Goedemorgen Zondag!
+8
ExpressoB
studiebol
Suus
Arwyn
Hoochie
Burn
slaatje
Ibbeltje
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Zondag!
Goedemorgen!
Ja alweer vroeg wakker, ondanks dat ik gisterenavond een erg gezellig feestje van Zelda heb gehad. Ik kan gewoon niet meer goed uitslapen. Maar goed dan heb ik wel een lekkere lange dag
Misschien ga ik straks even naar de rommelmarkt hier, maar dat zie ik straks wel.
Verder niet veel op de planning.
Fijne dag!
Ja alweer vroeg wakker, ondanks dat ik gisterenavond een erg gezellig feestje van Zelda heb gehad. Ik kan gewoon niet meer goed uitslapen. Maar goed dan heb ik wel een lekkere lange dag
Misschien ga ik straks even naar de rommelmarkt hier, maar dat zie ik straks wel.
Verder niet veel op de planning.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Re: Goedemorgen Zondag!
Een hele goede morgen...
Zusje, hoe laat is half?
Mijn nacht was weer niet zo denderend, in de zin van...ik heb van half vier tot vijf wakker gelegen. Nu ben ik weer wakker. Gaat een mooie dag worden. Mijn liefje is net op schiphol geland, dus nog maar heel even tot ik hem weer heerlijk in mijn armen heb. Wat ik ga doen vandaag? Knuffelen, kussen, mijn vriend mee naar boven sleuren, foto's van mijn vriend kijken, knuffelen, kussen en hem nog een keer mee naar boven sleuren
Fijne dag allemaal
Zusje, hoe laat is half?
Mijn nacht was weer niet zo denderend, in de zin van...ik heb van half vier tot vijf wakker gelegen. Nu ben ik weer wakker. Gaat een mooie dag worden. Mijn liefje is net op schiphol geland, dus nog maar heel even tot ik hem weer heerlijk in mijn armen heb. Wat ik ga doen vandaag? Knuffelen, kussen, mijn vriend mee naar boven sleuren, foto's van mijn vriend kijken, knuffelen, kussen en hem nog een keer mee naar boven sleuren
Fijne dag allemaal
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Ben al een paar uur wakker. Net maar vast wat in de tuin gewerkt.
Ik wil vandaag eigenlijk mijn tuinmeubels nog in elkaar zetten, maar ik moet vanmiddag ook naar een verjaardag, dus even zien wat ervan gaat komen. Voor 1 ding moet ik op zoek naar een tweede persoon, want dat kan gewoon niet alleen
Fijne -dag
Ben al een paar uur wakker. Net maar vast wat in de tuin gewerkt.
Ik wil vandaag eigenlijk mijn tuinmeubels nog in elkaar zetten, maar ik moet vanmiddag ook naar een verjaardag, dus even zien wat ervan gaat komen. Voor 1 ding moet ik op zoek naar een tweede persoon, want dat kan gewoon niet alleen
Fijne -dag
Gast- Gast
slaatje schreef:Een hele goede morgen...
Zusje, hoe laat is half?
Fijne dag allemaal
Haha mijn numlk stond uit zag ik net maar gister was ik dus om 5 uur wakker en vannacht ging ik om half 3 slapen.
Geniet van je dag Slaatje! Heerlijk he als je je vriend hebt moeten missen en je ziet hem weer
Laatst aangepast door Zusje op za 9 jun 2012 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag nog weinig op de planning staan. Ik zal het er zo eens met mijn vriend over hebben. Hij ligt nog te slapen.
Een fijne dag!
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag nog weinig op de planning staan. Ik zal het er zo eens met mijn vriend over hebben. Hij ligt nog te slapen.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Lekker geslapen vannacht, heb in 1 keer doogeslapen en dat is vrij uniek! =)
Ik ga zometeen met mijn ouders mee naar de kerk, daarna lekker niksen!
En aan het eind van de middag gaan we naar Marco Borsato!
Fijne dag all!
Lekker geslapen vannacht, heb in 1 keer doogeslapen en dat is vrij uniek! =)
Ik ga zometeen met mijn ouders mee naar de kerk, daarna lekker niksen!
En aan het eind van de middag gaan we naar Marco Borsato!
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Morgen.
Jaaa gisteren was erg leuk! Net wakker dus toch nog redelijk geslapen. Vandaar een rommeldagje thuis en vanavond uit eten met mijn moeder en haar nieuwe vriend.
Fijn zonnig dagje allemaal!
Jaaa gisteren was erg leuk! Net wakker dus toch nog redelijk geslapen. Vandaar een rommeldagje thuis en vanavond uit eten met mijn moeder en haar nieuwe vriend.
Fijn zonnig dagje allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen,
Ik kom er net uitrollen. Doe vanmiddag mee aan de ladies run, maar ben hele week ziek geweest en nog steeds verkouden dus erg lekker zal het niet gaan. Ga het maar gewoon proberen. Daarna een verjaardag van een vriendin.
Fijne dag allemaal
Ik kom er net uitrollen. Doe vanmiddag mee aan de ladies run, maar ben hele week ziek geweest en nog steeds verkouden dus erg lekker zal het niet gaan. Ga het maar gewoon proberen. Daarna een verjaardag van een vriendin.
Fijne dag allemaal
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik zit alweer op mijn werk. Zal wel weer super rustig zijn vandaag, zoals altijd op zondag...
Verder vandaag niet echt plannen, lekker rustig aan. En morgen hopelijk weer eens lekker uitslapen na 7 dagen!
Fijne dag allemaal
Ik zit alweer op mijn werk. Zal wel weer super rustig zijn vandaag, zoals altijd op zondag...
Verder vandaag niet echt plannen, lekker rustig aan. En morgen hopelijk weer eens lekker uitslapen na 7 dagen!
Fijne dag allemaal
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Goedemorgen,
Ik heb zo'n 11 uur geslapen vannacht, was dan ook doodop gisteren Nu voel ik me nog niet helemaal fit, ben verkouden en heb keelpijn, maar mijn vriend is een vers sapje aan het persen Vanmiddag doe ik mee aan de Ladies Run, hopelijk voel ik me tegen die tijd wat beter.
Fijne zondag!
Ik heb zo'n 11 uur geslapen vannacht, was dan ook doodop gisteren Nu voel ik me nog niet helemaal fit, ben verkouden en heb keelpijn, maar mijn vriend is een vers sapje aan het persen Vanmiddag doe ik mee aan de Ladies Run, hopelijk voel ik me tegen die tijd wat beter.
Fijne zondag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ga vanmiddag high tea-en met vriendinnen, maar dan bij iemand thuis. Mijn zus zou oppassen maar die zei dat ze wel de hele dag wilde oppassen. Dus ik ga straks de meiden daar heen brengen. Dan ga ik hier ff weer opruimen en schoonmaken, paard naar binnen halen, nog ff rijden en dan de dingen voor de high tea maken!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Geen goedemorgen voor mij. Echt een extreme helse nacht gehad met een buikpijnaanval en overgeven. Ik was zo erg overstuur ervan. Niet geslapen vannacht.
Nacht om heel snel te moeten vergeten. Wil dat nooit meer.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Geen goedemorgen voor mij. Echt een extreme helse nacht gehad met een buikpijnaanval en overgeven. Ik was zo erg overstuur ervan. Niet geslapen vannacht.
Aiiii Beterschap, EB!
Gast- Gast
slaatje schreef:Een hele goede morgen...
Zusje, hoe laat is half?
Fijne dag allemaal
Heel veel plezier saampjes! Sleurse
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Slaatje geniet ervan!!!! En EB heel veel beterschap!
Ik moet zo werken tot 23uur, dus een saaie dag voor mij vandaag!
Ik moet zo werken tot 23uur, dus een saaie dag voor mij vandaag!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Goeienmorgen!
In heb slecht geslapen vannacht, heel erg last van m'n darmen. Vanmiddag wat huishouden doen en aan het einde aan de middag komen er vrienden hier een drankje doen, en daarna gaan we met hun uit eten.
Fijne dag all!
In heb slecht geslapen vannacht, heel erg last van m'n darmen. Vanmiddag wat huishouden doen en aan het einde aan de middag komen er vrienden hier een drankje doen, en daarna gaan we met hun uit eten.
Fijne dag all!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Goeiemorgen!
Ik heb zomaar uitgeslapen tot 11 uur...
Ik was helemaal in de war toen ik wakker werd.
Uitslapen tot 9 uur is echt het maximale normaal gesproken, dat is dan laat.
Blijkbaar had ik het nodig, na afgelopen week.
Vandaag ga ik beetje opruimen, schoonmaken, boodschappen doen en heel veel voor school/werk doen.
Over 6 weken is het al zomervakantie en ik krijg dus nu wel een beetje stress al....
Fijne dag allemaal!
Ik heb zomaar uitgeslapen tot 11 uur...
Ik was helemaal in de war toen ik wakker werd.
Uitslapen tot 9 uur is echt het maximale normaal gesproken, dat is dan laat.
Blijkbaar had ik het nodig, na afgelopen week.
Vandaag ga ik beetje opruimen, schoonmaken, boodschappen doen en heel veel voor school/werk doen.
Over 6 weken is het al zomervakantie en ik krijg dus nu wel een beetje stress al....
Fijne dag allemaal!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemiddag al ondertussen!
Ik lig nog steeds in bed... Gisteren m'n bed niet uitgeweest, maar ga straks over een uurtje ofzo toch maar douchen en aankleden. Voel me gelukkig beter dan gisteren al is mijn keel nog niet optimaal en moeten de zakdoekjes in de buurt blijven. Rustig aan dus nog vandaag. Gelukkig ben ik morgen (op één afspraak na dan) ook nog vrij. Als 't vanavond goed gaat gaan we misschien uit eten omdat we morgen een jaar getrouwd zijn .
Fijne dag allemaal!
Ik lig nog steeds in bed... Gisteren m'n bed niet uitgeweest, maar ga straks over een uurtje ofzo toch maar douchen en aankleden. Voel me gelukkig beter dan gisteren al is mijn keel nog niet optimaal en moeten de zakdoekjes in de buurt blijven. Rustig aan dus nog vandaag. Gelukkig ben ik morgen (op één afspraak na dan) ook nog vrij. Als 't vanavond goed gaat gaan we misschien uit eten omdat we morgen een jaar getrouwd zijn .
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Kenya schreef:Goedemiddag al ondertussen!
Fijne dag allemaal!
zooo luilak ik wil ook uitslapen
M@niek- Ratel
Haha, ja ben de afgelopen weken elke dag rond 7 uur m'n bed uit gegaan (ook in vakantie en weekend), dus nu ik een beetje ziekjes ben mocht het wel van mezelf!
Gast- Gast
Kenya schreef:Haha, ja ben de afgelopen weken elke dag rond 7 uur m'n bed uit gegaan (ook in vakantie en weekend), dus nu ik een beetje ziekjes ben mocht het wel van mezelf!
Nou al ben je niet ziek, je hebt groot gelijk! Toen er nog geen kind was bleef ik ook lekker tot 12 uur liggen...heeerlijk!
M@niek- Ratel
Nou, meestal red ik het niet tot zo laat hoor, maar dit weekend... Moest ff bijtanken. Maar moet er over een half uurtje wel echt uit van mezelf, haha.
Gast- Gast
Bedankt voor de beterschaps wensen.
Het gaat nu wel. Mijn maag voelt nog niet helemaal lekker.
Het gaat nu wel. Mijn maag voelt nog niet helemaal lekker.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag