Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+46
Susanne84
Filoria
boekenwurm83
vlinder-2011
Weegschaal
Le Chat Noir
Paper Crown
Lindsya
slaatje
Snoes
Samantha
Annie24
Twellie
Triesje1983
Lousanne
ExpressoB
Diese
MiKa
Caresses
Alex
sharky
Jazzlyn
Limburg85
Flower_L
Travelgurly
Jella
koNijntje
Happydobby
Muis
bolus26
liesje
Jade
Puzzle
Clapperdie
Lavendel
Puggle
Jasmine
Didi
Amber-
holaagirl
L!ND@
Lejow
Creabea_28
Muppetje
_Lana_
Luthien
50 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 35 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Weegschaal di 18 dec 2012 - 4:59

@ LCN; Nee toch Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 35 1371890812 Wat word ik hier verdrietig van zeg, wat ontzettend oneerlijk weer. Kan me niet voorstellen hoe het voor je moet voelen na de zoveelste teleurstelling, hele dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 35 699888

@ Vlinder; Die wachttijden idd... Het is zo makkelijk gezegd vanuit een zhs of arts om iedere keer een paar weken af te wachten, maar voor jou zijn het weer een paar weken onnodige verspilling Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 35 699888

@ Triesje; Erg jammer!

@ Samantha; Dat verhaal van je vader idd Very Happy Maar ik hoop dat het goed resultaat mag hebben!

@ Boekenwurm; Fijn dat er een eitje gesprongen is, hoop echt dat het gelukt mag zijn!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 35 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Filoria di 18 dec 2012 - 6:41

Triesje en LCN: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 35 699888

Vlinder: stom is dat he? Ik heb net een afspraak met de gyn gemaakt. Eerste beschikbare datum was 22 januari. En daar mogen we nog blij mee zijn geloof ik. Die man is echt populair!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  vlinder-2011 di 18 dec 2012 - 7:48

Bedankt voor alle lieve reacties! doet me erg goed Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 35 699888

Ze testen het bloed op verschillende hormonen en ik moet een agenda bijhouden met cyclus. Het duurt onder andere zolang door de feestdagen ja maar zouden eigenlijk half januari moeten langskomen maar dan hebben ze geen tijd. De ene gyneacoloog heeft het erg druk terwijl ik bij de andere na een week alweer kon langskomen.

Ja en wat betreft die mannen, hij kan zich er voor mijn gevoel erg makkelijk bij neerleggen waardoor ik dan nog bozer word omdat er gewoon niet op mij gereageerd word, echt zo vervelend.
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Snoes di 18 dec 2012 - 9:12

LCN, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Vind het zo ontzettend rot voor jullie dat het keer op keer mislukt, zelfs met topembryo's Sad hug hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Lindsya di 18 dec 2012 - 9:43

LCN, wat balen zeg. Ik snap dat het een teleurstelling is, neem even je tijd meis. Dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 35 699888

Triesje, balen dat je ook ongesteld ben geworden. Dikke Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 35 699888

Vlinder, soms zijn die wachttijden inderdaad niet normaal. Ligt het niet aan de feestdagen die er tussen zitten dat het daarom zo lang duurt?

Samantha, jij op de wachtbank. Ik ga voor je duimen.

Flioria, gaan jullie er weer voor?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Susanne84 wo 19 dec 2012 - 7:52

LCN, ook een hele dikke knuffel van mijn kant. Pff. leef met je mee. xx

Susanne84
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11

Bericht  Filoria wo 19 dec 2012 - 8:31

Hoe is het nu met je LCN?

Lindsya schreef:Flioria, gaan jullie er weer voor?
Over een maandje. Dan ga ik ook met Clomid beginnen. Ben benieuwd!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Amber- wo 19 dec 2012 - 8:36

LCN, wat balen. Dikke hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Triesje1983 wo 19 dec 2012 - 9:16

@ Crea: Ja tuurlijk baal ik even, maar omdat ik me er al op had ingesteld, kwam de klap niet zo heel hard aan gelukkig. Vanavond met de Clomid beginnen...

@ Snoes: nou ja ach... op naar de volgende ronde... was ook te mooi om waar te zijn natuurlijk meteen na de 1e ronde Clomid zwanger te zijn...

@ LCN: ja, maar we gaan met goede moed verder...
Neeeeeeeee, dat mag niet hoor!!! Bahbahbah... wat zo enorm k*t dat die mooie top embryo's het niet halen zeg... Dikke knuffel...

@ Vlinder: dankjewel meid. Komt goed.
Waar is er bloed voor geprikt meid? Wel laat hoor die uitslag...

@ Weegschaal: ja het is zeker jammer, maar niet meer met het hoofd naar beneden, maar met opgeheven hoofd door met de volgende ronde...

@ Filoria: bedankt voor je knuffel meid. Spannend hoor... Dan zijn we straks samen aan de Clomid... Ik moet vanavond al beginnen...

@ Lindsya: dankjewel meid. Ben er inmiddels alweer van bekomen. Het was ook te mooi om waar te zijn dat 't nu al meteen raak zou zijn...

Hier vanavond naar de lichtjesparade geweest van SBS6, maar dat is me enorm tegengevallen. Vooral ook omdat alles zoefzoef voorbij was en we ook nog eens vrijwel niks hebben kunnen zien...

Daarnaast vandaag slecht nieuws gehoord... De moeder van een van mijn beste vriendinnen zou maandag geopereerd worden en een buismaag krijgen. Tijdens de operatie zijn ze toen ze eenmaal binnen waren ook maar meteen weer gestopt, want ze bleek toch uitzaaiingen te hebben.
Nu belde m'n vriendin vanmiddag en is het nu een aflopende zaak. Einde oefening... Ik merk dat ik 't er erg moeilijk mee heb.
Ze weten niet hoelang ze nog heeft en dus moeten ze maar afwachten wanneer ze gaat. Dat kan binnen een week zijn, maar ook over een jaar of 5 pas...

Bahbahbah... wat een KUTZIEKTE zeg!!!!
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Caresses wo 19 dec 2012 - 20:34

Sad LCN dikke hug

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Samantha wo 19 dec 2012 - 23:28

Ahhh nee LCN mijn duimen draaiden zo hard voor je! hug
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Caresses do 20 dec 2012 - 21:37

Voor degenen die inseminatie hebben gehad:
Wanneer moest je vriend wat inleveren, dezelfde dag als waarop de inseminatie plaats vond, of de dag ervoor?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya do 20 dec 2012 - 22:31

LCN, hoe gaat het met je?

Triesje, dat is rot nieuws voor de moeder van je vriendin, sterkte.

Filioria, super dat jullie er weer voor gaan, succes.

Caresses, je vriend moet het op dezelfde dag inleveren van de inseminatie.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Happydobby do 20 dec 2012 - 22:39

Caresses schreef:Voor degenen die inseminatie hebben gehad:
Wanneer moest je vriend wat inleveren, dezelfde dag als waarop de inseminatie plaats vond, of de dag ervoor?

Zijn jullie gestart met iui? Veel succes en hopelijk heb je snel een positieve test in handen. Ik weet van een vriendin dat de man het moet inleveren, dan word het bewerkt en direct bij jou ingebracht. Mijn vriendin was de tweede iui zwanger. Nu weer zwanger zonder mm. hug

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Twellie do 20 dec 2012 - 23:07

Het is zover Caresses? Ik duim heel erg hard voor je!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Creabea_28 do 20 dec 2012 - 23:48

Caresses schreef:Voor degenen die inseminatie hebben gehad:

Bij ons was het zo dat mijn man zijn bijdrage 's ochtends moest inleveren, en dan had ik begin van de middag inseminatie. In de tussentijd bewerken ze het zaad, zodat alleen de goede snelle zaadjes overblijven.

Succes ermee en als je nog vragen hebt over iui, stel ze gerust! (mag ook via pm)
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Caresses do 20 dec 2012 - 23:54

Bedankt voor de reacties smile
De eerste keer IUI is helaas mislukt. Ik werd al op dag 25 ongesteld.
Die IUI vond plaats in het weekend en toen moest mijn vriend het een dag eerder in de ochtend inleveren.

Dit keer is het waarschijnlijk wel doordeweeks, dus vandaar dat ik mij dit afvroeg. Ik ga het ziekenhuis ook nog wel even vragen of het dit keer wel op de dag zelf ingeleverd moet worden.

Wel balen, dag 10 valt in het weekend (dan doen ze de 1e echo niet) dus dan kijken ze alleen dag 12. Met kans dat mijn eisprong dan al is of is geweest zei de doktersassistent. Dus ze raadde ons aan op zondagavond te vrijen voor het geval mijn eisprong maandag op dag 12 is.
Maar ja, als hij het dinsdag de 13e dag in de ochtend moet inleveren dan is zijn sperma nog te jong met 1,5 dag. Ik maak me dus al helemaal druk over wanneer we dan moeten vrijen. Maar als hij het pas dag 14 hoeft in te leveren dan is het geen probleem.

Irritant dat ze niet gewoon in het weekend even willen kijken. Dat is zo gedaan.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Creabea_28 vr 21 dec 2012 - 0:10

Balen dat de eerste IUI mislukt is!
Kan je niet op dag 9 een echo krijgen? Net voor het weekend? Dan kunnen ze misschien al een beetje inschatten hoe je cyclus gaat lopen. Balen is dat he, als het zo rot valt. Ik vind het wel gek dat je vriend de dag daarvoor al zaad in moest leveren, het is dan toch al best wel lang uit zijn lichaam en moet steeds op temperatuur gehouden worden enzo. Maar ze zullen er in het ziekenhuis wel verstand van hebben smile

Hebben ze van jouw ziekenhuis geen folders e.d. over iui meegegeven? Wij kregen een aantal folders waarin alles uitgelegd stond en zo wisten we dus ook een beetje wat ons te wachten stond.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Caresses vr 21 dec 2012 - 0:21

Ja hebben we wel meegekregen, maar daar stond basic informatie over. Geen dingen over wat als het in het weekend valt smile
De doktersassistente die zat te twijfelen tussen dag 9 en 12, en na overleg met een collega besloten dat het dag 12 werd.

Ik ben in ieder geval blij dat de IUI zelf, dit keer wrs. wel doordeweeks valt. Het lijkt me idd ook beter voor de sperma als het zo kort mogelijk buiten een lichaam is.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luthien vr 21 dec 2012 - 1:51

Hallo meiden,

Ik ben weer een hele tijd niet geweest en ik kom eigenlijk afscheid nemen in dit topic. Helaas niet omdat ik eindelijk zwanger ben, maar omdat ik me hier al een tijdje niet meer op m'n plek voelde. Niet perse in dit topic, maar in de hele zwanger en mama pijler.
Ik gun iedereen zijn zwangerschap en kinderen en voor iedereen is de ongewenste kinderloosheid anders, maar het steekt enorm als iemand hier in het topic komt vragen om de vruchtbaarheid eens een beetje rond te strooien, omdat er een paar achter elkaar zwanger werden (na alle moeite en behandelingen die ze daarvoor hebben moeten ondergaan) of de meiden die hier na 5 maanden proberen komen vragen hoe dat bij 'ons' ging, want 'het duurt wel lang'. Dat heeft mij toen heel veel verdriet gedaan en daardoor ben ik afstand gaan opbouwen.
Maar jullie hebben wel met me meegeleefd en ik vind daarom dat ik wel even 'netjes' afscheid moet nemen.

Na mijn LEO-operatie in juni heb ik nu twee mislukte clomid pogingen en 4 mislukte Gonal F + IUI's erop zitten. Ik ben nu bezig voor de laatste IUI poging. Als deze poging ook niet succesvol is zullen we doorgestuurd moeten worden voor IVF. Omdat ik eigenlijk helemaal klaar ben met al dat spuiten, ziekenhuisbezoekjes en het gedoe er omheen hebben man en ik afgesproken om een lange pauze in te gaan lassen hierna en pas door te gaan als we (vooral ik) er weer klaar voor zijn. Na 3,5 jaar doktoren (want voor de LEO-operatie heb ik ook al de nodige behandelingen gehad) ben ik daar ook echt aan toe.

Ik verwacht niet dat ik dan nog terug zal komen mee kletsen in dit topic. Ik wens jullie allemaal daarom heel veel succes en geluk toe.

Liefs Luthien / Nina
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Teddyaapje vr 21 dec 2012 - 2:02

Oh Nina, wat ontzettend jammer dat je weggaat, maar als t niet meer goed voelt hier dan is dat een logisch besluit. Ik hoop zo voor jullie dat jullie tijd er snel aan mag komen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flower_L vr 21 dec 2012 - 2:16

Heel veel succes sterkte en hopelijk alsnog geluk voor de toekomst luthien.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Creabea_28 vr 21 dec 2012 - 2:44

Luthien: begrijpelijk dat je 'weggaat', maar wel heel jammer! Ik wil je alle goeds wensen voor de toekomst en ik hoop echt heel erg dat jullie langgekoesterde wens eindelijk in vervulling mag gaan!! Heel veel sterkte en succes, maar vooral GELUK!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Caresses vr 21 dec 2012 - 3:13

Luthien, netjes dat je het even laat weten. Ik snap het ook helemaal. Dat is de reden waarom ik ook heel lang niet meer mee geschreven heb in dit topic, en verder de zwangerschap/mama pijler ontwijk.
Heel veel succes en ik hoop echt dat het jullie in 2013 eindelijk gaat lukken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Twellie vr 21 dec 2012 - 12:20

Luthien: ik vroeg me deze week nog af hoe het met je zou zijn. Wat ontzettend jammer om te horen dat je nog niet zwanger bent Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 35 1371890812. Je bent een van de mensen die ik het echt heel hard gun. Ik kon ook slecht tegen dat soort opmerkingen, terwijl de periode dat wij in de medische molen hebben gezeten in het niet valt bij 3,5 jaar. Kan me voorstellen dat je wilt vermijden om zo gekwetst te worden. Al vind ik het wel erg jammer dat je weg gaat. Knap dat je uberhaupt een pauze in kunt lassen om het de rust te gunnen, ik was zo ongeduldig dat ik alsmaar door wilde maar daar maakte ik mezelf niet gelukkig mee.

Heel veel sterkte verder en hopelijk kom je nog een keer zwanger terug. Sluit je trouwens af met Nina omdat dat je andere forumnaam is? In dat geval moet ik namelijk even twee voor mijn gevoel heel verschillende forumpersoonlijkheden gaan samen voegen smile.

Caresses: Ik zat al een beetje te rekenen en dacht dat het dan wel een heel lange cyclus zou moeten zijn. Maar dit is dus al poging twee. Balen dat ze in het weekend niet open zijn zeg. Hopelijk kun je deze poging wel goed benutten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: