Boerka-premies
+7
Zora
RYW
Niekske
ellibre
Siem
Rush
Bazinga
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Boerka-premies
Al gaven ze me €2500.- ik zou iemand die in een Burka loopt niet verraden, echt een hele rare situatie als je er nog geld voor krijgt ook. Ik snap dat het bij de wet verboden is maar waarom moet er nu weer geld en een 'winnersprijs' aangehangen worden?
En hoe willen ze dat trouwens doen? Bijv: Ik zie een vrouw in Burka op Leidseplein lopen, loop ik dan naar haar toe en bind ik haar vast en dan wachten we gezellig op de politie en krijg ik mijn €250.-? Die vrouw zal gewoon verder lopen.. Nee. Ik snap dat ze het niet willen hebben en ergens snap ik het ook wel, maar ik zou geen geldprijs aan verbinden. Dat doen ze immers ook niet als je de inbreker van je buren doorbelt.
En hoe willen ze dat trouwens doen? Bijv: Ik zie een vrouw in Burka op Leidseplein lopen, loop ik dan naar haar toe en bind ik haar vast en dan wachten we gezellig op de politie en krijg ik mijn €250.-? Die vrouw zal gewoon verder lopen.. Nee. Ik snap dat ze het niet willen hebben en ergens snap ik het ook wel, maar ik zou geen geldprijs aan verbinden. Dat doen ze immers ook niet als je de inbreker van je buren doorbelt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Al gaven ze me €2500.- ik zou iemand die in een Burka loopt niet verraden, echt een hele rare situatie als je er nog geld voor krijgt ook. Ik snap dat het bij de wet verboden is maar waarom moet er nu weer geld en een 'winnersprijs' aangehangen worden?
Daar zat ik dus ook aan te denken.... Beetje vreemde actie wel ja wat betreft het geld eraan koppelen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Het doet inderdaad aan hele nare regimes uit het verleden denken en daarbij polariseert het enorm. Maar goed, dat laatste is precies wat het Vlaams Belang (of zo'n stichting uit die richting) wil.
En dat er ergens een wet over is, betekent natuurlijk niet dat je daar verder niet meer over hoeft na te denken. Als ik in een land woon waar homoseksualiteit strafbaar is en ik zie twee mannen zoenen, ga ik ze ook niet aangeven.
En dat er ergens een wet over is, betekent natuurlijk niet dat je daar verder niet meer over hoeft na te denken. Als ik in een land woon waar homoseksualiteit strafbaar is en ik zie twee mannen zoenen, ga ik ze ook niet aangeven.
Gast- Gast
Als we dat in Nederland invoeren ben ik binnen. Ik ken er heel veel. Maar ik ga ze toch niet aangeven, ze doen niemand iets.
Gast- Gast
Francaise schreef:Als we dat in Nederland invoeren ben ik binnen. Ik ken er heel veel. Maar ik ga ze toch niet aangeven, ze doen niemand iets.
Waar woon jij dan? Zelfs in een 'moslim buurt' in Amsterdam zie ik ze haast nooit. Toevallig zag ik er maandag 1 gehaast over de Marnixkade lopen, maar dat was dan ook de eerste.
Dat pm ik je. Ik heb in Amsterdam gewoond en ze daar ook eigenlijk nooit gezien.2CKC2 schreef:Francaise schreef:Als we dat in Nederland invoeren ben ik binnen. Ik ken er heel veel. Maar ik ga ze toch niet aangeven, ze doen niemand iets.
Waar woon jij dan? Zelfs in een 'moslim buurt' in Amsterdam zie ik ze haast nooit. Toevallig zag ik er maandag 1 gehaast over de Marnixkade lopen, maar dat was dan ook de eerste.
Gast- Gast
Ik had trouwens een meisje in de klas, Nora. Zij droeg een Burka. Zij werd zo rot behandeld door de leerkrachten.. echt heel naar. Ze was nog maar 17 en deed gewoon d'r ding, ze was wel een beetje vreemd maar toch ook gewoon een mens. Op een warme zomerdag droeg zij helemaal zwart en leren handschoentjes en ik zal nooit vergeten dat docent Duits een hele nare opmerking maakte daarover. Hele klas lag in een deuk maar ik vond het zo lullig!
Ze zei: 'Nora doe alsjeblieft die afzichtelijke handschoenen af..' Nee, zei Nora 'Dat doe ik niet, dit is mijn geloof..' zegt de leerkracht: 'Dan flikker je maar op uit deze les, ik erger me dood aan je en als de mussen van de daken vallen doe je geen handschoenen aan, geloof of niet!'
Ze zei: 'Nora doe alsjeblieft die afzichtelijke handschoenen af..' Nee, zei Nora 'Dat doe ik niet, dit is mijn geloof..' zegt de leerkracht: 'Dan flikker je maar op uit deze les, ik erger me dood aan je en als de mussen van de daken vallen doe je geen handschoenen aan, geloof of niet!'
Wat een debiel. Leraaronwaardig.2CKC2 schreef:Ik had trouwens een meisje in de klas, Nora. Zij droeg een Burka. Zij werd zo rot behandeld door de leerkrachten.. echt heel naar. Ze was nog maar 17 en deed gewoon d'r ding, ze was wel een beetje vreemd maar toch ook gewoon een mens. Op een warme zomerdag droeg zij helemaal zwart en leren handschoentjes en ik zal nooit vergeten dat docent Duits een hele nare opmerking maakte daarover. Hele klas lag in een deuk maar ik vond het zo lullig!
Gast- Gast
Ik ben het eens met het boerka verbod, maar ik weiger aan dit soort praktijken, die terecht aan de WO gelinkt werden, mee te doen. Je pleegt toch geen verraad op je eigen landbewoners wanneer het gaat om 'wie of wat ze zijn'?
Kijk, wanneer je een drugdealers of mishandelaar verraadt, dan begrijp ik dat. Maar dit?
Kijk, wanneer je een drugdealers of mishandelaar verraadt, dan begrijp ik dat. Maar dit?
Gast- Gast
Wat een idioot wijf, die leerkracht.2CKC2 schreef:Ik had trouwens een meisje in de klas, Nora. Zij droeg een Burka. Zij werd zo rot behandeld door de leerkrachten.. echt heel naar. Ze was nog maar 17 en deed gewoon d'r ding, ze was wel een beetje vreemd maar toch ook gewoon een mens. Op een warme zomerdag droeg zij helemaal zwart en leren handschoentjes en ik zal nooit vergeten dat docent Duits een hele nare opmerking maakte daarover. Hele klas lag in een deuk maar ik vond het zo lullig!
Gast- Gast
Eens.Youandi schreef:Ik ben het eens met het boerka verbod, maar ik weiger aan dit soort praktijken, die terecht aan de WO gelinkt werden, mee te doen. Je pleegt toch geen verraad op je eigen landbewoners wanneer het gaat om 'wie of wat ze zijn'?
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: