Goedemorgen woensdag!
+15
M@niek
Krullebol
Pompoen
Marin
Snoes
Sarah1985
Emma_
Kowalski
Raindrop
silly-one
Arwyn
Stuiterbal
Ibbeltje
slaatje
Japie
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen woensdag!
Hahaha lekker al die informatie, je mag 't wel weer weghalen hoor, als je wilt! Maar was gewoon benieuwd! Veel plezier vandaag!
Mijn dag is ook wel iets beter dan verwacht, heb m'n declaraties gedaan en lekker veel verdiend deze maand.
Mijn dag is ook wel iets beter dan verwacht, heb m'n declaraties gedaan en lekker veel verdiend deze maand.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen,
Flink uitgeslapen.
Ik hoop dat ik vanmiddag motivatie kan vinden om wat aan de studie te doen, het is echt nodig nu.
Straks alvast voorbereidingen treffen voor het avondeten, eind van de middag een paar uurtjes werken en daarna lekker thuis niksen.
Fijne dag iedereen, ondanks het regenachtige weer.
Flink uitgeslapen.
Ik hoop dat ik vanmiddag motivatie kan vinden om wat aan de studie te doen, het is echt nodig nu.
Straks alvast voorbereidingen treffen voor het avondeten, eind van de middag een paar uurtjes werken en daarna lekker thuis niksen.
Fijne dag iedereen, ondanks het regenachtige weer.
Gast- Gast
Kowalski: ik heb ze ook gebruikt. Helpen echt goed hoor.
Je krijgt er wel bij de grote boodschap zwarte ontlasting van.
Yeah mag straks een ipad lenen van een vriend van mij. Kan ik rekeningen betalen en weer ff normaal internetten op je iphone is ook niet altijd handig.
Je krijgt er wel bij de grote boodschap zwarte ontlasting van.
Yeah mag straks een ipad lenen van een vriend van mij. Kan ik rekeningen betalen en weer ff normaal internetten op je iphone is ook niet altijd handig.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Kowalski: ik wil even zeggen dat ik jou een leuke, lieve forummer vind! (en je woont in de beste stad van NL)
Goedemiddag!
Ik heb heerlijk geslapen, maar was ik ook even aan toe na alle stress/frustratie van gisteren.
Vandaag even lekker niks doen, mag wel eventjes.
Vanavond concert, zin in!
Fijne dag (nog) iedereen!!
Goedemiddag!
Ik heb heerlijk geslapen, maar was ik ook even aan toe na alle stress/frustratie van gisteren.
Vandaag even lekker niks doen, mag wel eventjes.
Vanavond concert, zin in!
Fijne dag (nog) iedereen!!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Oasis, is het nog gelukt allemaal met de scriptie?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Oasis, is het nog gelukt allemaal met de scriptie?
Wat lief dat je er naar vraagt!
Antwoord: https://yescafe.actieforum.com/t24378p90-afstuderen-motivatie-topic#1186880 (onderste post)
Oasis- Ratel
Ik ga even spieken!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Oasis wat lief! You made my day! Geniet van het concert vnv, heb je wel even verdiend!
ExpressoB, ik denk wel dat ik dat overleef hoor Hopelijk werkt het bij mij net zo goed als bij jou!
Marin, ik houd van nieuwsgierige mensen En Eindhoven is groot, daar wonen wel meer mutsen zoals ik, dus laat maar lekker staan
ExpressoB, ik denk wel dat ik dat overleef hoor Hopelijk werkt het bij mij net zo goed als bij jou!
Marin, ik houd van nieuwsgierige mensen En Eindhoven is groot, daar wonen wel meer mutsen zoals ik, dus laat maar lekker staan
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Oasis wat lief! You made my day! Geniet van het concert vnv, heb je wel even verdiend!
Ik zei het omdat ik eerst zelf zoiets toen had van wat is dit nou joh, niet gezond haha. Is een bijwerking.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Kowalski schreef:Oasis wat lief! You made my day! Geniet van het concert vnv, heb je wel even verdiend!
Ik zei het omdat ik eerst zelf zoiets toen had van wat is dit nou joh, niet gezond haha. Is een bijwerking.
Haha kan me voorstellen! Toen ik in het ziekenhuis werkte had ik daar regelmatig mee te maken. Maar lief dat je het even zegt!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:Oasis wat lief! You made my day! Geniet van het concert vnv, heb je wel even verdiend! En Eindhoven is groot, daar wonen wel meer mutsen zoals ik
Dankjewel, wat lief!!
En dat dikgedrukte: inderdaad, zoals ik
Oasis- Ratel
Oasis schreef:Kowalski schreef:Oasis wat lief! You made my day! Geniet van het concert vnv, heb je wel even verdiend! En Eindhoven is groot, daar wonen wel meer mutsen zoals ik
Dankjewel, wat lief!!
En dat dikgedrukte: inderdaad, zoals ik
Haha echt? Cool
Kowalski- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen woensdag.