Waar is...
+34
Flower_L
Lenster
Atelier Madame
Alex
_Nina
ExpressoB
Zwoesj
Lejow
Susan
girli
Nana
slaatje
Lavendel
Poubelle
Mees
Blond
Leine
Discordia
Pompoen
Aziraphale
June
Gympie
Winegum
Sushi
Angela_1986
Rush
Stuiterbal
Dora
Makamba
Poisongirl
Snoes
Marin
Ibbeltje
Tania
38 plaatsers
Pagina 2 van 12
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Re: Waar is...
Zoey schreef:Smikkell schreef:Wil de echte Zoey nú opstaan..
Huh?
Kun je beter maar niet op ingaan Zoey!
Gast- Gast
Reva schreef:Zoey schreef:Smikkell schreef:Wil de echte Zoey nú opstaan..
Huh?
Serieus, wat is jullie probleem met mij?
Gast- Gast
Zoey schreef:Reva schreef:Zoey schreef:Smikkell schreef:Wil de echte Zoey nú opstaan..
Huh?
Sta erboven Zoey, dan hebben ze er ook geen lol aan.
Gast- Gast
Ik ook niet?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Het is mij inderdaad ook opgevallen dat Susan er niet is!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Tuurlijk niet, dat weet ze vast wel. Maar Smikkel en Reva vinden het weer geweldig om alles in het belachelijke te trekken. 'Good' old times!Zelda schreef:Maar Zoey, ik bedoelde het niet vervelend richting jou hoor, wat ik zei.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik doelde op Zoey's reactie op de eerste pagina tegen Ibbel en mij. Die begon met 'sorry hoor'....Snoes schreef:Tuurlijk niet, dat weet ze vast wel. Maar Smikkel en Reva vinden het weer geweldig om alles in het belachelijke te trekken. 'Good' old times!Zelda schreef:Maar Zoey, ik bedoelde het niet vervelend richting jou hoor, wat ik zei.
Gast- Gast
Snoes schreef:Tuurlijk niet, dat weet ze vast wel. Maar Smikkel en Reva vinden het weer geweldig om alles in het belachelijke te trekken. 'Good' old times!Zelda schreef:Maar Zoey, ik bedoelde het niet vervelend richting jou hoor, wat ik zei.
Ja dat weet ik ook wel, ben ook niet boos hoor snap ook wel dat het misschien een beetje snel is, maar het viel me gewoon echt op. Ik zei sorry hoor, meer omdat ik Ibbel een beetje overdreven vond reageren. Maar het was ook niet boos naar haar bedoeld natuurlijk, maar zo van, sjonge, wat doe ik fout Maar vind jullie nog steeds lief hoor
En die reacties van Smikkell en Reva zijn echt zo kinderachtig.. Tja, sommige mensen zijn gewoon sneu.
Gast- Gast
Wel..Pippa schreef:Zoey schreef:Reva schreef:Zoey schreef:Smikkell schreef:Wil de echte Zoey nú opstaan..
Huh?
Sta erboven Zoey, dan hebben ze er ook geen lol aan.
Gast- Gast
Zoey schreef:Snoes schreef:Tuurlijk niet, dat weet ze vast wel. Maar Smikkel en Reva vinden het weer geweldig om alles in het belachelijke te trekken. 'Good' old times!Zelda schreef:Maar Zoey, ik bedoelde het niet vervelend richting jou hoor, wat ik zei.
Ja dat weet ik ook wel, ben ook niet boos hoor snap ook wel dat het misschien een beetje snel is, maar het viel me gewoon echt op. Ik zei sorry hoor, meer omdat ik Ibbel een beetje overdreven vond reageren. Maar het was ook niet boos naar haar bedoeld natuurlijk, maar zo van, sjonge, wat doe ik fout Maar vind jullie nog steeds lief hoor
En die reacties van Smikkell en Reva zijn echt zo kinderachtig.. Tja, sommige mensen zijn gewoon sneu.
Meid, al open je een topic (heel overdreven gezegd) na een uur! Lekker belangrijk. Het valt inderdaad gewoon sneller op als actieve forumsters 'even/tijdelijk' niet reageren. Je toont interesse in diegene, daar is niks mis mee.
Laatst aangepast door Makamba op wo 6 jun 2012 - 7:45; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
Zoey schreef:Snoes schreef:Tuurlijk niet, dat weet ze vast wel. Maar Smikkel en Reva vinden het weer geweldig om alles in het belachelijke te trekken. 'Good' old times!Zelda schreef:Maar Zoey, ik bedoelde het niet vervelend richting jou hoor, wat ik zei.
Oow je doet niks fout, maar ik zag het ff anders DUs ook niet boos of zo op jou verder. Denk dat het anders over is gekomen allemaal dan bedoeld
Maar ik snap Reva en Smikkell ook even niet?
Daar is ook niks mee, dat zeiden Ibbel en ik ook nietMakamba schreef:Zoey schreef:Snoes schreef:Tuurlijk niet, dat weet ze vast wel. Maar Smikkel en Reva vinden het weer geweldig om alles in het belachelijke te trekken. 'Good' old times!Zelda schreef:Maar Zoey, ik bedoelde het niet vervelend richting jou hoor, wat ik zei.
Meid, al open je een topic na een uur! Lekker belangrijk. Het valt inderdaad gewoon sneller als actieve forumsters 'even/tijdelijk' niet reageren. Je toont interesse in diegene, daar is niks mis mee.
Gast- Gast
Pfieuw, gelukkig Ibbel! Ik begon 'm al te knijpen
Nu we toch bezig zijn, waar is Doedel eigenlijk?
Nu we toch bezig zijn, waar is Doedel eigenlijk?
Gast- Gast
Het wordt groter gemaakt dan bedoeld
Zelda schreef:Daar is ook niks mee, dat zeiden Ibbel en ik ook nietMakamba schreef:Zoey schreef:Snoes schreef:Tuurlijk niet, dat weet ze vast wel. Maar Smikkel en Reva vinden het weer geweldig om alles in het belachelijke te trekken. 'Good' old times!Zelda schreef:Maar Zoey, ik bedoelde het niet vervelend richting jou hoor, wat ik zei.
Meid, al open je een topic na een uur! Lekker belangrijk. Het valt inderdaad gewoon sneller als actieve forumsters 'even/tijdelijk' niet reageren. Je toont interesse in diegene, daar is niks mis mee.
Doelde ook niet op jou en Ibbel persoonlijk, Zelda! Maar bedoelde het in z'n algemeenheid.
Makamba- Kletskop
Ik dacht laatst, uit een ander topic te begrijpen, dat Doedel een nieuwe naam heeft?
Gast- Gast
Snoepy87 is druk bezig met het huis poesten, d'r 2 kindjes en inpakken voor de vakantie.
Maar ik zal melden dat ze gemist wordt.
Maar ik zal melden dat ze gemist wordt.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Serieus gasten Ik reageerde hier omdat ik de reacties op Ibbel niet snapte, omdat die gewoon iets zei en vervolgens te horen krijgt dat ze niet moet zeiken en tot twee keer te horen krijgt waarom ze dan reageerde of iets in die richting. En plotseling is alles omgedraaid?? Te mooi. Zoey mag een opmerking maken en ik niet dezelfde daarna? Weer te mooi. Om vervolgens te eindigen met dat wij het in het belachelijke trekken en iemand erboven moet staan.
Lol heb ik er nu inderdaad om, door jullie. Mijn reactie over Ibbel was uit verbazing, dus bedankt dat jullie er een bijzondere draai aan gegeven en het nu om te lachen is. Schaamteloos dit.
Lol heb ik er nu inderdaad om, door jullie. Mijn reactie over Ibbel was uit verbazing, dus bedankt dat jullie er een bijzondere draai aan gegeven en het nu om te lachen is. Schaamteloos dit.
Gast- Gast
Sjezus Reva, ik weet dat ik weer aan het happen ben en je gewoon moet negeren maar ik word echt gek van jou. Je post steeds van die reacties die op 100 verschillende manieren kunnen worden opgevat en gaat lopen miepen als iemand er wat van zegt. Doe even lekker normaal zeg. En je hoeft me niet weer een pm te sturen met 60 quotes waaruit blijkt dat je écht niets verkeerd heb gedaan. Het gaat om de context, niet om de reactie zelf.
Gast- Gast
Zwoesj zal wel tussen de verhuisdozen zitten? Ze was sowieso de laatste tijd wat minder aanwezig door drukte e.d. En de rest mag ze ooit zelf vertellen, want dat is niet aan mij.
Gast- Gast
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Waar is?
» Waar heb je zin in?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Help! Waar o waar vind ik dit?
» Waar heb je zin in?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Help! Waar o waar vind ik dit?
Pagina 2 van 12
Permissies van dit forum: