MAM spenen en bijbehorende handigheidjes
+2
Aimee
Jazzlyn
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: MAM spenen en bijbehorende handigheidjes
Jazzlyn schreef:AngelNyn schreef:Misschien via Ebay? Pakketjes uit Duitsland en de UK komen vaak wel vrij snel aan.
Ik ken ebay alleen van horen zeggen.. Is dat een soort marktplaats ofzo?
Ja behalve dat je daar verplicht bent tot aankopen als je bied, en er ook heel veel producten gewoon met een vaste prijs zijn.. Je moet je aankopen ook via paypal betalen. De producten zijn dus ook gewoon nieuw!
Ik kwam de koorden daar voor 3,76 euro tegen en dan 2,46 verzendkosten. Als je er meer besteld betaal je voor ieder extra koord 99penny (1,20 ongeveerl) extra aan verzendkosten). Dus 3 stuks zouden uit komen op 16,15 euro ongeveer.
http://www.ebay.nl/itm/MAM-Soother-Saver-for-Pacifier-All-Ages-Dog-BLUE-BRAND-NEW-1201-/330711490704?pt=UK_Baby_Baby_Feeding_Dummies_Pacifiers_Teething_Aids&hash=item4cfff0e090
Deze komen dan uit de UK
Hier heb je nog een hit:
http://www.ebay.nl/itm/MAM-SOOTHER-DUMMY-PACIFIER-CLIP-HYGIENIC-TEAT-COVER-PINK-OR-BLUE-BPA-FREE-/110814463462?pt=UK_Baby_Baby_Feeding_Dummies_Pacifiers_Teething_Aids&var=&hash=item5f79c23629#shId
Hier heb je meer keuze aan kleur.
Er zijn er nog wel meer, maar die zijn duurder.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien kun je een mailtje sturen naar Kruidvat? Ik zocht pas geleden ook iets, dat hadden ze niet bij de 3 kruidvat winkels hier in de stad, maar wel in een stad verderop.
Gast- Gast
Heb net even alles bekeken, maar de link van TBIB die verzenden ongeveer na 2 weken, max 4. En de verzendkosten zijn 10 euro, omdat hun in duitsland zitten Maar ik heb het ook al nodig over 2 weken. Babywalz is de speenkoord wel te bestellen, maar de speentjes uitverkocht (tja als het koord 4,99 kost en het verzenden 4,75 is dat een beetje zonde)
Lastig dus.
Owja, kruitvat had het niet in het assortiment en kon het ook niet bestellen gaf ze aan
Lastig dus.
Owja, kruitvat had het niet in het assortiment en kon het ook niet bestellen gaf ze aan
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Via Ebay wordt het vaak dezelfde dag of hooguit de dag na je betaling al verzonden overigs.
TukTuk- Ratel
Kan je trouwens niet gewoon een koord met een elastiekje er aan gebruiken, en dit elastiekje om het ronde gedeelte van de speen doen, waar normaal die ring omheen zit?
TukTuk- Ratel
Jazzlyn, ik heb nog wel kortingscodes van babywalz maar er staat bij dat deze niet overdraagbaar zijn in de email.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
[quote="Floor"]Jazzlyn, ik heb nog wel kortingscodes van babywalz maar er staat bij dat deze niet overdraagbaar zijn in de email.[/quote
He das jammer :-(
He das jammer :-(
Jazzlyn- Prater
Mijn oudste had deze spenen ook vroeger. Ik kocht deze spenen en koorden altijd bij Etos.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik heb het even opgezocht, maar ik heb de speen bij de DA gekocht. Mijn zoontje wilde hem alleen niet...maar misschien hebben zij ook speenkoorden, of kunnen ze ze bestellen?
Gast- Gast
Ik kan de ETOS en de DA zo wel even bellen. Ze hebben het hier niet in het assortiment (ETOS 10 km en 20 km verderop) en de DA ook niet (alleen avent, Nuby en Difrax) maar wie weet!
Jazzlyn- Prater
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: