PUUR!
+7
Makamba
JD
yes1984
PapillonRose
Fiwen
Mamsie
-Ieniemienie-
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: PUUR!
Ik vind t mooie foto's! Vind naakt ook wel mooi, zo puur
Of ik t zelf zou doen weet ik niet.
Of ik t zelf zou doen weet ik niet.
Gast- Gast
Darcy schreef:Wow wat een mooie foto van jou Mamsie! Ik vind het een hele mooie serie maar ik zou het zelf NOOIT durven.
Dankje, ja weetje het is heel even gek en daarna is het gewoon. Maar ik snap het wel hoor, ik vond het van te voren ook spannend.
De andere shoot in mijn zwangerschap van S is zo veel mooier, maar die waren ook niet voor dit project.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
klopt het dat iedereen deze foto's gewoon kan kopen/bestellen? Vind je dat niet een heel gek idee mamsie? Ik vind de foto's ook prachtig, maar ik zou niet zo op internet willen staan denk ik.
Gast- Gast
Nou je kunt het boek kopen met alle foto's en mensen kunnen een doek ervan kopen.
Nee ik vind dat geen gek idee, het is kunst en ja dat kunnen mensen ergens ophangen. Ik heb er geen last van als ik bij iemand aan de muur hang.
Het boek ligt bijv ook bij mijn verloskundige in de wachtkamer.
Ik ben wel is een paar x door bekende aangesproken die de foto hadden gezien en ik heb daar totaal geen problemen mee. Het is maar een lijf en gelukkig vinden de meeste het heel tof en mooi.
Nee ik vind dat geen gek idee, het is kunst en ja dat kunnen mensen ergens ophangen. Ik heb er geen last van als ik bij iemand aan de muur hang.
Het boek ligt bijv ook bij mijn verloskundige in de wachtkamer.
Ik ben wel is een paar x door bekende aangesproken die de foto hadden gezien en ik heb daar totaal geen problemen mee. Het is maar een lijf en gelukkig vinden de meeste het heel tof en mooi.
Mamsie- Ratel
Nee ik zou hier niet aan meewerken en vind het ook geen mooie foto's eigenlijk. Ik had Mamsie niet eens herkend ook op die foto trouwens haha .
Gast- Gast
Zusje van Bert, heb je wel het doel van de foto's gelezen? De foto's zijn namelijk ook niet als mooi bedoeld, maar als puur, zoals vrouwen (jonge moeders in de geval ) zijn.
Mijn mooie foto's zien er namelijk heel anders uit.
Mijn mooie foto's zien er namelijk heel anders uit.
Mamsie- Ratel
Het is gewoon niet zo mijn ding en ja, ik heb het gelezen hoor . Ik vind de foto's te donkerachtig, ik weet niet, ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik haha!
Gast- Gast
hoeft ook niet hoor, iedereen mag zn mening hebben. Ik wou alleen zeggen dat ze ook niet voor de mooi gemaakt zijn.
Ja ze zijn idd donker, puur 2 is gekleed en heel licht ( die foto's van mijn hyves )
Ja ze zijn idd donker, puur 2 is gekleed en heel licht ( die foto's van mijn hyves )
Mamsie- Ratel
nou ben ik dus weer heel erg benieuwd wie van de meiden op de foto's jij dan bent.....
mar dat zal waarschijnlijk een raadsel voor me blijven haha!
mar dat zal waarschijnlijk een raadsel voor me blijven haha!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Nee hoor daar doe ik niet moeilijk over. M.arlies ben ik.
Vind dat trouwens zelf wel 1 van de minst mooie foto's van de reeks.
Vind dat trouwens zelf wel 1 van de minst mooie foto's van de reeks.
Mamsie- Ratel
Mooie foto Mamsie.
@ TO; ik zou het zelf niet doen.
@ TO; ik zou het zelf niet doen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
wow mamsie wat een coole foto! vind t echt lef hebben hoor!
en TO, nee ik zou het niet doen. niet omdat ik het niet mooi vind, maar simpelweg omdat ik er te preuts voor ben haha!
en TO, nee ik zou het niet doen. niet omdat ik het niet mooi vind, maar simpelweg omdat ik er te preuts voor ben haha!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Mooie foto mamsie!
Ik vind die foto van het meisje die borstvoeding geeft ook erg mooi.
Zelf ben ik er ook te preuts voor dus zou het zelf niet doen. Maar ik vind de foto's wel erg mooi.
Zelf ben ik er ook te preuts voor dus zou het zelf niet doen. Maar ik vind de foto's wel erg mooi.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind die foto's juist wel mooi. Ik had je niet herkend Mamsie
Ik vind dit soort bloot stukken minder storend dan playboybloot eigenlijk, dit zijn gewoon blote mensen, zoals blote mensen er nou eenmaal uitzien, met putjes, strepen, rolletjes en zware borsten door een zwangerschap. En dat vind ik eigenlijk wel goed, dat het gewoon niet allemaal bijgewerkt is en strakgetrokken en opgepoetst, het is gewoon zoals de meeste mensen er nou eenmaal uitzien, als ze hun kleren uittrekken tijdens een zwangerschap.
Ik vind dit soort bloot stukken minder storend dan playboybloot eigenlijk, dit zijn gewoon blote mensen, zoals blote mensen er nou eenmaal uitzien, met putjes, strepen, rolletjes en zware borsten door een zwangerschap. En dat vind ik eigenlijk wel goed, dat het gewoon niet allemaal bijgewerkt is en strakgetrokken en opgepoetst, het is gewoon zoals de meeste mensen er nou eenmaal uitzien, als ze hun kleren uittrekken tijdens een zwangerschap.
Gast- Gast
Mamsie, ik keek even op je hyves, maar die andere foto's zijn echt mooi! En ik was vergeten hoe HUGE je was de laatste keer toen je zwanger was
Gast- Gast
Hier ben ik het mee eens, het is gewoon...puurLilith schreef:
Gast- Gast
Storm schreef:Hier ben ik het mee eens, het is gewoon...puurLilith schreef:
Ook mee eens! Zelf zou ik het trouwens niet durven.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik vind de meeste foto's wel mooi.
Zou het zelf ook wel willen doen.
Zou het zelf ook wel willen doen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind de meeste foto's erg mooi, inderdaad puur.
Ik zou het zelf niet openbaar durven, maar voor mezelf had ik graag zo'n mooie foto gehad.
En inderdaad, deze foto's zijn vele malen mooier dan bijvoorbeeld Playboy foto's!
Ik zou het zelf niet openbaar durven, maar voor mezelf had ik graag zo'n mooie foto gehad.
En inderdaad, deze foto's zijn vele malen mooier dan bijvoorbeeld Playboy foto's!
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
Lilith schreef:Ik vind die foto's juist wel mooi. Ik had je niet herkend Mamsie
Dankje, het is natuurlijk ook wel even geleden he. Ik was daar 19.
Je slaat de spijker op zn kop met je stukje. Zo is het en zo is het ook bedoeld. Er is niks weg gewerkt of wat dan ook. Bij sommige zie je zelfs nog hun bh strepen.
Ja die andere foto's zijn ook mooi he, de blote foto's van die serie zijn ook heel mooi ( al zeg ik het zelf ) maar dat vond ik voor op hyves toch een beetje te.
haha Huge he, moet je nagaan dat ik daar pas 31 weken was!
Mamsie- Ratel
maiadebij schreef:Mooie foto mamsie!
Ja die foto van dat meisje vind ik ook altijd erg mooi.
Mamsie- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: