallig voor mij? *kijkt heel lief en onschuldig nu*...
ik heb ze als epub.
Luce tsja net wat jij zegt...mee eens
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Ow heb deze boeken ook zien liggen en ben stiekem ook benieuwd. Uhm als er mensen zijn die de boeken willen doorverkopen, wil ik ze best overkopen als dat mag en kan.
Gast- Gast
Poisongirl schreef:Caro schreef:Heeft iemand deze boeken ook als e-book toevallig voor mij? *kijkt heel lief en onschuldig nu*...
ik heb ze als epub.
Zou jij zo lief willen zijn die mij te mailen? Lijkt me wel leuk voor op vakantie
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik heb op vakantie bijna alle Engelsen met dit boek in hun handen gezien waardoor ik er toch wel erg nieuwsgierig naar werd. Besteld en vandaag binnen gekregen dus binnenkort ook maar eens lezen.
Gast- Gast
Me too!Dropdraakje schreef:Ow heb deze boeken ook zien liggen en ben stiekem ook benieuwd. Uhm als er mensen zijn die de boeken willen doorverkopen, wil ik ze best overkopen als dat mag en kan.
Gast- Gast
tuurlijk wil ik dat. Pm je mailadres maar.Caro schreef:Poisongirl schreef:Caro schreef:Heeft iemand deze boeken ook als e-book toevallig voor mij? *kijkt heel lief en onschuldig nu*...
ik heb ze als epub.
Zou jivj zo lief willen zijn die mij te mailen? Lijkt me wel leuk voor op vakantie
Kom er net achter dat ik deel 3 niet heb. Wie wil me die mailen?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ik heb ze alledrie als E-books. Je moet me maar even je mail adres sturen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het wel een heerlijk boek! Niet echt een hoogstandje eerder simpel, maar wel een boek waarvan ik echt perse door wilde lezen. Het was boeiend omdat je wilt weten wat er nou echt in die Grey om gaat en het waarom. Ook intrigerend om te lezen hoe Ana met haar gevoelens en verstand worstelt. Het boek is spannend en meeslepend. Ik had het boek in 2 dagen uit. Ik ben nu bezig in deel 2.
Ik vind het toch bijzonder hoe snel die vrouw klaar komt. Hij kijkt haar aan en ze bereikt al haar hoogtepunt. Toch best knap.
Gast- Gast
Ik vond deel 1 ook wel het meest boeiende deel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier sluit ik me volledig bij aan!Jeanette schreef:Ik vind het wel een heerlijk boek! Niet echt een hoogstandje eerder simpel, maar wel een boek waarvan ik echt perse door wilde lezen. Het was boeiend omdat je wilt weten wat er nou echt in die Grey om gaat en het waarom. Ook intrigerend om te lezen hoe Ana met haar gevoelens en verstand worstelt. Het boek is spannend en meeslepend. Ik had het boek in 2 dagen uit. Ik ben nu bezig in deel 2.
Ik heb ondertussen nu alle drie de boeken gelezen en ik vind het echt een hele leuke trilogie.
Oke het is geen literatuur, maar het leest wel lekker en ik vind het onderwerp ook wel boeiend!
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Nu dus met deel 2 bezig en moet zeggen dat ik die nog eigenlijk nog leuker vind dan deel 1.
Alle drie de boeken zijn te koop voor 25 euro op bol.com. Als je ze los koopt zijn ze 9 euro per stuk.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Klopt ja, ik denk dat ik ze binnenkort wel ga bestellen.Bacio schreef:Alle drie de boeken zijn te koop voor 25 euro op bol.com. Als je ze los koopt zijn ze 9 euro per stuk.
Gast- Gast
Veel goedkoper zullen ze in ieder geval niet worden
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bacio schreef:Alle drie de boeken zijn te koop voor 25 euro op bol.com. Als je ze los koopt zijn ze 9 euro per stuk.
Ja maar wel enkel de Engelse versie geloof ik.
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Nala schreef:Bacio schreef:Alle drie de boeken zijn te koop voor 25 euro op bol.com. Als je ze los koopt zijn ze 9 euro per stuk.
Ja maar wel enkel de Engelse versie geloof ik.
Geen 9 euro, €15,00, in het engels zijn ze idd €9,00. Heb ze zelf ook alle 3 op ereader en toevallig kreeg ik het 1e deel als boek kado, ben er nog niet aan begonnen maar hoor wel van al mn vriendinnen dat ze dol op de boeken zijn.
@ Zelda, ik kan ze ook in epub (ebook) versie naar je sturen, je kan ze op je iphone ook lezen met de iBooks app.
Laatst aangepast door Babydoll op zo 29 jul 2012 - 9:35; in totaal 1 keer bewerkt
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik heb ze nu alle3 op mijn iphone staan en lees het daar vanaf. Ben nu bezig met deel 2. Die is inderdaad aanzienlijk leuker dan deel 1 vind ik: meer verhaallijn, minder sex.
Gast- Gast
Je leest in het tweede boek inderdaad wel meer achtergrondinformatie over Christian Grey, maar het verhaal rondom hun relatie en de twijfels of ze er wel of niet voor moet gaan vind ik in deel twee en drie totaal niet meer spannend.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb door de hype te veel verwacht denk ik. Heb het boek vorig week na een aantal hoofdstukken weggelegd en nog niet de drang gehad om verder te lezen. De grote heisa snap ik niet zo, vind het niet bijster sterk.
Hiervoor heb ik Bezeten van mij - Nicci French gelezen, daar was ik echt door geboeid, maar hier ben ik niet echt door impressed.
Hiervoor heb ik Bezeten van mij - Nicci French gelezen, daar was ik echt door geboeid, maar hier ben ik niet echt door impressed.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Rose schreef:Zelda schreef:Ja logisch toch, de hoofdpersoon heet Grey met z'n achternaam dat past dus ook beter in de titel.Rose schreef:Oh ja, was nog iets vergeten te zeggen...
Ik vind de Engelse titel er veel beter bij passen dan de Nederlandse!
Haha ja das waar, maar toch had ik voor een andere Nederlandse titel gekozen bijv. 50 kanten van Grey ofzo
Nee, ik neem aan dat de titel ook doelt op zijn ogen. Zoals zij steeds beschrijft wat voor tinten grijs zijn ogen in bepaalde situaties zijn. Het is dus eigenlijk niet te vertalen naar het Nederlands.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Dat soort dingen is altijd het grote probleem met het vertalen van slogans, titels, etc.Gympie schreef:Rose schreef:Zelda schreef:Ja logisch toch, de hoofdpersoon heet Grey met z'n achternaam dat past dus ook beter in de titel.Rose schreef:Oh ja, was nog iets vergeten te zeggen...
Ik vind de Engelse titel er veel beter bij passen dan de Nederlandse!
Haha ja das waar, maar toch had ik voor een andere Nederlandse titel gekozen bijv. 50 kanten van Grey ofzo
Nee, ik neem aan dat de titel ook doelt op zijn ogen. Zoals zij steeds beschrijft wat voor tinten grijs zijn ogen in bepaalde situaties zijn. Het is dus eigenlijk niet te vertalen naar het Nederlands.
On topic: ik had hier nog helemaal niets over gehoord, tot ik afgelopen zaterdag met een vriendin ging high tea'en en zij me erover vertelde. Zij heeft ze alle drie gelezen en zij zei dat ze het allemaal heel slecht geschreven/vertaald vond en dat ze met enige regelmaat seksscènes had overgeslagen, maar dat ze de verhaallijn wel boeiend vond. Ze neemt vanavond deel 1 voor me mee, dus dan ga ik er binnenkort eens aan beginnen. Ben wel benieuwd.
Gast- Gast
Ik ga dit boek niet lezen. Totale controle van iemand op je leven en je seksuele gevoelens is geen bal aan, en alleen maar heel traumatisch als het je echt is overkomen.
Gast- Gast
Ik vind dat je het wel heel eenzijdig bekijkt....ik snap wat je bedoelt, en het is inderdaad heel traumatisch voor iemand die zoiets helemaal niet wil. Maar sommige mensen hebben het nodig om zich zo te voelen, die willen dat, dat iemand de totale controle heeft. Die 2 dingen zijn totaal niet te vergelijken.Rood schreef:Ik ga dit boek niet lezen. Totale controle van iemand op je leven en je seksuele gevoelens is geen bal aan, en alleen maar heel traumatisch als het je echt is overkomen.
Gast- Gast
Ik kan me heel goed indenken dat zo'n boek moeilijk moet zijn om te lezen als je zelf iets dergelijks hebt ervaren, ook al is de ervaring in essentie niet helemaal hetzelfde. Het zal hoe dan ook herinneringen boven halen van eigen ervaringen, daarvoor maakt het echt niet uit dat de persoon in dit boek het zelf wil.Zelda schreef:Ik vind dat je het wel heel eenzijdig bekijkt....ik snap wat je bedoelt, en het is inderdaad heel traumatisch voor iemand die zoiets helemaal niet wil. Maar sommige mensen hebben het nodig om zich zo te voelen, die willen dat, dat iemand de totale controle heeft. Die 2 dingen zijn totaal niet te vergelijken.Rood schreef:Ik ga dit boek niet lezen. Totale controle van iemand op je leven en je seksuele gevoelens is geen bal aan, en alleen maar heel traumatisch als het je echt is overkomen.
Gast- Gast
Pagina 5 van 15 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Fifty Shades of Grey film
» Boekbespreking 'Vijftig tinten grijs - James E.L.' boek aug.
» Wat draai jij op dit moment grijs? Muziektips!
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» grey's anatomy
» Boekbespreking 'Vijftig tinten grijs - James E.L.' boek aug.
» Wat draai jij op dit moment grijs? Muziektips!
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» grey's anatomy
Pagina 5 van 15
Permissies van dit forum: