Babywalker
+17
teletascha
Fiwen
PapillonRose
Mida4you
Novalee
PiP
TukTuk
Linda
Parisienne
Annie24
Aagje!
Paper Crown
Floor
Annemie
Susan
mauwmauw
Steep
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Babywalker
Ik ben me aan het oriënteren op een babywalker want R. die schuift alles over de vloer heen om maar te kunnen lopen. Wie heeft er een babywalker en welke heb je? Ben je er tevreden over of vond je het eigenlijk een nutteloze aankoop? Kon je kindje goed leren om er achter te lopen en denk je dat hij/zij het lopen zo goed onder de knie kreeg?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Babywalker
wij hebben er 1 van vtech van winnie the pooh,is opzich een leuk ding.Toen V nog niet los kon lopen heeft hij hier wel goed mee rond kunnen lopen.Nu kan hij goed los lopen en staat hij hier eigenlijk in de weg,van mij mag je hem voor een klein prijsje overnemen,als wilt natuurlijk,zal zo even een foto zoeken.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Bedoel je gewoon een loopwagen? Ezra had er eentje van Fisher-Price, een leeuwtje, en op de camping nog een ouderwetse houten duwkar met blokken erin. Toen hij zich begon op te trekken was het zomervakantie, dus de eerste weken was hij op de camping en daar kon hij al voorzichtig de kamer oversteken achter de blokkenkar, hij was toen 8/9 maanden. Thuis kon hij toen al heel goed achter zijn leeuwtje lopen. Verder liep hij heel veel aan de hand.
Yrsa had behalve bovengenoemde wagentjes nog een poppenwagen waar ze achter kon lopen, maar zij had niet zoveel behoefte om achter karretjes of aan de hand te lopen, ze kroop liever tot ze zelfstandig kon lopen. Uiteindelijk konden ze even snel lopen, Yrsa een dag voor haar eerste verjaardag en Ezra een week na zijn eerste verjaardag, ik denk dat het weinig uitmaakt of je een duwkar hebt of niet en dat kleintjes het meer zelf leuk vinden.
Yrsa had behalve bovengenoemde wagentjes nog een poppenwagen waar ze achter kon lopen, maar zij had niet zoveel behoefte om achter karretjes of aan de hand te lopen, ze kroop liever tot ze zelfstandig kon lopen. Uiteindelijk konden ze even snel lopen, Yrsa een dag voor haar eerste verjaardag en Ezra een week na zijn eerste verjaardag, ik denk dat het weinig uitmaakt of je een duwkar hebt of niet en dat kleintjes het meer zelf leuk vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben er ook 1 van winnie the pooh,maar mijn zoontje is er veels te groot voor,hij moet helemaal krom staan. Hij kan sinds een week lopen. (moet nog wel zijn handjes vasthouden.) Vraag me af of ef hogere zijn..deze is dus te laag.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
We hebben er een van Nijntje en een houten van Woezel en Pip.
Hij heeft het sinds een paar weken door en sjeest echt door de kamer.
Hij heeft het sinds een paar weken door en sjeest echt door de kamer.
Gast- Gast
Ik was me ook al aan het oriënteren. Lijkt me leuk voor als onze zoon.
Ik heb nog geen idee waar ik op moet letten.
Ik heb nog geen idee waar ik op moet letten.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het heel schattig als zo'n kleintje begint met stappen, maar die loopkarretjes he, waar ze dus achter moeten lopen.. wat als die nou wegglijdt? Dan vallen ze toch? Zo'n wagentje waar je ze inzet schijnt weer slecht te zijn voor de heupen, toch?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij hebben er 1 van Nijntje! Ze heeft hem veel gebruikt!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
2CKC2 schreef:Ik vind het heel schattig als zo'n kleintje begint met stappen, maar die loopkarretjes he, waar ze dus achter moeten lopen.. wat als die nou wegglijdt? Dan vallen ze toch? Zo'n wagentje waar je ze inzet schijnt weer slecht te zijn voor de heupen, toch?
Met vallen en opstaan leren ze lopen
En ook al kunnen ze lopen vallen ze ook vaak bloedneus, dik oog, blauwe plekken; alles komt voorbij
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:2CKC2 schreef:Ik vind het heel schattig als zo'n kleintje begint met stappen, maar die loopkarretjes he, waar ze dus achter moeten lopen.. wat als die nou wegglijdt? Dan vallen ze toch? Zo'n wagentje waar je ze inzet schijnt weer slecht te zijn voor de heupen, toch?
En ook al kunnen ze lopen vallen ze ook vaak bloedneus, dik oog, blauwe plekken; alles komt voorbij
Ik denk dat ik mijn kind straks een kussen ombind. En een helm op.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij hadden deze voor N.:
Ik vond het een prima ding om te leren lopen. Ze kon zich er goed aan optrekken zonder dat 'ie omkiepte. Daarnaast is het speelbord voorop eraf te halen, zodat ze daar ook los mee kunnen spelen.
Ik vond het een prima ding om te leren lopen. Ze kon zich er goed aan optrekken zonder dat 'ie omkiepte. Daarnaast is het speelbord voorop eraf te halen, zodat ze daar ook los mee kunnen spelen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
vanaf wanneer gebruikten jullie eigenlijk zo'n loopwagentje? pas als je kindje ook echt kon lopen (dus aan je 2 handen vasthoudend) of als een kindje al kan optrekken/gaan staan zelf maar nog niet echt kan lopen?
Floor- Ratel
2CKC2 schreef:Annie24 schreef:2CKC2 schreef:Ik vind het heel schattig als zo'n kleintje begint met stappen, maar die loopkarretjes he, waar ze dus achter moeten lopen.. wat als die nou wegglijdt? Dan vallen ze toch? Zo'n wagentje waar je ze inzet schijnt weer slecht te zijn voor de heupen, toch?
Ik denk dat ik mijn kind straks een kussen ombind. En een helm op.
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet snel heen ren als Y. gewoon valt. Meestal zeggen we gewoon iets van 'ow, ow, boem, gevallen...' Als hij echt hard valt (op de rand van de tafel ofzo) dan sta ik meteen naast 'm, maar anders eigenlijk niet.
Ik weet niet of het door bovenstaande komt, maar Y. is behoorlijk hard voor zichzelf en zal niet snel huilen. Hij huilt eerder omdat hij zijn zin niet krijgt dan omdat hij is gevallen
Annie24- Ratel
Floor schreef:vanaf wanneer gebruikten jullie eigenlijk zo'n loopwagentje? pas als je kindje ook echt kon lopen (dus aan je 2 handen vasthoudend) of als een kindje al kan optrekken/gaan staan zelf maar nog niet echt kan lopen?
Hier staat hij in de woonkamer vanaf 6 maanden. Toen kon Y. zich voortbewegen en wel al spelen met de speeltjes die er op zaten (hebben die van Vtech) Toen hij 10 maanden was, was ik in de keuken bezig en hoorde opeens een hoop herrie. Ik dacht dat hij dat ding een zet had gegeven, maar hij kwam vrolijk, alsof hij nooit anders gedaan had, opeens achter dat karretje naar me toe gelopen. (zie hem nog gaan met een big smile op z'n gezicht )
Annie24- Ratel
Wij hebben deze voor onze dochter. Ze heeft er echt super veel mee gespeeld.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
@ Susan; ja die bedoel ik inderdaad, het ligt er idd aan hoe je kindje er op reageerd. Maar hij zit nu zijn activity tafel vooruit te duwen en dat gaat wat lastig dus vandaar dat ik denk dat zo'n loopwagen wel wat voor hem is.
@Mauwmauw; waar woon je precies?
Ja precies, zo eentje van v-tech die vind ik heel leuk! En rollen ze makkelijk? Of moeten ze er wel tegen aan duwen?
Ja precies, zo eentje van v-tech die vind ik heel leuk! En rollen ze makkelijk? Of moeten ze er wel tegen aan duwen?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:@ Susan; ja die bedoel ik inderdaad, het ligt er idd aan hoe je kindje er op reageerd. Maar hij zit nu zijn activity tafel vooruit te duwen en dat gaat wat lastig dus vandaar dat ik denk dat zo'n loopwagen wel wat voor hem is.
Het dochtertje van een vriendin van me had er volgens mij ook een van Vtech en het probleem daarmee was dat het meer over de grond schoof dan rolde. De wieltjes draaiden dus niet heel soepel mee zeg maar.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
wij hadden een houten voor onze dochter, ze heeft er een korte tijd achter gelopen, maar heeft 'm wel hééél intensief gebruikt. Tussen de 12 en 14 maanden kon ze er zo ongeveer mee uit de voeten. Na de 14 maanden kon ze zo goed lopen dat ze er niet meer naar om keek, voor de 12 maanden kon ze 'm niet bij houden, ondanks dat ie best stroef liep.
Gast- Gast
Annie24 schreef:Floor schreef:vanaf wanneer gebruikten jullie eigenlijk zo'n loopwagentje? pas als je kindje ook echt kon lopen (dus aan je 2 handen vasthoudend) of als een kindje al kan optrekken/gaan staan zelf maar nog niet echt kan lopen?
Hier staat hij in de woonkamer vanaf 6 maanden. Toen kon Y. zich voortbewegen en wel al spelen met de speeltjes die er op zaten (hebben die van Vtech) Toen hij 10 maanden was, was ik in de keuken bezig en hoorde opeens een hoop herrie. Ik dacht dat hij dat ding een zet had gegeven, maar hij kwam vrolijk, alsof hij nooit anders gedaan had, opeens achter dat karretje naar me toe gelopen. (zie hem nog gaan met een big smile op z'n gezicht )
Dan zal ik eens gaan kijken voor zo'n loopwagentje. Onze zoon kan zelf gaan zitten en kan sinds deze week ook zelf gaan staan (zelf optrekken aan iets en dan staat hij een paar minuten) dus ik denk dat hij zoiets wel leuk zal vinden.
Floor- Ratel
+1 Alleen dan in de neutrale versie!Linda schreef:
Wij hebben deze voor onze dochter. Ze heeft er echt super veel mee gespeeld.
Het speelbord heeft de eerste periode in de box gestaan, daarna pas als loopwagen gaan gebruiken.
Laatst aangepast door PiP op ma 11 jun 2012 - 3:35; in totaal 2 keer bewerkt
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
AngelNyn schreef:Steep schreef:@ Susan; ja die bedoel ik inderdaad, het ligt er idd aan hoe je kindje er op reageerd. Maar hij zit nu zijn activity tafel vooruit te duwen en dat gaat wat lastig dus vandaar dat ik denk dat zo'n loopwagen wel wat voor hem is.
Het dochtertje van een vriendin van me had er volgens mij ook een van Vtech en het probleem daarmee was dat het meer over de grond schoof dan rolde. De wieltjes draaiden dus niet heel soepel mee zeg maar.
Die van ons schoof zeker niet, ja als ze hem vanaf de zijkant wou duwen .
Ze rollen ook best makkelijk, als je er tegen aan leunt, gaat hij er wel vandoor, ze hoeven er dus geen moeite voor te doen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Volgens mij is het normaal dat de wieltjes van zo'n duwkar niet soepel draaien, anders zou zo'n karretje, zoals CKC al zegt, wegglijden. Ze horen dus redelijk stroef en langzaam te rijden, je hoort er niet de kamer mee door te racen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Maar toch niet zo stroef dat grotendeel van de tijd dat er tegenaan geduwd werd, de wieltjes niet draaiden, maar dat ding wel door de kamer heen schoof? Het zal ook wel van het type vloer afhangen wat je hebt uiteraard. Maar de wieltjes waren zo stroef dat ze geen grip konden krijgen op de grond zeg maar.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Wat is jouw zoon snel! N. begint pas net bij het tijgeren naar dingen boven haar hoofd te grijpen (zo schattig om zo'n klein handje ineens boven de salontafel te zien verschijnen ). Optrekken, laat staan gaan staan ( ), is er echt nog niet bij!Floor schreef:Annie24 schreef:Floor schreef:vanaf wanneer gebruikten jullie eigenlijk zo'n loopwagentje? pas als je kindje ook echt kon lopen (dus aan je 2 handen vasthoudend) of als een kindje al kan optrekken/gaan staan zelf maar nog niet echt kan lopen?
Dan zal ik eens gaan kijken voor zo'n loopwagentje. Onze zoon kan zelf gaan zitten en kan sinds deze week ook zelf gaan staan (zelf optrekken aan iets en dan staat hij een paar minuten) dus ik denk dat hij zoiets wel leuk zal vinden.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
On topic, wij willen ook die van V-tech kopen die Linda heeft maar dan in de neutrale versie. Al weet ik niet of het nodig is want Y. van Annie24 bewees hier dat onderstaand speelkleed ook best als loopkar gebruikt kan worden
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: