Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwembad in tussen zwolle en amersfoort?

+6
loesje
SarahKey
Inge
Atelier Madame
Pien
duckie
10 plaatsers

Ga naar beneden

zwembad in tussen zwolle en amersfoort? Empty zwembad in tussen zwolle en amersfoort?

Bericht  duckie zo 10 jun 2012 - 10:11

we willen deze misschien lekker gaan zwemmen met A. maar nu zit ik een beetje te zoeken naar een leuk zwembad wat ook een leuk kinderbad heeft... nu is dat hier niet echt zo dus zoek ik ergens anders een leuk zwembad...

iemand tips? de eemhof heb ik al even gekeken maar dat vind ik nog al duur voor een middagje... ik weet dat A. er nog niet zoveel aan heeft maar die vind bijv een glijbaantje in het water helemaal leuk en dat hebben we hier niet eens dus vandaar dat ik even wat verder zoek
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwembad in tussen zwolle en amersfoort? Empty Re: zwembad in tussen zwolle en amersfoort?

Bericht  Pien zo 10 jun 2012 - 10:16

Wij gaan vrijwel altijd in Nunspeet zwemmen... Maar die zul je wel niet bedoelen.

Bospad in Putten schijnt wel leuk te zijn maar ben er nog nooit geweest. Wij gaan ook wel eens naar Calluna of de Sypel. Maar dat zijn gewoon echt eenvoudige zwembaden.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

zwembad in tussen zwolle en amersfoort? Empty Re: zwembad in tussen zwolle en amersfoort?

Bericht  duckie zo 10 jun 2012 - 10:19

hmm ik vind het hier nou niet echt bijzonder hahaha.... is harderwijk minder dan nunspeet?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Pien zo 10 jun 2012 - 10:31

Ja.. vind ik wel. Wij, en onze vriendengroep ook, gaan liever naar Nunspeet toe.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  duckie zo 10 jun 2012 - 10:33

oke ook op peuterbadje gezien?

heb nu in apeldoorn wat gevonden wat er ook leuk uitziet.... malkander
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame zo 10 jun 2012 - 10:35

Decenter heeft ook een leuk zwembad, de scheg oid uit m'n hoofd
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Pien zo 10 jun 2012 - 10:35

Ja.. ook daarop. 4kindjes van 10maanden tot 28maanden oud....

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  duckie zo 10 jun 2012 - 10:40

Atelier Madame schreef:Decenter heeft ook een leuk zwembad, de scheg oid uit m'n hoofd

oeh heb even fotos gekeken en dat ziet er erg mooi uit.... en dat is ook nog wel te doen. nog weer leuker als apeldoorn
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Inge zo 10 jun 2012 - 10:43

De scheg is idd leuk
Het zwembad in kampen heeft ook een leuk peutergedeelte! Ook afgeschermd met een hekje zodat kinders er niet zomaar uit kunnen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey zo 10 jun 2012 - 19:03

Wij gaan ook graag naar de brake in Nunspeet. Is wel prijzig, maar dan heb je wel wat.

Bospad in Putten is ook leuk, daar waren we een keer met heel mooi weer dus toen eigenlijk alleen buiten gezwommen en heel even binnen.
Ik heb alleen toen niet opgelet of het voor kinderen leuk is, maar het zwembad verder is leuk.

In Zwolle zelf heb je ook een zwembad, het hanzebad. Vermaakte we ons ook altijd goed.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  SarahKey zo 10 jun 2012 - 19:05

Inge schreef:De scheg is idd leuk
Het zwembad in kampen heeft ook een leuk peutergedeelte! Ook afgeschermd met een hekje zodat kinders er niet zomaar uit kunnen

Ah jeugdsentiment haha, in Kampen heb ik zwemlessen gehad. Is ook een leuk zwembad.

In Wezep zit een saaie, naja vinden wij dan. Daar gaan we niet zo snel heen al schijnt het water daar wel lekker warm te zijn voor een baby.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 19:11

De Scheg is idd erg leuk en kan je ook prima een middag vermaken.
Malkander in A'doorn is wel leuk maar meer om gewoon even een uurtje te zwemmen.

Gast
Gast

Bericht  loesje zo 10 jun 2012 - 19:13

zwembad oss is erg leuk voor kleine kinderen is daar speciaal op gericht.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  moepie zo 10 jun 2012 - 20:20

Kampen is leuk voor kleintjes, zoals al werd gezegd is het peuterbad helemaal afgeschermd, kinderen kunnen er niet zelf uit omdat er op een knop (die zit hoog aan de muur) gedrukt moet worden voordat het hekje open kan. Het peuterbad heeft glijbaantjes en wat sproeiertjes, klein laagje water.

Wezep is inderdaad wat saai, maar wij vermaken er ons best met onze dochter. Voor haar is het al gauw goed.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PiP zo 10 jun 2012 - 21:08

Lelystad!

Vind ik voor de kleintjes en ook de wat oudere kinderen veel leuker dan de Brake.

De Brake combineren we meestal met een familiebezoek, maar anders gaan we liever naar de Koploper in Lelystad.
Is ook net wat goedkoper dan de Brake.
http://www.de-koploper.nl/sporten/in-de-koploper/zwemmen/recreatief-zwemmen-jeugd-en-volwassenen/#&panel1-4

De Scheg is idd ook erg leuk, maar ik vind het wel wat ver. Dan zou ik er een uitje van maken.
Meestal bedenken wij tijdens het ontbijt op zondag dat we gaan zwemmen Very Happy

Laatst aangepast door PiP op zo 10 jun 2012 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PiP zo 10 jun 2012 - 21:09

loesje schreef:zwembad oss is erg leuk voor kleine kinderen is daar speciaal op gericht.
Laughing

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Inge zo 10 jun 2012 - 22:02

SarahKey schreef:
Inge schreef:De scheg is idd leuk

Ah jeugdsentiment haha, in Kampen heb ik zwemlessen gehad. Is ook een leuk zwembad.

In Wezep zit een saaie, naja vinden wij dan. Daar gaan we niet zo snel heen al schijnt het water daar wel lekker warm te zijn voor een baby.
Wezep is idd niet heel boeiend!
Water van peuterbadje is wel lekker warm
Gaan wel regelmatig in Wezep zwemmen voor het baantjes trekken en Turks stoombad :-p
Maarja hebben nog geen kids :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  SarahKey zo 10 jun 2012 - 22:07

De koploper in lelystad, ziet er leuk uit! We zien wel elke keer dat bord als we door lelystad heenrijden maar nog nooit geweest. Lelystad ligt alleen niet tussen zwolle en Apeldoorn Amersfoort, (las verkeerd) in Laughing

Inge: ja ik ging er ook altijd baantjes zwemmen met een vriendin. Was met de scooter prima te rijden. Maar ik ben al snel tevreden eigenlijk, een bubbelbad en een warm recratiebad en ik vermaak me wel. Maar mijn man is net een klein kind wbt zwembaden, die zie ik dan de hele middag niet als er glijbanen zijn Laughing En die in Wezep vond hij saai Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer zo 10 jun 2012 - 22:10

Snoepy87 schreef:De Scheg is idd erg leuk en kan je ook prima een middag vermaken.
Malkander in A'doorn is wel leuk maar meer om gewoon even een uurtje te zwemmen.
Ik vind Malkander wel erg leuk. Wij zijn er vaak een hele middag. Maar ik zou dan ook voor de Scheg gaan denk ik. Heb je een heel leuk peuterbad met zand enz.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  PiP zo 10 jun 2012 - 22:11

Niet ertussenin inderdaad, maar qua afstand (bijna) hetzelfde voor Duckie!
Deventer en Apeldoorn namelijk ook niet Wink

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Inge zo 10 jun 2012 - 23:23

SarahKey schreef:De koploper in lelystad, ziet er leuk uit! We zien wel elke keer dat bord als we door lelystad heenrijden maar nog nooit geweest. Lelystad ligt alleen niet tussen zwolle en Apeldoorn Amersfoort, (las verkeerd) in Laughing

Inge: ja ik ging er ook altijd baantjes zwemmen met een vriendin. Was met de scooter prima te rijden. Maar ik ben al snel tevreden eigenlijk, een bubbelbad en een warm recratiebad en ik vermaak me wel. Maar mijn man is net een klein kind wbt zwembaden, die zie ik dan de hele middag niet als er glijbanen zijn Laughing En die in Wezep vond hij saai Laughing
haha ja dan heb je in Wezep weinig lol. Hoewel ben nooit van die glijbaan afgeweest :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  duckie ma 11 jun 2012 - 6:14

oeh die in lelystad ziet er ook erg leuk uit idd....

maar we gaan deze week naar deventer toe, en k ga lelystad zeker onthouden voor een andere keer
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine ma 11 jun 2012 - 6:49

Wij vonden het Sportiom in 's Hertogenbosch erg leuk, al ligt dat niet bepaald tussen Zwolle en Amersfoort.

Wij gaan zelf meestal naar Putten, al is Deventer leuker (maar wel verder weg).
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Pien ma 11 jun 2012 - 6:51

loesje schreef:zwembad oss is erg leuk voor kleine kinderen is daar speciaal op gericht.

zwembad in tussen zwolle en amersfoort? 878948377

Jeetje, nooit geweten dat Oss zo dichtbij ligt!

Laatst aangepast door Pien op ma 11 jun 2012 - 7:12; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine ma 11 jun 2012 - 6:52

Pien schreef:

zwembad in tussen zwolle en amersfoort? 878948377

Jeetje, nooit geweten dat Oss zo dichtbij ligt!

lol!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: