Babywalker
+17
teletascha
Fiwen
PapillonRose
Mida4you
Novalee
PiP
TukTuk
Linda
Parisienne
Annie24
Aagje!
Paper Crown
Floor
Annemie
Susan
mauwmauw
Steep
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Babywalker
Het is misschien geen babywalker maar mijn dochter is hier achter begonnen met lopen. Ze heeft hem gekregen op haar 1e verjaardag en toen kon ze nog niet los lopen. Dus ging ze hier achter lopen en ging prima. Deze loop wagen vindt ze nog steeds interessant en speelt er elke dag nog mee!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Novalee, ik weet het, hij is snel met tot nu toe alle dingen, als hij wat nieuws kan en wij zijn er net aan gewend (bijv. dat hij rondkruipt door de kamer of zelf kan gaan zitten) dan begint hij met het volgende (tussen zelf gaan zitten en zelf optrekken zat 2.5/3 weken).
Begrijp me niet verkeerd, het is echt leuk dat hij zoveel kan maar soms dodelijk vermoeiend want ik moet nu echt in rap tempo alles verzinnen wat we moeten doen wat je vaak bij wat grotere kindjes doet (traphekjes, stopcontactbeveiligers, slotjes voor deurtjes die hij constant open maakt, niks meer op de salontafel wat hij eraf kan trekken enzovoort enzovoort), heb niet echt tijd om te wennen zegmaar(en ik vind het best jammer dat de babytijd er zo wel heel erg snel doorheen gaat)
Begrijp me niet verkeerd, het is echt leuk dat hij zoveel kan maar soms dodelijk vermoeiend want ik moet nu echt in rap tempo alles verzinnen wat we moeten doen wat je vaak bij wat grotere kindjes doet (traphekjes, stopcontactbeveiligers, slotjes voor deurtjes die hij constant open maakt, niks meer op de salontafel wat hij eraf kan trekken enzovoort enzovoort), heb niet echt tijd om te wennen zegmaar
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een houten van Woezel en Pip, een een goedkopere plastic van de Action. Beiden gekregen en beiden veel gebruikt. Inmiddels staan ze nog in de woonkamer, maar ga ik ze denk ik binnenkort opruimen. Ze kijkt er niet veel meer naar om. Voor het lopen heeft ze ook geen hulp meer nodig, maar soms speelt ze nog wel met het speelgedeelte.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PiP schreef:+1 Alleen dan in de neutrale versie!Linda schreef:
Wij hebben deze voor onze dochter. Ze heeft er echt super veel mee gespeeld.
Het speelbord heeft de eerste periode in de box gestaan, daarna pas als loopwagen gaan gebruiken.
Deze hebben wij ook en J. speelt er nog steeds regelmatig mee. Hier dus echt een groot succes. Ze heeft hem vorig jaar begin mei gekregen, toen was ze een maand of 8. Eerst vooral met de knopjes gespeeld maar vanaf een jaar ging ze zich er aan optrekken en proberen om er stapjes achter te zetten.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben nooit echt een loopwagen gehad. Wel een poppenwagentje, maar die ging veel te snel. En ze heeft een cars loopautootje. Hier liep ze vanaf 9 maanden altijd rondjes rondom de salontafel en bank en in de box. Sinds een maand loopt ze goed los.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
D. had z'n houten loopkar met blokken er in.
D. heeft er veel mee gelopen en gespeeld. Ik heb hem gekocht toen ze z'n 9 maand was en tussen de 11 & 13 maand heeft ze er veel mee gelopen, daarna liep ze zelf.
D. heeft er veel mee gelopen en gespeeld. Ik heb hem gekocht toen ze z'n 9 maand was en tussen de 11 & 13 maand heeft ze er veel mee gelopen, daarna liep ze zelf.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Novalee schreef:On topic, wij willen ook die van V-tech kopen die Linda heeft maar dan in de neutrale versie. Al weet ik niet of het nodig is want Y. van Annie24 bewees hier dat onderstaand speelkleed ook best als loopkar gebruikt kan worden
Y. gebruikt alles als loop/duwkar, van stoeltjes tot opbergboxen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
hier een houten van woezel en pip.
Toen k kon zitten speelde hij er al veel mee, en nu loopt hij er al een tijdje mee door heet huis.
Een groot succes hier!
Toen k kon zitten speelde hij er al veel mee, en nu loopt hij er al een tijdje mee door heet huis.
Een groot succes hier!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb die van woezel en pip opgezocht, die ziet er leuk uit. wel prijzig.
Floor- Ratel
Oh, wij hebben ook zo eentje van die foto! Eens kijken hoe je dat speelding eraf kan halen. Louise is gek op lichtjes en muziekjes. We hebben het tafeltje van haar loopstoeltje er ook afgehaald zodat ze daarmee kan spelen. Haar knuffels boeien haar binnen de 5 minuten niet meer, dat muziekdingetje kan haar toch een halfuur boeien.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik heb die ene waar Parisienne een plaatje van heeft geplaatst en ik wil hem verkopen, dus bij interesse... . Ik word zelf helemaal gek van speelgoed dat bliepjes / lichtflitsen en muziekjes produceert, dus vandaar. We hebben ook een wat rustigere van merk onbekend en nog een houten, die gebruik ik dan voor de jongste.
@ Floor: Als dat zo doorgaat maakt 'ie voor zijn eerste verjaardagen radslagen en salto's.
@ Floor: Als dat zo doorgaat maakt 'ie voor zijn eerste verjaardagen radslagen en salto's.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
We hebben uiteindelijk de babywalker van v-tech gekocht. R is er helemaal blij mee haha!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
@tuinstoel, hahaha ik heb al gezegd, ik geef hem voor z'n 1ste verjaardag een driewieler dan kan hij meteen fietsen.
Floor- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: