Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks
+40
Earane
Rose
Phileine
Highway
Annie24
Liadan
_Lacey_
Penélope
Pompoen
PapillonRose
sanne-84
Lady4
Merai
Lejow
Mama_1987
Schaapke
Muus
Kowalski
Bliss
Raindrop
Siem
Lilypie
Niekske
Sterre
Happinaz
Flower_L
Zwerver
Liz
Rush
Prosecco
snowflakes
Roza
Blond
Ella
Sweet Sylvana
Arwyn
Gympie
Evalynn
Ibbeltje
Atelier Madame
44 plaatsers
Pagina 19 van 22
Pagina 19 van 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Re: Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks
Oreo schreef:Kan ik iemand blij maken met de platte rode laarsjes in maat 41? En de groene in 40? Ze zijn mij beiden te groot, helaas. Ik glip als een gek uit de achterkant van de schoen en dat loopt niet lekker..
Met of zonder hak (de groene in 40). En heb je normaal 40 of 41?
Gast- Gast
Zonder. Ik draag afwisselend 39, 40 en 41. Ze zijn qua maat beter in 40. Maar qua pasvorm niets voor mij! Pm anders maar!
Gast- Gast
Ik wacht nog steeds met smart op mijn roze birkenstocks, hopelijk zijn ze niet ineens stiekem uitverkocht
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Ik wacht nog steeds met smart op mijn roze birkenstocks, hopelijk zijn ze niet ineens stiekem uitverkocht
ik heb ze net binnen gekregen, ze zitten zoooo lekker!
Gast- Gast
Ik wacht alleen nog op de blauwe laarsjes die ik hier van Earane overkocht
Gast- Gast
Eh, ik krijg net een telefoontje van een of andere mascha ofzo die vraagt of mijn pakketjes aan zijn gekomen? Ik verstond er niet veel van maar ze vroeg me volgende week weer te bellen als ik niets had ontvangen?
Meer mensen die een telefoontje hebben gehad?
Meer mensen die een telefoontje hebben gehad?
Gast- Gast
Vaaaaaaag!!!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Dat bedrijf denkt de volgende keer wel beter na voordat ze weer zo'n actie beginnen
Die waren blijkbaar niet helemaal voorbereid op de drukte.
Gast- Gast
Haha dat dekn ik ook inderdaad, ze kunnen een andere keer beter gewoon 20-40-60 % korting doen.. op deze manier was het gewoon zo aantrekkelijk om bij ze te kopen.. Zeker dingen als birckenstocks die toch al populair zijn zullen wel niet aan te slepen zijn geweest denk ik..Megara schreef:Dat bedrijf denkt de volgende keer wel beter na voordat ze weer zo'n actie beginnen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Of er voor kunnen zorgen dat 2 bestellingen met dezelfde 60% korting niet mogelijk is.Atelier Madame schreef:Haha dat dekn ik ook inderdaad, ze kunnen een andere keer beter gewoon 20-40-60 % korting doen.. op deze manier was het gewoon zo aantrekkelijk om bij ze te kopen.. Zeker dingen als birckenstocks die toch al populair zijn zullen wel niet aan te slepen zijn geweest denk ik..Megara schreef:Dat bedrijf denkt de volgende keer wel beter na voordat ze weer zo'n actie beginnen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
De enige manier om dat te doen is danhet emailadres eraan koppelen, of een persoonlijke code maken oid, aan de andere kant is het op deze manier natuurlijk wel leuk vor de klantenRush schreef:Of er voor kunnen zorgen dat 2 bestellingen met dezelfde 60% korting niet mogelijk is.Atelier Madame schreef:Haha dat dekn ik ook inderdaad, ze kunnen een andere keer beter gewoon 20-40-60 % korting doen.. op deze manier was het gewoon zo aantrekkelijk om bij ze te kopen.. Zeker dingen als birckenstocks die toch al populair zijn zullen wel niet aan te slepen zijn geweest denk ik..Megara schreef:Dat bedrijf denkt de volgende keer wel beter na voordat ze weer zo'n actie beginnen
Atelier Madame- Ratel
Ja, maar als er zoveel dingen mis gaan is de lol er wel snel af natuurlijk. Er zijn best veel mogelijkheden om ervoor te zorgen dat een klant/account maar 1x kan bestellen met die korting. Dat kan je zo in het systeem coden.Atelier Madame schreef:De enige manier om dat te doen is danhet emailadres eraan koppelen, of een persoonlijke code maken oid, aan de andere kant is het op deze manier natuurlijk wel leuk vor de klantenRush schreef:Of er voor kunnen zorgen dat 2 bestellingen met dezelfde 60% korting niet mogelijk is.Atelier Madame schreef:Haha dat dekn ik ook inderdaad, ze kunnen een andere keer beter gewoon 20-40-60 % korting doen.. op deze manier was het gewoon zo aantrekkelijk om bij ze te kopen.. Zeker dingen als birckenstocks die toch al populair zijn zullen wel niet aan te slepen zijn geweest denk ik..Megara schreef:Dat bedrijf denkt de volgende keer wel beter na voordat ze weer zo'n actie beginnen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bij mij is het gelukkig allemaal goed gegaan alle 4 de paren binnengekregen, heb er wel 2 bij mijn ouders laten aankomen en 4 verschillende email-adressen gebruikt Alleen jammer dat de laarsjes zo groot vallen, maar wel blij met mijn birkenstocks
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik had 3 paar besteld, de berkenbossen apart, en nog ballerina's en sandalen samen. Heb ze gister tegelijk binnengekregen. (zaterdag besteld)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Ik had 3 paar besteld, de berkenbossen apart, en nog ballerina's en sandalen samen. Heb ze gister tegelijk binnengekregen. (zaterdag besteld)
Ik heb mijn schoenen nog niet binnen Misschien vandaag, ben namelijk wel erg benieuwd, ook al gaat het nog even duren voordat ik ze kan passen, want ik heb ze bij mijn ouders laten bezorgen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had woensdag al 1 paar binnen en de andere is nog steeds onderweg
Heb ze allebei vorige week vrijdag besteld, die nog onderweg is zelfs 5 minuten eerder
Heb ze allebei vorige week vrijdag besteld, die nog onderweg is zelfs 5 minuten eerder
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Phileine schreef:sanne-84 schreef:Ik had 3 paar besteld, de berkenbossen apart, en nog ballerina's en sandalen samen. Heb ze gister tegelijk binnengekregen. (zaterdag besteld)
Ik heb mijn schoenen nog niet binnen Misschien vandaag, ben namelijk wel erg benieuwd, ook al gaat het nog even duren voordat ik ze kan passen, want ik heb ze bij mijn ouders laten bezorgen.
De iPad corrigeert automatisch woorden
sanne-84- Ratel
Dat kun je uitzetten bij de instellingen (klikken op dat radartje)!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Als het goed is staat ie uit, dank je
sanne-84- Ratel
Jaaa! Ik heb mijn congac kleurige gympen ook binnen, die zijn veel soepeler dan de rode gek genoeg. Ik ben er blij mee!
Nu ben ik compleet !
Nu ben ik compleet !
Pompoen- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, maar als er zoveel dingen mis gaan is de lol er wel snel af natuurlijk. Er zijn best veel mogelijkheden om ervoor te zorgen dat een klant/account maar 1x kan bestellen met die korting. Dat kan je zo in het systeem coden.Atelier Madame schreef:De enige manier om dat te doen is danhet emailadres eraan koppelen, of een persoonlijke code maken oid, aan de andere kant is het op deze manier natuurlijk wel leuk vor de klantenRush schreef:Of er voor kunnen zorgen dat 2 bestellingen met dezelfde 60% korting niet mogelijk is.Atelier Madame schreef:Haha dat dekn ik ook inderdaad, ze kunnen een andere keer beter gewoon 20-40-60 % korting doen.. op deze manier was het gewoon zo aantrekkelijk om bij ze te kopen.. Zeker dingen als birckenstocks die toch al populair zijn zullen wel niet aan te slepen zijn geweest denk ik..Megara schreef:Dat bedrijf denkt de volgende keer wel beter na voordat ze weer zo'n actie beginnen
hmhm das wel super klote als er zoveel dingen misgaan idd..
Atelier Madame- Ratel
тыквашка schreef:Jaaa! Ik heb mijn congac kleurige gympen ook binnen, die zijn veel soepeler dan de rode gek genoeg. Ik ben er blij mee!
Nu ben ik compleet !
Fotootje?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:тыквашка schreef:Jaaa! Ik heb mijn congac kleurige gympen ook binnen, die zijn veel soepeler dan de rode gek genoeg. Ik ben er blij mee!
Nu ben ik compleet !
Fotootje?
Sorry, geen zin in, ben zooo suf!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb de rode laarsjes in de pocket! Heb ze nu aan, steunzolen erin en ze zitten volgens mij wel goed! Zijn wel erg glad merk ik, moet even wennen met lopen. Minneke, wil je mij nog ff terug PM'en over de blauwe?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Jammer тыквашка, lekker rustig aan doen dan!
Bliss: Ik heb laatst de tip gekregen dat je even met schuurpapier over de zolen van je schoenen heen moet, dat moet goed helpen tegen de gladheid
Bliss: Ik heb laatst de tip gekregen dat je even met schuurpapier over de zolen van je schoenen heen moet, dat moet goed helpen tegen de gladheid
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 19 van 22 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22
Soortgelijke onderwerpen
» Kennen jullie Piet Kerkhof nog?
» Birckenstocks wassen?
» Birckenstocks online kopen?
» Wat voor Piet ben jij?
» Zwarte Piet racisme ?
» Birckenstocks wassen?