Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

+14
Thunder
Discordia
Caro
Toet
M@niek
Lejow
Kowalski
Lady Starstruck
Inge
Snoes
June
silly-one
Blond
Printje
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  June ma 4 jun 2012 - 9:58

Birgit schreef:
Hadewijch schreef: Je kunt ook heel het idee van een openingsdans overslaan? Of vind je dat echt te belachelijk?

Het liefst zou ik het overslaan maar hoe begin je dan een feest? Onze dj zei vorige keer dat er echt van je verwacht wordt dat je even naar voren komt. Dan zie ik het alleen zitten op deze manier haha.

Ik zou misschien gewoon even het woord nemen, een toost uitbrengen op de gasten (weet ik veel) en dan het feest openen en de muziek extra hard zetten. Oja en de komende tijd vast bij een man of twintig aangeven dat je geen openingsdans wilt, dus dat je het waardeert als ze meteen de dansvloer op willen komen na die toost (of weet ik veel wat). Het is jouw bruiloft hoor. Ik zou echt niets gaan doen waar je geen zin in hebt, omdat het 'hoort' (behalve 'ja' zeggen Wink).
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 10:00

We vragen het maandag ook nog eens aan de dj. Eerder dachten we aan een lintje doorknippen maar dat leek me ook zo suf. Ik heb er nu ruim een jaar over na zitten denken en de tijd dringt Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Inge ma 4 jun 2012 - 10:00

Birgit schreef:
Hadewijch schreef:Als de openingsdans dan of wat? Sorry, dit is vast een domme vraag, maar ik kan even niet bedenken wanneer je op je bruiloft iets moet bedenken om te doen.

Inderdaad als opening. We hebben ook geinformeerd voor een confettikanon dus daar hoort denk ik toch wel een polonaise bij. Bovendien verwachten mensen dat het bruidspaar naar voren komt en iets doet.
Voor mij hoeft het niet maar ik weet niet we anders kunnen doen zonder te dansen.

Wij openen de avond met een champagnetoren, nemen het woord, proosten en de muziek gaat aan, iedereen staat al op de dansvloer dus kan gelijk dansen :-)

Zou niet de polonaise doen als je dat liever niet doet. Zou dan eerder gaan voor een woordje voor aan en iedereen uitnodigen op de dansvloer
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  June ma 4 jun 2012 - 10:01

Birgit schreef:We vragen het maandag ook nog eens aan de dj. Eerder dachten we aan een lintje doorknippen maar dat leek me ook zo suf. Ik heb er nu ruim een jaar over na zitten denken en de tijd dringt Very Happy.

Nou, als het gewoon een leuk lintje is Wink.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Snoes ma 4 jun 2012 - 10:05

Toet schreef:
Snoes schreef:Het is denk ik wel een Vlaams liedje, maar hier is ie superpopulair om een polonaise op te dansen:

https://www.youtube.com/watch?v=WvOCx3UJUzY

Nee joh, dat is toch niet vlaams! Laughing
Oh haha, dat dacht ik nerd

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Snoes ma 4 jun 2012 - 10:08

Birgit schreef:We vragen het maandag ook nog eens aan de dj. Eerder dachten we aan een lintje doorknippen maar dat leek me ook zo suf. Ik heb er nu ruim een jaar over na zitten denken en de tijd dringt Very Happy.
Ik zou ook zeker niets doen wat je zelf niet leuk vindt. Ik denk dat als je gewoon een toost uitbrengt om het feest te openen, dat het dan wel duidelijk is. Er zullen vast wel mensen zijn die je goed kennen en weten dat je niet het type bent om te dansen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Caro di 5 jun 2012 - 3:55

Als de DJ toch gewoon zijn muziek inzet, en iedereen vraagt de dansvloer op te komen is het toch klaar? Ik zou me echt niet laten pushen door je DJ hoor Birgit!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Discordia di 5 jun 2012 - 3:57

Must. not. make. bad. jokes. laughcry
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 4:18

Birgit, ik snap dat je geen zin hebt in de openingsdans. Ik doe het ook niet, terwijl ik best goed kan dansen. Maar no way dat ik ga slowen of een dansje ga instuderen. Dat vind ik echt heel suf. Ik denk dat het helemaal niet verplicht is om het feest te openen met een dans. Wij zullen wel iets zeggen en dan komt er een glitterkanon en het housenr: I've got so much love to give. Dan mag iedereen dansen. Want gedanst zal er worden.

Betreft polonaisemuziek heb ik geen idee, want daar heb ik niets mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Thunder di 5 jun 2012 - 5:40

Mijn zus en haar man wilden ook geen openingsdans doen met z'n tweetjes. Zij hadden als openingsnummer: Narcotic. En iedereen deed mee en de vloer bleef vol.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Discordia di 5 jun 2012 - 6:08

Misschien niet het meest hippe en bekendste nummer op de polonaise op te dansen, maar wel ontzettend leuk (en even de band promoten)

Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  bolus26 di 5 jun 2012 - 6:31

wij hadden van die partypoppers, waar t confetti uit spuit en we hadden die uitgedeeld aan vrienden kinderen en daggasten en hebben toen na een welkomswoordje het feest open geknalt.Iedereen stond al op de dansvloer daardoor dus was gelijk feest.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Emma_ di 5 jun 2012 - 20:37

Wij willen ook geen openingsdans. Wij hebben nu "I gotta feeling" van The Black Eyed Peas en twee streamers erbij.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  bolus26 di 5 jun 2012 - 20:58

dat nummer i gotta feeling was ook op onze bruiloft een succes qua sfeer!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Mysterious di 5 jun 2012 - 22:28

dat nummer over die woonboot. echt een vreselijk nummer maar wel een goede voor polonaise
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  L!ND@ wo 6 jun 2012 - 3:03

Wij hadden ook geen openingdans, daar heeft mijn man echt een hekel aan. We heetten iedereen welkom, de DJ zette Guus Meeuwis-Proosten in en de obers brachten welkomscocktails binnen. Was ook leuk!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen - Pagina 2 Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum