Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks

+40
Earane
Rose
Phileine
Highway
Annie24
Liadan
_Lacey_
Penélope
Pompoen
PapillonRose
sanne-84
Lady4
Merai
Lejow
Mama_1987
Schaapke
Muus
Kowalski
Bliss
Raindrop
Siem
Lilypie
Niekske
Sterre
Happinaz
Flower_L
Zwerver
Liz
Rush
Prosecco
snowflakes
Roza
Blond
Ella
Sweet Sylvana
Arwyn
Gympie
Evalynn
Ibbeltje
Atelier Madame
44 plaatsers

Pagina 15 van 22 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks - Pagina 15 Empty Re: Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 7:27

Smikkell schreef:
Yoyo schreef:
Smikkell schreef:
Yoyo schreef:
Smikkell schreef:Op deze manier zit ik de rest van de week thuis tot alle pakjes er zijn. Ik ga Piet morgen bellen.

Ik heb Piet vandaag ook al gemaild Embarassed . Vooral naar aanleiding van het feit dat sommige de schoenen al wel in huis hebben die ze ook op woensdag hebben besteld...
Ik had al wel een mail dat het door drukte langer kon duren. Ik wil alleen zeker weten of ze al verstuurd zijn. De schoenen die ik later bestelde kreeg ik zaterdag. Dat ze niet in de portiek ofzo zijn achtergelaten!

Voordeel: ik heb vandaag niet kunnen snoepen.
Laughing

Was uiteindelijk 0,7 lichter dan gister, dus had best wat willen hebben Laughing

Whahahaha! Ik denk dat ik morgen jouw tactiek ook even toepas!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks - Pagina 15 Empty Re: Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 7:34

Tactiek laughcry

Ik ga net zo lang off topic tot mijn schoenen er zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 8:06

Hee, een kletstopic!

Ik heb jouw 0.7 er zojuist aangegeten denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 8:08

Reva schreef:Hee, een kletstopic!

Aan wat?

Echt zo'n verloren dag dit laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 8:12

Smikkell schreef:
Reva schreef:Hee, een kletstopic!

Aan wat?

Echt zo'n verloren dag dit laughcry

Afbakstokbrood met Revamade tapenade. En een heel pak rijstwafels Laughing

Gast
Gast

Bericht  Happinaz di 12 jun 2012 - 20:01

Maar ehm...dus....eh...ik heb nog steeds mijn 2 paar schoenen niet binnen. Ik verwacht nog groene enkellaarsjes en zwarte sleehakken. Én als Selektvracht s'avonds bezorgd dan zullen ze dat heus niet deze avond doen i.v.m voetbal. Dus wanneer dan wel?Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks - Pagina 15 878948377

Smikkel, als jij gebeld hebt zou je dan even willen vertellen wat ze gezegd hebben? Ben wel heel benieuwd of het allemaal goed gaat komen! Heb natuurlijk wel al betaald!

*zucht* ik wil zaterdag mijn groene laarsjes aan! Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks - Pagina 15 827601
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush di 12 jun 2012 - 20:11

NL begint pas om 20:45, dus daarvoor zou het zomaar kunnen natuurlijk Tip piet kerkhof 60% korting oa birckenstocks - Pagina 15 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rose di 12 jun 2012 - 20:37

Nieuwe dag, nieuwe kansen.
Ik hoop dat de pakketjes vandaag bezorgd worden!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 20:41

Ja hoop ik ook! Ik heb de blauwe zonder hak besteld, afgelopen donderdag.

Gast
Gast

Bericht  Schaapke di 12 jun 2012 - 22:36

Therapy schreef:Ja hoop ik ook! Ik heb de blauwe zonder hak besteld, afgelopen donderdag.
+1 Yes

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Rush di 12 jun 2012 - 22:38

Welke laarsjes vallen nou groter, de platte of die met een hak?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame di 12 jun 2012 - 22:51

Ik blijf maar briefjes in de deur krijgen van de bezorgers van selektvracht dat ik niet thuis ben Rolling Eyes... vandaag zouden ze in de middag moeten komen, dus hopelijk ben ik dan wel thuis :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Siem di 12 jun 2012 - 23:05

Rush schreef:Welke laarsjes vallen nou groter, de platte of die met een hak?

Bij mij vielen de platte rode normaal en de platte blauwe iets groter terwijl het dezelfde maat is

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Happinaz di 12 jun 2012 - 23:20

Rush schreef:Welke laarsjes vallen nou groter, de platte of die met een hak?

Bij mij vallen de rode platte laarsjes groot.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Rush di 12 jun 2012 - 23:21

Okay tot nu toe de platte dus. Ik hoop dat de hakken gewoon normaal vallen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 23:21

Zo, twee paar schoenen bezorgd net. De groene met hak valt wel ruim. Ik doe er wel een zooltje in...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 23:22

Nou het briefje hangt weer op de deur en de schuurdeur staat open .. Ik wil zo graag m'n nieuwe schoenen maar ik moet zo weg!

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 12 jun 2012 - 23:30

Komt mij wel goed uit dat die platte laarsjes wat ruimer vallen, want mn steunzolen moeten er ook nog in smile Ik ga nu douchen (heb gesport), maar hoop niet dat er dan net iemand voor de deur staat!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Blond di 12 jun 2012 - 23:48

Haha ik moet echt lachen om jullie, smachtend voor jullie schoenen Very Happy. Ik heb sleehakken besteld, maar aangezien ik fulltime werk, hoop ik maar dat ze zaterdag worden bezorgd. Of als mijn moeder thuis is.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Siem di 12 jun 2012 - 23:51

Ik moet wel nog mijn birkenstocks krijgen maar die heb ik bij mijn ouders aan laten komen aangezien ik zelf weinig thuis ben deze week. En selektvracht de neiging heeft ze gerust 20 huizen verderop af te geven

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 0:02

Heeft iemand de groene laarsjes met hak in maat 39 die je naar mij wil sturen i.p.v. naar Piet K. Mijn groene laarsjes zijn net ingepikt.

Laatst aangepast door Smikkell op wo 13 jun 2012 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Schaapke wo 13 jun 2012 - 0:27

Smikkell schreef:Heeft iemand de groene laarsjes met hak in maat 39 die je naar mij wil sturen i.p.v. naar Piet K. Mijn groene laarsjes zijn net ingepakt.

Zijn ze niet goed?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 13 jun 2012 - 0:36

Schaapke schreef:
Smikkell schreef:Heeft iemand de groene laarsjes met hak in maat 39 die je naar mij wil sturen i.p.v. naar Piet K. Mijn groene laarsjes zijn net ingepakt.

Zijn ze niet goed?
Ze zijn prima, maar mijn bezoek heeft ze nu aan en ik ben bang dat ze niet meer uitgaan Razz

Gast
Gast

Bericht  Pompoen wo 13 jun 2012 - 1:02

Ik heb de rode pumps binnen (laag hakje)! Ik twijfel alleen heel erg over de maat, bij mijn ene voet zit er een teen een beetje klem. Ik draag nooit pumps dis twijfel een beetje of ik dat nou nog uit zou kunnen 'lopen'. Ik kan er sowieso maar net op lopen eigenlijk laughcry en comfortabel vind ik het nou niet bepaald. Ik zit een beetje te twijfelen of het nou zin zou hebben om naar een winkel te gaan om te 'ruilen' want de dichtsbijzijnde is volgens mij een half uur met de auto.

Bovendien denk ik dat maat 41 waarschijnlijk van mijn voeten af kukelt. Maar ik vind ze zo leuk!!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn wo 13 jun 2012 - 1:16

Ik ben benieuwd wanneer mijn laarsjes bezorgd worden smile
Vandaag zou leuk zijn, haha.

тыквашка: Ik zou ze gewoon een half uurtje of een uurtje binnen dragen, dan kom je er denk ik snel genoeg uit of je ze wil houden of niet.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 22 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: