Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

+14
Thunder
Discordia
Caro
Toet
M@niek
Lejow
Kowalski
Lady Starstruck
Inge
Snoes
June
silly-one
Blond
Printje
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:29

Kom maar op met die feestnummers .... ik ken er eigenlijk niet zo veel en dan is de keus wel heel beperkt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Printje ma 4 jun 2012 - 9:30

Het vliegerlied!!! grote hit bij mijn kleuters!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Blond ma 4 jun 2012 - 9:34

Heb je even voor mij van Frans Bauer en polonaise Hollandiase van Arie Ribbens (bij Hoevelaken linksaf! Moet er altijd aan denken bij de filemeldingen als die plaats langskomt)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  silly-one ma 4 jun 2012 - 9:34

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  June ma 4 jun 2012 - 9:35

Voor wat voor gelegenheid is het?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Snoes ma 4 jun 2012 - 9:35

Het is denk ik wel een Vlaams liedje, maar hier is ie superpopulair om een polonaise op te dansen:

https://www.youtube.com/watch?v=WvOCx3UJUzY

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Inge ma 4 jun 2012 - 9:37

Hadewijch schreef:Voor wat voor gelegenheid is het?

Ik denk voor de bruiloft van Birgit?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Lady Starstruck ma 4 jun 2012 - 9:39


Moest gelijk aan deze denken laughcry
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:40

Inge schreef:
Hadewijch schreef:Voor wat voor gelegenheid is het?

Ik denk voor de bruiloft van Birgit?

Ja, dat klopt. Aangezien we niks weten en al zo lang twijfelen denk ik dat dit het wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  June ma 4 jun 2012 - 9:43

Als de openingsdans dan of wat? Sorry, dit is vast een domme vraag, maar ik kan even niet bedenken wanneer je op je bruiloft iets moet bedenken om te doen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Kowalski ma 4 jun 2012 - 9:44

Het dondert en het bliksemt van Guus!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:46



Follow the leader? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:48

Hadewijch schreef:Als de openingsdans dan of wat? Sorry, dit is vast een domme vraag, maar ik kan even niet bedenken wanneer je op je bruiloft iets moet bedenken om te doen.

Inderdaad als opening. We hebben ook geinformeerd voor een confettikanon dus daar hoort denk ik toch wel een polonaise bij. Bovendien verwachten mensen dat het bruidspaar naar voren komt en iets doet.
Voor mij hoeft het niet maar ik weet niet we anders kunnen doen zonder te dansen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Printje ma 4 jun 2012 - 9:49

Weet de titel niet precies maar van

En dan die handjes de lucht in en kijk me nog eens aan
dan zal.....de rest weet ik zo niet hahaha

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 9:50

Printje schreef:Het vliegerlied!!! grote hit bij mijn kleuters!

Jaaaa, hier ook!
En de pinguindans Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Printje ma 4 jun 2012 - 9:50

Lejow schreef:
Printje schreef:Het vliegerlied!!! grote hit bij mijn kleuters!

Jaaaa, hier ook!
En de pinguindans Very Happy

en tsjoe tsjoe wa
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Kowalski ma 4 jun 2012 - 9:50

Het feest kan beginnen, want wij zijn binnen...!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  M@niek ma 4 jun 2012 - 9:51

Johnny Camaro-Polonaise Hollandaise...gegarandeerd feest! (polonaise dus)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Snoes ma 4 jun 2012 - 9:51

Ik zou persoonlijk nooit de openingsdans inzetten met een polonaise, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Waarom dansen jullie niet gewoon een slow o.i.d.? Of vinden jullie dat zelf niets? Hebben jullie geen liedje 'samen' of een liedje waar jullie samen leuke en mooie herinneringen aan hebben?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  June ma 4 jun 2012 - 9:52

Dan zou ik voor polonaise hollandaise gaan. Iedereen begrijpt dan wel wat de bedoeling is. Heb je er trouwens wel echt goed over nagedacht? Ik heb namelijk echt een ontzettende hekel aan de polonaise en ik ken heel veel mensen die het echt niet leuk vinden. Uiteraard zou ik op een bruiloft meedoen hoor, maar je moet wel zeker zijn dat je het zo wilt doen. Je kunt ook heel het idee van een openingsdans overslaan? Of vind je dat echt te belachelijk?

June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  June ma 4 jun 2012 - 9:53

Snoes schreef:Ik zou persoonlijk nooit de openingsdans inzetten met een polonaise, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Waarom dansen jullie niet gewoon een slow o.i.d.? Of vinden jullie dat zelf niets? Hebben jullie geen liedje 'samen' of een liedje waar jullie samen leuke en mooie herinneringen aan hebben?

Eens, maar het is wel jouw bruiloft natuurlijk, Birgit. Ik wil er geen hele discussie van maken of zo.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Toet ma 4 jun 2012 - 9:53

Snoes schreef:Het is denk ik wel een Vlaams liedje, maar hier is ie superpopulair om een polonaise op te dansen:

https://www.youtube.com/watch?v=WvOCx3UJUzY

Nee joh, dat is toch niet vlaams! Laughing
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:53

Er wordt hier niet gedanst laughcry
Ik dans nooit en heb er ook geen behoefte aan om een showtje weg te geven voor publiek. Ik moet me op dat moment op mijn gemak voelen en dat ben ik absoluut niet als ik moet gaan dansen (op wat voor manier dan ook) terwijl iedereen naar je kijkt. We hebben samen geen nummer dus dat is verder ook niet belangrijk smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 9:55

Hadewijch schreef: Je kunt ook heel het idee van een openingsdans overslaan? Of vind je dat echt te belachelijk?

Het liefst zou ik het overslaan maar hoe begin je dan een feest? Onze dj zei vorige keer dat er echt van je verwacht wordt dat je even naar voren komt. Dan zie ik het alleen zitten op deze manier haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  M@niek ma 4 jun 2012 - 9:56

Birgit schreef:Er wordt hier niet gedanst Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen 394967
Ik dans nooit en heb er ook geen behoefte aan om een showtje weg te geven voor publiek. Ik moet me op dat moment op mijn gemak voelen en dat ben ik absoluut niet als ik moet gaan dansen (op wat voor manier dan ook) terwijl iedereen naar je kijkt. We hebben samen geen nummer dus dat is verder ook niet belangrijk Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen 561177.

Een echte brabanste zet de polonaise in Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen 281626781 Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen 281626781 (whaha zou ik ook doen)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen Empty Re: Gezocht: nummers om een polonaise op te dansen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum