MAM spenen en bijbehorende handigheidjes
+2
Aimee
Jazzlyn
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
MAM spenen en bijbehorende handigheidjes
Kleine A. heeft nog steeds moeite met zijn fopspeen, hij kan echter totaaaaaaaal niet zonder Door de reflux is hij foppie verslaafd zoals ik het noem (Difrax en Bibi gingen moeizaam, MAM ook wel maar stukken beter, maar hij heeft liever geen speen, tot hij doorheeft dat hij er op kan sabbelen..)
Maar nu kan je hier bijna geen MAM spenen krijgen. Had ik er 2, maar zijn grote broer vind die ook wel erg lekker.. Maar oke, even uitkoken en geen probleem.. Net een MAM perfect getroffen in de kruitvat! Alleen ik kan hier nergens geen speenkoord voor deze speen vinden..
Online zijn ze te koop voor 4,95 maar dan betaal je nog eens 7 euro verzendkosten?! Terwijl ze gewoon in een envelopje passen, voor zover ik kon zien (online)!
Is er iemand die weet waar ik ze kan krijgen? Of die hem wil kopen en wil verzenden in een envelop? Je zou ons er dolgelukkig mee maken, kleine A. doet nu soms aan ver spugen of gooien en over 2 weken gaan we een lang weekend weg en ik zie het al gebeuren dat we zo geen spenen meer hebben
Maar nu kan je hier bijna geen MAM spenen krijgen. Had ik er 2, maar zijn grote broer vind die ook wel erg lekker.. Maar oke, even uitkoken en geen probleem.. Net een MAM perfect getroffen in de kruitvat! Alleen ik kan hier nergens geen speenkoord voor deze speen vinden..
Online zijn ze te koop voor 4,95 maar dan betaal je nog eens 7 euro verzendkosten?! Terwijl ze gewoon in een envelopje passen, voor zover ik kon zien (online)!
Is er iemand die weet waar ik ze kan krijgen? Of die hem wil kopen en wil verzenden in een envelop? Je zou ons er dolgelukkig mee maken, kleine A. doet nu soms aan ver spugen of gooien en over 2 weken gaan we een lang weekend weg en ik zie het al gebeuren dat we zo geen spenen meer hebben
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Re: MAM spenen en bijbehorende handigheidjes
daar las ik toevallig net wat over:
http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/363039-speen-vraagje-wie-heeft-de-tip.html
Of even naar Duitsland, of online bestellen dus
http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/363039-speen-vraagje-wie-heeft-de-tip.html
Of even naar Duitsland, of online bestellen dus
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ja maar ja maar Weet je hoe ver duitsland voor ons is iemand die op de grens woont ?
Jazzlyn- Prater
Misschien via Ebay? Pakketjes uit Duitsland en de UK komen vaak wel vrij snel aan.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
http://kledingiris.hyves.nl/
Hier staan er ook een aantal op, dan wel (deels) zelfgemaakt zo te zien.
Gast- Gast
Megara schreef:http://kledingiris.hyves.nl/
Erg duur vergeleken met die uit de winkel en ook (vind ik) minder mooi! Toch bedankt
Jazzlyn- Prater
Laurientje85 schreef:Speenkoord zelf maken?
Ow dat lijkt me zo leuk! Alleen kan ik dat echt niet Ik ben meer van het verbouwen en het verven/zagen etc.. Dus ik weet echt niet hoe het moet of wat je nodig zou hebben
Jazzlyn- Prater
AngelNyn schreef:Misschien via Ebay? Pakketjes uit Duitsland en de UK komen vaak wel vrij snel aan.
Ik ken ebay alleen van horen zeggen.. Is dat een soort marktplaats ofzo?
Jazzlyn- Prater
http://www.vankralentotsieraad.nl/nieuw/?informatie-en-werkbeschrijving-speenkoorden,88
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:http://www.vankralentotsieraad.nl/nieuw/?informatie-en-werkbeschrijving-speenkoorden,88
Maar je mist dan nog steeds het ronde dingetje wat op de MAM speen heen moet? Dat is dan denk ik weer het probleem
Jazzlyn- Prater
ziet er wel erg leuk uit trouwens om hem zelf te maken!
Jazzlyn- Prater
Ja en volgens mij moet het best lukken bij de mam speen, want er zijn toch ook mam spenen met verschillende schildjes? Daar waar wel gaatjes in zitten?
Gast- Gast
Laurientje Mam heeft 1 soort schild . Deze (even voor het idee)
de speenkoord bevestiging moet dus een rondje zijn wat om het rond ding heen kan .. (zo ik ben goed in uitleggen..)
de speenkoord bevestiging moet dus een rondje zijn wat om het rond ding heen kan .. (zo ik ben goed in uitleggen..)
Laatst aangepast door Jazzlyn op wo 6 jun 2012 - 23:45; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn- Prater
Heb je al op mamababy.com gekeken?
Daar staan ze op. Je moet alleen minimaal voor 19.- besteden maar als je twee koorden en nieuwe speentjes zou bestellen kom je daar makkelijk aan volgens mij.
Daar staan ze op. Je moet alleen minimaal voor 19.- besteden maar als je twee koorden en nieuwe speentjes zou bestellen kom je daar makkelijk aan volgens mij.
Gast- Gast
Aha! Wat een schatje trouwens! Is dat A ?
Misschien raar gedacht maar als je zelf een koord maakt kun je dan niet het touwtje door zo'n gaatje halen dan? Oke zit hij scheef vast maar daar heeft hij dan geen last van als het goed is.
Misschien raar gedacht maar als je zelf een koord maakt kun je dan niet het touwtje door zo'n gaatje halen dan? Oke zit hij scheef vast maar daar heeft hij dan geen last van als het goed is.
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Aha! Wat een schatje trouwens! Is dat A ?
Ik heb dat geprobeerd met een oud speenkoord van L. maar dat geeft dus irritatie omdat het dan op de huid komt en dat gaat wat schuren
Ja dat is A. vanmorgen lekker bij mij slapen terwijl zijn broer slaap kindje slaap zingt
Jazzlyn- Prater
TBIB schreef:Heb je al op mamababy.com gekeken?
Wat is het hele adres van de site? www.mamababy.com doet het niet en op google kan ik het ook zo 1,2,3 niet vinden!
Jazzlyn- Prater
http://www.baby-walz.nl/group/55299/product/6483294/ordernumber/173180/L/3/a833.0.html?emcs0=74&emcs1=Produktdetailseite&emcs2=172885&emcs3=173180
baby walz heeft ook speenkoorden van mam, als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je regelmatig korting via de mail (bijv. geen verzendkosten).
baby walz heeft ook speenkoorden van mam, als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je regelmatig korting via de mail (bijv. geen verzendkosten).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien nog een andere tip. Onze dochter wilde ook alleen maar MAM spenen. Had een aantal in Frankrijk gekocht met ring, maar goed die zijn natuurlijk wel een keer aan vervanging toe. En met de MAM spenen hier had ik het probleem dat haar tutdoek er niet aan vast kan, waardoor ze elke keer haar speen kwijt was en daardoor s nachts wakker werd. Op internet las ik dat de Avent spenen veel op die van MAM lijken en die hebben wel een ring. Mijn dochter heeft helemaal geen moeite gehad met de overgang, dus misschien is dat ook een optie voor jouw zoontje?
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Linkje
Moet je even naar Accessoires gaan.
Sommige zijn uitverkocht, maar niet allemaal.
Gast- Gast
TBIB schreef:Linkje
heb gekeken, erg leuk. Alleen voor ik aan de 19 euro zit (oke dat is te doen),maar dan komt er ook nog verzendkosten bij Terwijl ik dan al 3 speenkoorden in mijn mandje heb zitten. Wat een ramp haha
Jazzlyn- Prater
Volgens mij niet toch?
Want als ik in de tabel kijk zie ik NL er niet bij staan. Dus ging ik er vanuit dat de verzendkosten binnen NL gratis waren... Of heb ik er zo langs gekeken?
Want als ik in de tabel kijk zie ik NL er niet bij staan. Dus ging ik er vanuit dat de verzendkosten binnen NL gratis waren... Of heb ik er zo langs gekeken?
Gast- Gast
Haha, dan kijk ik anders want inderdaad NL staat er niet bij... Duitsland, Belgie en volgens mij Oosterijk en de rest van de EU is 10 euro..? Of denk ik dan helemaal verkeerd? Slaap tekort kan natuurlijk zorgen voor zulke probleempjes
Jazzlyn- Prater
Ik zou ze even mailen wat de verzendkosten zijn.
Het staat er erg krom eigenlijk.
Het staat er erg krom eigenlijk.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: