Hét EK-topic
+67
Raindrop
Happydobby
juffie001
_Nina
SoGood
Tyrael
Antibes
Printje
luisa
Bosjesvrouw
Mint
Leine
Gympie
Annemoontje
ijsjemeisje
kwak
Lady4
Mida4you
Sterre
RYW
Chocoholic
Champagne
slaatje
Middleme
Sundae
Lady Starstruck
Diese
Summerlovin
Tiana
Takkie
ThinkPink
Dani
Monte
TukTuk
ixis
_Lacey_
ExpressoB
Lejow
Alex
Susan
Julia
Davinia
Plien84
Arwyn
Sweety
nina
psv-forever
Bolleke
Loes263
Marin
Lenthe
Toet
Liz
Sarah1985
JD
Stuiterbal
Cheesegirl
Ella
Schaapke
Bliss
FireButterfly
SleepingBeauty
Carra
Tinus
Rush
Kowalski
Red Velvet
71 plaatsers
Pagina 30 van 31
Pagina 30 van 31 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31
Re: Hét EK-topic
Ik ben wel eens benieuwd wat er allemaal gebeurd is.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik vond Sneijder zich sowieso positief presenteren. Gewoonlijk vind ik hem niet zo... Maar nu, met het EK, vind ik hem best een goeie jongen. Alleen die vrouw van hem he....
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik vond Sneijder zich sowieso positief presenteren. Gewoonlijk vind ik hem niet zo... Maar nu, met het EK, vind ik hem best een goeie jongen. Alleen die vrouw van hem he....
Helemaal mee eens.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Lejow schreef:Sneijder geeft tenminste nog wat handtekeningen, dat siert m wel vind ik!
En van Persie. De anderen liepen zo door, zei een teleurgestelde handtekeningjager.
Ik vraag me af wat er binnen het team zich afspeelt. Het heeft iig invloed gehad op de speelkwaliteit van de jongens.
Of zal Jolanthe het hebben aangelegd met van der Wiel? van der Wiel zweverig en Sneijder zagen we gisteren al aardig agressief.
Gast- Gast
Maura schreef:Lejow schreef:Sneijder geeft tenminste nog wat handtekeningen, dat siert m wel vind ik!
En van Persie. De anderen liepen zo door, zei een teleurgestelde handtekeningjager.
Ik vraag me af wat er binnen het team zich afspeelt. Het heeft iig invloed gehad op de speelkwaliteit van de jongens.
Of zal Jolanthe het hebben aangelegd met van der Wiel? van der Wiel zweverig en Sneijder zagen we gisteren al aardig agressief.
Ik hoop het. En dat ze daarna uitgekotst wordt door het hele team én door Nederland.
Mensen irriteren me niet snel, maar zij...
Gast- Gast
Ik heb dus helemaal niets met en tegen Jolanthe.
Toen het erop leek dat ze Jan Smit had bedonderd, heb ik haar een tijdje verafschuwd. Maar toen bleek dat Jan Smit een slippertje had gemaakt, was mijn mening over Jolanthe weer helemaal neutraal.
En ik snap ook niet zo goed wat haar verschrikkelijk maakt. Ze is mooi, heeft geld (en niet alleen Wesley's geld) en een eigen carriere....
Toen het erop leek dat ze Jan Smit had bedonderd, heb ik haar een tijdje verafschuwd. Maar toen bleek dat Jan Smit een slippertje had gemaakt, was mijn mening over Jolanthe weer helemaal neutraal.
En ik snap ook niet zo goed wat haar verschrikkelijk maakt. Ze is mooi, heeft geld (en niet alleen Wesley's geld) en een eigen carriere....
Gast- Gast
Hoe komt dat dan? Ik hoor vaker dat mensen Jolanthe irritant vinden. Vind het een mooie vrouw, heb er helemaal niks mee maar echt irriteren kan ik mij ook niet aan haar.Youandi schreef:Maura schreef:Lejow schreef:Sneijder geeft tenminste nog wat handtekeningen, dat siert m wel vind ik!
Ik hoop het. En dat ze daarna uitgekotst wordt door het hele team én door Nederland.
Mensen irriteren me niet snel, maar zij...
Gast- Gast
Ik vind haar uit de hoogte, ze presenteert slecht, heeft een nep-lach, kan niet leuk met kinderen om gaan in kinderprogramma's, heeft een monotone stem en.. ach, ik heb gewoon een ongefundeerde hekel aan die meid.
Gast- Gast
Ik heb niet echt iets tegen Yolanthe. Het zal mij ook een biet zijn of ze Jan Smit heeft belazerd of niet, is zijn probleem verder.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
A,zo beeld bij! Ze idd wel heel erg bekend geworden op de schouders van iemand anders.Youandi schreef:Ik vind haar uit de hoogte, ze presenteert slecht, heeft een nep-lach, kan niet leuk met kinderen om gaan in kinderprogramma's, heeft een monotone stem en.. ach, ik heb gewoon een ongefundeerde hekel aan die meid.
Gast- Gast
+ 1Youandi schreef:Ik vind haar uit de hoogte, ze presenteert slecht, heeft een nep-lach, kan niet leuk met kinderen om gaan in kinderprogramma's, heeft een monotone stem en.. ach, ik heb gewoon een ongefundeerde hekel aan die meid.
Ik heb haar eens ontmoet bij een tv opname en zij deed toen zo arrogant niet normaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit via YouTube toevallig 'Johnny trapt af' te kijken. En die Maarten Stekelenburg mag er trouwens ook wel zijn.
Vlaar 1, stekelenburg 2?
Vlaar 1, stekelenburg 2?
Gast- Gast
Prettyboy mag weer spelen vanavond.
Edit; m'n signaal schiet weg, zal wel een reden voor zijn.
Edit; m'n signaal schiet weg, zal wel een reden voor zijn.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Zo, deze moest ik even van de derde pagina vandaan halen!
Hup Tjechie! En Boeee Ronaldo!
Hup Tjechie! En Boeee Ronaldo!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Idd, hopelijk vliegt ie eruit vanavond!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik sta zó voor Tsjechië! En dat alleen maar door die ene portugese loser!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik mis alles.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Verdorie! Istie nog matchwinnaar ook!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
De volgende wedstrijd van Portugal wordt waarschijnlijk tegen Spanje, dus dan vliegen ze er lekker uit!
Vanavond Duitsland - Griekenland. Lijkt me geen probleem voor de Duitsers, als zou een stunt van de Grieken wel errug leuk zijn!
Vanavond Duitsland - Griekenland. Lijkt me geen probleem voor de Duitsers, als zou een stunt van de Grieken wel errug leuk zijn!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ben elke keer voor de losers dit EK
Edit: oh, valt mee dit keer
Edit: oh, valt mee dit keer
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Spanje staat voor op Frankrijk. Alles gaat volgens plan.
Als Spanje en Duitsland nu eens tegenover elkaar komen te staan in de finale en Duitsland, Spanje eruit speelt. Dan vier ik die dag mijn eigen feessie!
Als Spanje en Duitsland nu eens tegenover elkaar komen te staan in de finale en Duitsland, Spanje eruit speelt. Dan vier ik die dag mijn eigen feessie!
Gast- Gast
Oi oi oi, die Alonso.... Zoooo fijn om naar te kijken! Jammer dat het een Spanjaard is
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Zo ongelofelijk dom!
Ik heb bijna de hele wedstrijd gevolgd van Eng-Ita en toen de 90 minuten erop zaten, snel naar RTL4 overgestapt voor VI Oranje. Krijg ik Carlo en Irene. Dus ik terug naar NL1 en zie ik dat ze weer aan het spelen zijn. Ik vraag mezelf opeens af of ik gek geworden ben. En of de blessuretijd misschien verlengd is.... Komt ie opeens binnen; Sudden Death. Er moet iemand winnen vanavond. En een partijtje dom dat ik me opeens voel...
Ik heb bijna de hele wedstrijd gevolgd van Eng-Ita en toen de 90 minuten erop zaten, snel naar RTL4 overgestapt voor VI Oranje. Krijg ik Carlo en Irene. Dus ik terug naar NL1 en zie ik dat ze weer aan het spelen zijn. Ik vraag mezelf opeens af of ik gek geworden ben. En of de blessuretijd misschien verlengd is.... Komt ie opeens binnen; Sudden Death. Er moet iemand winnen vanavond. En een partijtje dom dat ik me opeens voel...
Gast- Gast
Italië terecht gewonnen, maar ik vind het jammer. Had liever Engeland zien winnen, die had ik het zo gegund.
Haha Maura, slimmert. ;-)
Haha Maura, slimmert. ;-)
Gast- Gast
Ik vond mezelf ook zo dom!
Maar italie heeft terecht gewonnen. Zou het, qua balbezit, erg zuur vinden als Engeland had gewonnen.
Maar italie heeft terecht gewonnen. Zou het, qua balbezit, erg zuur vinden als Engeland had gewonnen.
Gast- Gast
Pagina 30 van 31 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31
Soortgelijke onderwerpen
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Het +/- topic
» TLC-topic
» Fun topic..
» Van de hak- op- de- tak topic...
» Het +/- topic
» TLC-topic
» Fun topic..
» Van de hak- op- de- tak topic...