Nieuwe Samsung galaxy S III
+3
duckie
Gympie
kippiee
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe Samsung galaxy S III
Heeft iemand deze al?? Hoe bevalt deze??
Deze krijg ik morgen
Deze krijg ik morgen
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Nieuwe Samsung galaxy S III
Zit net te kijken wat die telefoon nog moet kosten bij een abonnement.... Dat is toch niet te geloven! Zelfs als ik het duurste abonnement (á 152 euro in de maand)zou nemen moet ik nog 189euro bij betalen! Vind het weliswaar een schitterende telefoon...
Gast- Gast
Yoyo schreef:Zit net te kijken wat die telefoon nog moet kosten bij een abonnement.... Dat is toch niet te geloven! Zelfs als ik het duurste abonnement (á 152 euro in de maand)zou nemen moet ik nog 189euro bij betalen! Vind het weliswaar een schitterende telefoon...
Zo duur? Ik zie reclameposters van Vodafone voorbij komen met €50 euro per maand voor 2 jaar en gratis toestel.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Yoyo schreef:Zit net te kijken wat die telefoon nog moet kosten bij een abonnement.... Dat is toch niet te geloven! Zelfs als ik het duurste abonnement (á 152 euro in de maand)zou nemen moet ik nog 189euro bij betalen! Vind het weliswaar een schitterende telefoon...
pff das wel heel veel!! ik hou t mobile dus een verlenging en hoef niks bij te betalen 2 jaar abbonnement. Misschien eens kijken bij t mobile??
kippiee- Fluisteraar
ohh handig welke.. heb 200 min, onbeperkt smsen en 1500mb aan internet
kippiee- Fluisteraar
kippiee schreef:ohh handig welke.. heb 200 min, onbeperkt smsen en 1500mb aan internet
misschien een rare vraag maar mag ik vragen wat je per maand betaald?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
kippiee schreef:ohh handig welke.. heb 200 min, onbeperkt smsen en 1500mb aan internet
Heb je het nou tegen mij? Met welke bedoel ik natuurlijk de samsung galaxy s lll
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
In September mag ik verlengen, en ga ik denk ik van mijn Galaxy 2 naar Galaxy 3
Gast- Gast
duckie schreef:kippiee schreef:ohh handig welke.. heb 200 min, onbeperkt smsen en 1500mb aan internet
is geen rare vraag;) ook weer vergeten hihi (dat bedoelde ik met handig welk abbonnement..) maar ga 49.50 pm betalen en 1e 4 mnd korting van 50 %
kippiee- Fluisteraar
kippiee schreef:duckie schreef:kippiee schreef:ohh handig welke.. heb 200 min, onbeperkt smsen en 1500mb aan internet
is geen rare vraag;) ook weer vergeten hihi (dat bedoelde ik met handig welk abbonnement..) maar ga 49.50 pm betalen en 1e 4 mnd korting van 50 %
oke dankje, ik kan pas in september verlengen maar wil al een beetje rondkijken naar de mogelijkheden vandaar
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind hem wel mooi, maar hij is nog groter dan de SII dacht ik. Die heb ik nu en ik vind hem wel erg groot. Ik word ook helemaal gestoord van dat touchscreen (met smsen, whatsappen en mailen), dus ik ben blij dat ik hem nu een jaar heb en dus weer een andere mag. Ik kies er weer een met knopjes. Maar dat ligt aan mij hoor, ik vind de telefoon verder superfijn, heel mooi scherm en hij maakt echt super foto's. Dus de SIII zal nog wel een beetje beter zijn. Wat voor iets had je eerst?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
SuzieQ schreef:Ik vind hem wel mooi, maar hij is nog groter dan de SII dacht ik. Die heb ik nu en ik vind hem wel erg groot. Ik word ook helemaal gestoord van dat touchscreen (met smsen, whatsappen en mailen), dus ik ben blij dat ik hem nu een jaar heb en dus weer een andere mag. Ik kies er weer een met knopjes. Maar dat ligt aan mij hoor, ik vind de telefoon verder superfijn, heel mooi scherm en hij maakt echt super foto's. Dus de SIII zal nog wel een beetje beter zijn. Wat voor iets had je eerst?
Nou moest ook eerst goed wennen hoor aan dat touch maar heb voor het typen ook het toetsenbord van een telefoon 3x 4 dat gaat sneller. Maar goed vind het echt fijn nu en heb nu een galaxy ace dus blijf bij samsung. Heb ik al jaren en bevalt me prima! Dus ben benieuwd naar die galaxy 3
kippiee- Fluisteraar
Ik wil 'm heel graag, maar ik wil 'm graag los...maar dan kost het toestel nog rond de 550 euro. Dat vind ik toch iets te veel geld haha. Dus ik wacht rustig
Ik heb alleen altijd vette vingers, dat vind ik met een touchscreen zo vervelend Mijn huidig toestel ook, moet 'm echt elke dag wel schoonmaken anders zie ik er niks meer door haha.
Ik heb alleen altijd vette vingers, dat vind ik met een touchscreen zo vervelend Mijn huidig toestel ook, moet 'm echt elke dag wel schoonmaken anders zie ik er niks meer door haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zwerver schreef:
Dat heb ik dus ook. Ik gebruik dan van die reinigingsdoekjes voor de pc om het schoon te maken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hem en ik ben er echt helemaal weg van.
Toestel valt mee kwa grote. Ik had echt zoiets toen ik dat doosje open deed wow wat is tie groot maar als je hem in he tas/tas/broekzak heb valt het echt mee.
Hij reageert lekker snel, fotos en video's zijn echt super geweldig.
Kort om, een toestel die lekker in de hand ligt, fijn in gebruik is. En ik heb hem nu al een weekje en ik ben nog nooit zo blij geweest met een telefoon.
Toestel valt mee kwa grote. Ik had echt zoiets toen ik dat doosje open deed wow wat is tie groot maar als je hem in he tas/tas/broekzak heb valt het echt mee.
Hij reageert lekker snel, fotos en video's zijn echt super geweldig.
Kort om, een toestel die lekker in de hand ligt, fijn in gebruik is. En ik heb hem nu al een weekje en ik ben nog nooit zo blij geweest met een telefoon.
Gast- Gast
Ik heb hem ook!
Bij Tmobile, het eerste jaar 23 eurp per maand, tweede jaar 40!
Heb wel 130 euro bij betaald.
Zit alleen even te rommelen met wifi. Op een of andere manier krijg ik die niet gelinkt met mijn telefoon. Iemand een idee?
Bij Tmobile, het eerste jaar 23 eurp per maand, tweede jaar 40!
Heb wel 130 euro bij betaald.
Zit alleen even te rommelen met wifi. Op een of andere manier krijg ik die niet gelinkt met mijn telefoon. Iemand een idee?
Zo ik heb hem hoor!! Echt groot en heel licht issie:D je kan je bijna niet voorstellen dat er zoveel mee kan..
Nu nog even alls uitvogelen maar camera is fijn ja?? (voor degene die hem ook hebben;) ) en gebruiken jullie die extra functies met dat schudden, vegen enz?? Kreeg je ook elke keer in beeld dus heb maar op weigeren gedrukt...
Nu nog even alls uitvogelen maar camera is fijn ja?? (voor degene die hem ook hebben;) ) en gebruiken jullie die extra functies met dat schudden, vegen enz?? Kreeg je ook elke keer in beeld dus heb maar op weigeren gedrukt...
kippiee- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung galaxy.
» Samsung Galaxy ace
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung Galaxy Ace
» Samsung galaxy.
» Samsung Galaxy ace
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: