Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Supertrash Oranje winning dress

+16
Siem
Summerlovin
Arwyn
Liz
kippiee
Kowalski
Ibbeltje
Leine
minoessepoes
Zwerver
Toet
_Lana_
PrimaBella
Rose
Poubelle
lyke
20 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gast do 7 jun 2012 - 6:17

Kowalski schreef:
Chipp schreef:
Kowalski schreef:Ik ben er niet zo kapot van, maar geloof niet dat het aan jouw ligt Chipp! Je kan hem prima hebben, maar ik vond hem bij Olcay (?) ook niet leuk. Ligt denk ik meer aan het jurkje zelf, of aan mijn smaak natuurlijkSupertrash Oranje winning dress - Pagina 2 394967

Maar wed maar dat je er zeker mee over straat kan hoorSupertrash Oranje winning dress - Pagina 2 3079029344

Haha, ieder zijn smaak toch? Gelukkig maar, ander liepen álle vrouwen met dit jurkje in plaats van heel veel vrouwen Wink

Zo is het maar net! En eerlijk is eerlijk, je ziet er goed uit meid!Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 3711883763

Jij ook :cheering: Oranje kniekousen zou ik dan weer nooit dragen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  kippiee do 7 jun 2012 - 10:36

Heb hem ook en vind het best lekker zitten ook en leuk hoor die verschillenden manieren, nu nog beslissen welke hihi:D
kippiee
kippiee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  minoessepoes do 7 jun 2012 - 21:50

Mag ik vragen wat voor een ondergoed jullie er dan onder dragen. Want als ik hem aan heb ziet het er ongeveer net zo uit als bij Chipp, maar de stof ik zo dun dat je aan de achterkant echt alles ziet zeg maar. Of is dat voornamelijk mijn gevoel? Ik geloof dat ik me daar niet helemaal prettig in voel.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 0:30

minoessepoes schreef:Mag ik vragen wat voor een ondergoed jullie er dan onder dragen. Want als ik hem aan heb ziet het er ongeveer net zo uit als bij Chipp, maar de stof ik zo dun dat je aan de achterkant echt alles ziet zeg maar. Of is dat voornamelijk mijn gevoel? Ik geloof dat ik me daar niet helemaal prettig in voel.

Ik heb er een string onder aan. Ik weet eigenlijk niet hoe goed je het ziet vanachter, niet naar gekeken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  PrimaBella vr 8 jun 2012 - 0:34

En dan krijg ik nu een melding dat mijn jurkje morgen bezorgd wordt, tussen 10 en 12!
Maar.. Ik moet morgen om 10 uur beginnen met werken en vanuit daar ga ik naar mijn vriend en direct naar de voetbalwedstrijd. Heb geen tijd meer om tussendoor naar huis te gaan om het jurkje op te halen (vanwege grote afstand)
Dus ik denk dat ik zo nog maar wat Albert Heijns af ga! Hopelijk hebben ze daar nog ergens zo'n jurkje.. Wil hem zoooo graag! Haha Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 394967
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 1:06

Wat een leuke!

Ik heb de V Dress van Bavaria, die is iets minder leuk, maar ach, hij zat toch bij een sixpack bier en daar was ex dan weer blij mee :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Liz vr 8 jun 2012 - 1:38

Aardbei89 schreef:En dan krijg ik nu een melding dat mijn jurkje morgen bezorgd wordt, tussen 10 en 12!
Maar.. Ik moet morgen om 10 uur beginnen met werken en vanuit daar ga ik naar mijn vriend en direct naar de voetbalwedstrijd. Heb geen tijd meer om tussendoor naar huis te gaan om het jurkje op te halen (vanwege grote afstand)
Dus ik denk dat ik zo nog maar wat Albert Heijns af ga! Hopelijk hebben ze daar nog ergens zo'n jurkje.. Wil hem zoooo graag! Haha Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 394967

Hier (Best) hebben ze er nog heeeel veel bij de appie!
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  minoessepoes vr 8 jun 2012 - 2:12

Chipp schreef:
minoessepoes schreef:Mag ik vragen wat voor een ondergoed jullie er dan onder dragen. Want als ik hem aan heb ziet het er ongeveer net zo uit als bij Chipp, maar de stof ik zo dun dat je aan de achterkant echt alles ziet zeg maar. Of is dat voornamelijk mijn gevoel? Ik geloof dat ik me daar niet helemaal prettig in voel.

Ik heb er een string onder aan. Ik weet eigenlijk niet hoe goed je het ziet vanachter, niet naar gekeken...

Ik ook niet direct, mijn vriend echter wel haha
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Arwyn vr 8 jun 2012 - 2:16

Met dit weer zou ik hem toch niet met blote benen dragen..
Anders gewoon iets huidkleurigs lijkt mij?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 2:28

Oranje ondergoed natuurlijk! Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 2:36

Youandi schreef:Oranje ondergoed natuurlijk! Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 281626781

Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  PrimaBella vr 8 jun 2012 - 3:12

Oeeehhh net voordat ik op zoektocht wilde gaan bij de Albert Heijn zag ik dat mijn jurkje al in de brievenbus lag!
Yes! Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 281626781

Ik doe er trouwens een zwart strak topje/jurkje onderaan wat ook strapless is. Zo schijnt de stof wat minder door!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 3:30

Aardbei89 schreef:Oeeehhh net voordat ik op zoektocht wilde gaan bij de Albert Heijn zag ik dat mijn jurkje al in de brievenbus lag!
Yes! Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 281626781

Ik doe er trouwens een zwart strak topje/jurkje onderaan wat ook strapless is. Zo schijnt de stof wat minder door!

Ik ook smile

En ik wil aanfoto's!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 3:33

Chipp schreef:
Aardbei89 schreef:Oeeehhh net voordat ik op zoektocht wilde gaan bij de Albert Heijn zag ik dat mijn jurkje al in de brievenbus lag!
Yes! Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 281626781

Ik doe er trouwens een zwart strak topje/jurkje onderaan wat ook strapless is. Zo schijnt de stof wat minder door!

Ik ook Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 561177

En ik wil aanfoto's!!

He, dat is een goede!

Foto's van mij komen vanaf morgen! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  PrimaBella vr 8 jun 2012 - 4:50

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Foto-YCC7R3BB
Zo groot is het jurkje.. Hahaha Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 1578173417

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Foto-86GMEW4P

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Foto-33OLRMJG

En dit vind ik verder de leukste opties!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Kowalski vr 8 jun 2012 - 8:34

Ik zou hem zoals op de eerste foto doen!Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gast vr 8 jun 2012 - 8:46

Als topje vind ik hem wel onwijs leuk. Maar ben bang dat hij voor mij toch te strak is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Liz vr 8 jun 2012 - 9:06

Yoyo schreef:Als topje vind ik hem wel onwijs leuk. Maar ben bang dat hij voor mij toch te strak is.

+1 daarom twijfel ik nog..
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  PrimaBella vr 8 jun 2012 - 11:15

Kowalski schreef:Ik zou hem zoals op de eerste foto doen!Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 394967

Haha, ja zou ik eigenlijk toch eens moeten doen he..
Is alleen zo moeilijk bierglazen vasthouden :P
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Arwyn vr 8 jun 2012 - 20:33

Wel lekker als pyjama op die manier Wink

Yoyo: Volgens mij kun je het er best op wagen hoor!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Summerlovin ma 11 jun 2012 - 6:52

Ik heb hem ook! Ik vind de halter en strapless naar achter erg mooi,
Maar ik zag hem in de grazia op deze manier:
Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Dsc02659u
Vind ik ook erg leuk staan!
Er zijn gewoon te veel mogelijkheden dat ik niet kan kiezen welke ik woensdag moet doenSupertrash Oranje winning dress - Pagina 2 1578173417 .. Gelukkig heb ik nog 2 dagen om daarover na te denken! haha.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 7:20

Summerlovin schreef:Ik heb hem ook! Ik vind de halter en strapless naar achter erg mooi,
Maar ik zag hem in de grazia op deze manier:
Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Dsc02659u
Vind ik ook erg leuk staan!
Er zijn gewoon te veel mogelijkheden dat ik niet kan kiezen welke ik woensdag moet doenSupertrash Oranje winning dress - Pagina 2 1578173417 .. Gelukkig heb ik nog 2 dagen om daarover na te denken! haha.

Die ga ik ook proberen, moeten de weersvoorpellingen voor het weekend wel uitkomen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Siem di 12 jun 2012 - 4:09

Ik heb hem vandaag ook gekocht maar alweer op mp gezet, vind dat hij teveel doorschijnt en ik heb geen lichte kleur bh Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 1270000679

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 4:40

Billy schreef:Ik heb hem vandaag ook gekocht maar alweer op mp gezet, vind dat hij teveel doorschijnt en ik heb geen lichte kleur bh Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 1270000679

En een topje eronder? (Strapless, dat doe ik smile)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 4:50

Bij mij schijnt ie niet door?? Of ik heb voor lul gelopen nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Supertrash Oranje winning dress - Pagina 2 Empty Re: Supertrash Oranje winning dress

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum