Goedemorgen woensdag!
+6
silly-one
Isis
Cheesegirl
Middleme
Ibbeltje
Snoes
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen woensdag!
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen!
Vandaag werk ik van 7u30-16u, daarna ga ik babysitten en vanavond heb ik afgesproken bij een vriendin die net verhuisd is naar haar nieuwe appartement.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen!
Vandaag werk ik van 7u30-16u, daarna ga ik babysitten en vanavond heb ik afgesproken bij een vriendin die net verhuisd is naar haar nieuwe appartement.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen woensdag!
Goedemorgen!
Leuk Snoes babysitten en op bezoek
Hier komt straks een man voor de cv en vanmiddag ga ik mijn auto halen
Fijne dag!
Leuk Snoes babysitten en op bezoek
Hier komt straks een man voor de cv en vanmiddag ga ik mijn auto halen
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ga weer naar stage vandaag! Alleen de ochtend, alleen in de groep: spannend. Vanmiddag aan mn scriptie en vanavond komt mn vriend. We gaan dan foto's bewerken en een collage voor mn opa maken.
Fijne dag!
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
Heb wel lekker geslapen, beetje kort alleen.
Zometeen werken tot 2 uur.
Daarna even wat dingen bellen en regelen.
Oppassen van 16.00 uur tot .... ?
Fijne dag allemaal.
Heb wel lekker geslapen, beetje kort alleen.
Zometeen werken tot 2 uur.
Daarna even wat dingen bellen en regelen.
Oppassen van 16.00 uur tot .... ?
Fijne dag allemaal.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen!
Ik vertrek straks naar een wellnesshotel in Zeeland. Een paar dagen uitwaaien, rusten, naar de wellness en naar de Hollandse commerciële zenders kunnen kijken
Ik ga helemaal alleen dus dat vind ik best spannend...
Fijne dag iedereen!
Ik vertrek straks naar een wellnesshotel in Zeeland. Een paar dagen uitwaaien, rusten, naar de wellness en naar de Hollandse commerciële zenders kunnen kijken
Ik ga helemaal alleen dus dat vind ik best spannend...
Fijne dag iedereen!
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Goedemorgen!
Ik ga zo werken. Vanmiddag ga ik even mijn neus laten zien op een feestje en daarna ga ik naar m'n moeder. Vanavond gaan mijn vriend en ik het over de meivakantie hebben.
Een fijne dag!
Ik ga zo werken. Vanmiddag ga ik even mijn neus laten zien op een feestje en daarna ga ik naar m'n moeder. Vanavond gaan mijn vriend en ik het over de meivakantie hebben.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen allemaal,
Straks ga ik lekker werken. Ik heb er eigenlijk wel zin in. Laatste uur een proefwerk dus dat betekend dat ik dan lekker al vast voorbereidend werk voor mogen kan gaan doen.
Half 3 klaar, dan nog wat aanrommelen en ik kan weer naar huis.
Vanavond ga ik zwemmen met een vriendin en daarna nog een ALV van de tennisvereniging. Dus het wordt een latertje, aangezien we het niet eens zijn met de plannen van het bestuur.
Fijne dag allemaal.
Straks ga ik lekker werken. Ik heb er eigenlijk wel zin in. Laatste uur een proefwerk dus dat betekend dat ik dan lekker al vast voorbereidend werk voor mogen kan gaan doen.
Half 3 klaar, dan nog wat aanrommelen en ik kan weer naar huis.
Vanavond ga ik zwemmen met een vriendin en daarna nog een ALV van de tennisvereniging. Dus het wordt een latertje, aangezien we het niet eens zijn met de plannen van het bestuur.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen,
Geniet ervan, Isis!
Ik heb een redelijke nacht gehad. Over een uurtje moet ik weg om twee uurtjes te werken voor de cliëntenraad. Daarna lekker naar huis en niets bijzonders meer doen, hoop ik.
Fijne dag allemaal!
Geniet ervan, Isis!
Ik heb een redelijke nacht gehad. Over een uurtje moet ik weg om twee uurtjes te werken voor de cliëntenraad. Daarna lekker naar huis en niets bijzonders meer doen, hoop ik.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
Hier wel lekker geslapen, Lise is vandaag vrij. We gaan straks even in het nieuwe huis kijken met de kids.
Vanmiddag komt de oppas en dan ga ik voor Lise's kamer het 1 en ander uitzoeken qua kleuren enzo.
Fijne dag all!
Hier wel lekker geslapen, Lise is vandaag vrij. We gaan straks even in het nieuwe huis kijken met de kids.
Vanmiddag komt de oppas en dan ga ik voor Lise's kamer het 1 en ander uitzoeken qua kleuren enzo.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Mijn nichtje is jarig vandaag, ze wordt 1. Daar ga ik zo even langs dus, zaterdavg vieren ze het pas, maar ik kan nooit genoeg cadeautjes kopen Om twaalf uur moet ik werken, tot zeven en daarna niks bijzonders..
Mijn nichtje is jarig vandaag, ze wordt 1. Daar ga ik zo even langs dus, zaterdavg vieren ze het pas, maar ik kan nooit genoeg cadeautjes kopen Om twaalf uur moet ik werken, tot zeven en daarna niks bijzonders..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Vandaag is mijn allerlaatste dag op mijn huidige werk Ik hoef niet zo veel meer te doen. Ga straks trakteren, heb gisteren staan bakken Na het werk ga ik nog even borrelen met een paar collega's.
Fijne dag!
Vandaag is mijn allerlaatste dag op mijn huidige werk Ik hoef niet zo veel meer te doen. Ga straks trakteren, heb gisteren staan bakken Na het werk ga ik nog even borrelen met een paar collega's.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen, ik heb heerlijk uitgeslapen tot half11. Met de hond gewandeld en ff ontbeten. Nu gtst van gisteren terug kijken. Dadelijk het huishouden nog doen en verder lekker niks. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen woensdag
» Goedemorgen Woensdag!
» Goedemorgen woensdag!
» Goedemorgen Woensdag
» Goedemorgen Woensdag !!
» Goedemorgen Woensdag!
» Goedemorgen woensdag!